Stránka 1 z 1

Katana 33%

OdeslatNapsal: 26/9/2012, 19:16
od pája1
Ahoj právě jsem se stal majitelem Katky od Krilla :-) poradíta mi někdo jaký motor použít? MVVS,DLE,ZDZ :rolleyes:

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 26/9/2012, 19:58
od janch
Minimum 80 ccm. Viděl jsem ji s 80MVVS či 111DLE a neletalo to špatně.

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 26/9/2012, 21:04
od Tomas
ZDZ 90

Tom

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 26/9/2012, 21:39
od luftvogel
Nevím, kolik ti váží(myslím skutečnou váhu a ne katalogovou), ale já bych tam dal určitě dvouválec. Jestli máš prachy, tak DA 100 nebo 120, levnější DLE 111(mám ho, naprosto v pohodě, s vrtulí PT 28/10 a výfuky JMB točí 6480 ot/min). ZDZ 90 na to výkonově určitě má, ale bude se to třepat určitě víc než s dvouválcem.

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 26/9/2012, 23:16
od Dusan55
MVVS 116 by šla taky za uvážení

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 27/9/2012, 08:56
od lerosta
U tohoto letadla bych MVVS asi nedopotučoval, váha motoru je o ca 1kg více než třeba doporučované DA-120, sice by to byla raketa, ale je zde problematičtější zástavba (karbec dozadu) a vesměs to pořád ladíš. Pokud chceš lítat, tak levné a solidní řešení je DLE-111, brutální pak DA-120 a spolehlivé 3W-110 (zde je váha o kapánek víše než DA, DLE, ale motor šlape luxusně).

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 27/9/2012, 12:56
od R.a.d.i.m
lerosta napsal:U tohoto letadla bych MVVS asi nedopotučoval, váha motoru je o ca 1kg více než třeba doporučované DA-120, sice by to byla raketa, ale je zde problematičtější zástavba (karbec dozadu) a vesměs to pořád ladíš. Pokud chceš lítat, tak levné a solidní řešení je DLE-111, brutální pak DA-120 a spolehlivé 3W-110 (zde je váha o kapánek víše než DA, DLE, ale motor šlape luxusně).


Pavel koupil moji katku ve které jsem MVVS 116 měl.

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 27/9/2012, 19:52
od Clouseau
R.a.d.i.m napsal:
lerosta napsal:U tohoto letadla bych MVVS asi nedopotučoval, váha motoru je o ca 1kg více než třeba doporučované DA-120, sice by to byla raketa, ale je zde problematičtější zástavba (karbec dozadu) a vesměs to pořád ladíš. Pokud chceš lítat, tak levné a solidní řešení je DLE-111, brutální pak DA-120 a spolehlivé 3W-110 (zde je váha o kapánek víše než DA, DLE, ale motor šlape luxusně).


Pavel koupil moji katku ve které jsem MVVS 116 měl.

tak to není co řešit.... :)

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 30/11/2012, 23:00
od obadal.rada
já jsem v tehle kataně lítal s motorem 3W 106ccm boxer a naprostá spokojenost, výfuky JMBčka

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 1/12/2012, 11:26
od Petr Vysocký
ZDZ 90ccm + mufler od Milana Břečky Získáš více jak 1kg úsporu na hmotnosti, s vrtulí 28/10 cca + 300ot/min,
A když nevěříš, kontaktuj kluky Karbanovy z J.Čech - sami Ti potvrdí jak jejich JAKy 55 výkonově i vlastnostma poskočily kupředu po výměně 2-válce 112 ccm za ZDZ 90 + JMB....
Vibrace neřeš, rozdíl není takový, aby to Kataně ublížilo.
Petr

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 2/12/2012, 13:55
od Hofi
Šel bych hlavně po výkonu...DA 120 nebo MVVS 116... flyboy

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 20/12/2012, 17:02
od Dzordzik
Jenže vždycky kromě A muší říct i B. To co rozhoduje je totiž výkon na jednotku hmotnosti, takže rozhoduje poměr výkon/váha a ne jen výkon za každou cenu za cenu vyšší váhy.

Re: Katana 33%

OdeslatNapsal: 20/12/2012, 18:57
od Petr Vysocký
jo jo,máš přesně pravdu Jirko.
a proto ZDZ 90 je jasný vítěz
.Petr