Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sanyo N - 500AR
PříspěvekNapsal: pát 28.04.2006 14:36 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20.6.2005
Příspěvky: 52
Bydliště: OSTRAVA
nazdarek piloti,
mate nekdo zkusenosti s tema baterkama????? Sanyo N - 500AR

treba jak dlouho vydrzi kolik sneslou pri nabijeni, pri vybijeni a tak??? nemyslim katalogove hodnoty ale zkusenosti, uvazuji o jejich porizeni..

zatim litam na jednom pacu NIMH 1000mA/h 7-clanku.. ale cetak pres hodinu nez se nabii :?

zatim dik..


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 28.04.2006 18:45 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2004
Příspěvky: 403
Bydliště: Nový Jičín
Ahoj,
tyhle baterky používám už mnoho let (asi 8, to byly ještě ty červené) poslední jsem si kupoval nedávno. I po této dlouhé době se snima dá lítat, v rekreačním pomaloletu na 400 s převodovkou. Zatím mi drží všechny sady, u těch starších je sice už znát úbytek výkonu jsou "lenivější a víc hřejou" ale jsou funkční. Nabíjení je super rychlé nabíjím automatikou (Schulze isl 330) proud okolo 2,5A doba nabití osmičláku je tak okolo 11 minut. Při lítání ani nestíhám "vylítávat sady". Na začátku sezóny jsou baterky trochu tužší a potřebujou rozchodit stačí tak tři cykly a jsou v poho.
Pořídil jsem si jednou i ty NiMH 1000 (takové ty fialové, výrobce neznám) a nebylo to ono baterky po vytažení z modelu byly žhavé (odběr cca do 20A) a po třech měsících mi dva články daly sbohem.
Ty 500 AR jsou takové živěší a neskutečně vydrží, za sebe mohu doporučit.

PS: všechny sady má osmičlánky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 28.04.2006 20:23 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20.6.2005
Příspěvky: 52
Bydliště: OSTRAVA
aha , no ja mam X-peak 3plus a to nema automtiku (standartni nabijecka :) ) ta vase je Schulze isl6 - Chamäleon 330d nejnovější verze 8.xx??

no ja to chcu co elektrovetrone o rozpeti 1660 delce 1000 a vaha (s tema NIMH 7clanku 1000mA/h) 580g motor mig400 7,2V regler JETI 020

muzu litat na 8mi clancich ze???

no mokud bych do nich mohl davat 2A bylo by to dobre, pac do tech NIMH muzu max 1A a to trva hodinu.... takze by mi stacilo poridit 2 sady techto NICD 500 a bylobyto... jo nevite nekdo kolik ten motor zere ??? nebo spise jak je dloudej motorovej let techto baterii???

jo a vrtuju mam sklopku 6/3

dik moc, jsem chudej student takze penize na vlastni ziskavani zkusenosti neni.

letu zdar

jeste malickost neleze mi do hlaty ze doporuceny proud pri nabijeni je 0,75A ale zase jsem nkde cetl ze NICD museji byt nabijene velkym proudem aby daly velky vykon.. a tet tu je ze automatika to do nich sype 2,5A vysvetli mi to nekdo??? dik moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 28.04.2006 21:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.7.2005
Příspěvky: 19102
Sakryš ta X peak 3+ fakt nemá automatiku-alespoň na nicd by se to šiklo.Já teď nabíjel Tritonem dost starý pack(8 let) nicd 1700 a nabíjelo to na automatiku 33minut a natlačilo to do nich asi 1850mAh.Baterky jsou po nabití vlažné.Ale jak říkám pack je "po smrti"-a to se o Tritonu říká, že se z baterkama zbytečně "mazlí"Jsem zvědavý za jak dlouho mi ho v automatickém režimu nabije "šulcík" 330d.(je na "cestě") :wink:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 30.04.2006 13:55 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2004
Příspěvky: 403
Bydliště: Nový Jičín
Jo je to ten novější software. Výhoda Schulzeho po jakmile se objevila nová verze, stačilo si koupit jen nový pavouk a vyměnit ho v nabíjčce.
Do toho větroně to bude super, sám provozuju něco podobného se stejným vybavením. S osmičlánkem můžeš lítat naprosto vpohodě, ale bude to chtít přivést víc vzduchu k motoru na chlazení. V letu se to projeví razantnějším stoupáním.
Myslím,že po rozchození bys do nich mohl klidně ty 2A cpát. Ale nejdřív si to otestuj baterky po ukončení by měly být na omak vlažné!! (primitivní ale funkční) .
Motorový let bude tak něco kolem 6 - 8 minut naplno, k nastoupání potřebné výšky mě většinou stačí chod motoru tak kolem minuty až minuty a půl. Mám vyzkoušené že v beztermickém počasí jsou leta dlouhé tak do 20 minut, v termice pak záleží jen na pilotovi. ALE BACHA NA BEC!! ať zůstane nějaké energie pro RC.
Jo každý nějak začíná ale za sebe musím podotknout že bez práce nejsou koláče.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 30.04.2006 13:59 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2004
Příspěvky: 403
Bydliště: Nový Jičín
To arda1
provozuju i ty starší 1700 Sanya osmi a desetičlánky nabíjí to maximem co to umí tj. 5,6A doba nabíjení tak okolo 26 - 30 minut a baterky se ani neohřejou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 01.05.2006 18:10 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20.6.2005
Příspěvky: 52
Bydliště: OSTRAVA
arda1 píše:
Sakryš ta X peak 3+ fakt nemá automatiku-alespoň na nicd by se to šiklo.Já teď nabíjel Tritonem dost starý pack(8 let) nicd 1700 a nabíjelo to na automatiku 33minut a natlačilo to do nich asi 1850mAh.Baterky jsou po nabití vlažné.Ale jak říkám pack je "po smrti"-a to se o Tritonu říká, že se z baterkama zbytečně "mazlí"Jsem zvědavý za jak dlouho mi ho v automatickém režimu nabije "šulcík" 330d.(je na "cestě") :wink:



copak je to za nabijecka ta TRITONA????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 01.05.2006 18:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.7.2005
Příspěvky: 19102
Je to on-TRITON :wink: http://www.rcuniverse.com/magazine/arti ... N=91364560
http://www.rcgroups.com/links/index.php?id=4279
http://www.towerhobbies.com/products/gr ... m3150.html


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2006 18:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.1.2006
Příspěvky: 1654
milosek007 píše:
no ja to chcu co elektrovetrone o rozpeti 1660 delce 1000 a vaha (s tema NIMH 7clanku 1000mA/h) 580g motor mig400 7,2V regler JETI 020
jo nevite nekdo kolik ten motor zere ??? nebo spise jak je dloudej motorovej let techto baterii???

jo a vrtuju mam sklopku 6/3


Můžeš očekávať proud tak kolem 9 A, co je v pohodě i pro ty NIMH 1100. Létam s tím jak větroň (s převodem 3:1) 1500 mm Rival Short, tak motoráky Depron 1100 mm, 550 g, napřímo 6x4 a spokojenost. Mám GP, KAN i TT (Lišhák).
NIMH mají dvojnásobnou kapacitu proti NiCd, tedy i dvojnásobou dobu letu. Pokud budeš mít dvě sady NIMH, tak lítáš pořád :wink: Teda jestli přijdeš na letiště s nabitejma baterkama.

_________________
Ďusi
DepronTeam
Taranis X9D+ (TGY-i6, FC-16),TopmodelCZ Astra, EPP JAK-7, Algol, E-III, B-25


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz