Stránka 2 z 2

Re: XYZ 26 a co s ním ?

OdeslatNapsal: 4/4/2010, 14:13
od zakopal
ahoj já jsem jen tak pátral a narazil jsem na katanu co dováží Lindiger tady se mužeš podívat jak vypadá má v tom 26ccm tak by to mohlo chodit i tobě :wink: http://www.rcalbum.com/index.php?action ... e=&id=2487

pak přímo na stránkách Lindingera : http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=62120

Re: XYZ 26 a co s ním ?

OdeslatNapsal: 4/4/2010, 14:21
od furtvluftě
Díky,to vypadá dobře,vzhledem k velikosti křídel by bylo dobrý i to plošný zatížení,ještě to spočítám.

Re: XYZ 26 a co s ním ?

OdeslatNapsal: 4/4/2010, 16:51
od Zdeněk Šubrt
Měl jsem ZG 20 ve Funtaně X100 Hangar 9, váha 4250g vrtule APC 17x4, z visu stoupal ale nebyla to žádná raketa, nyní mám ZG 20 ve Funataně 125, váha 4400 vrtule APC 17x4, čeká na zálet. Motor točí s touto vrtulí na zemi 9100 ot. Velmi ekonomický provoz na 8 min letu spotřeba cca 100 až 120 ml benzínu. Jak tu již bylo řečeno na 3D to chce nejméně 2m a 50ccm. :-)

Re: XYZ 26 a co s ním ?

OdeslatNapsal: 4/4/2010, 19:06
od fatman
Zdeněk Šubrt napsal:Měl jsem ZG 20 ve Funtaně X100 Hangar 9, váha 4250g vrtule APC 17x4, z visu stoupal ale nebyla to žádná raketa, nyní mám ZG 20 ve Funataně 125, váha 4400 vrtule APC 17x4, čeká na zálet. Motor točí s touto vrtulí na zemi 9100 ot. Velmi ekonomický provoz na 8 min letu spotřeba cca 100 až 120 ml benzínu. Jak tu již bylo řečeno na 3D to chce nejméně 2m a 50ccm. :-)

Nevím, ale myslím si, že je ten motor zbytečně přetáčen, 9100 na zemi je daleko za optimálním krouťákem, ve vzduchu se určitě odlehčí o takových 10% a bude se přetáčet. Podle je optimální kolem 7500 na zemi, ve vzduchu pak předpoklad kolem 8300. Sneslo by to asi vrtuli 18, nebo větší stoupání , asi 17 x 6-8. Ale jak říkám, je to jen můj osobní názor.

Re: XYZ 26 a co s ním ?

OdeslatNapsal: 4/4/2010, 19:32
od Zdeněk Šubrt
Model není konstruován na rychlost, proto ta vrtule 17x4, motor je dimezován do 12 000 ot/min. :-)
Oprava motor točí 8100 ot/min, byl to překlep. pray