Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Skorpion
PříspěvekNapsal: úte 14.09.2004 6:37 
Ten PYTHON není nejlevnÄ›jí protože to není znaÄ


Nahoru
   
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 14.09.2004 14:32 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10.2.2004
Příspěvky: 109
Bydliště: LM - KE (SVK)
Ako je to s kompatibilitou motorov s rôznymi regulátormi ,mám vo výhľade JETI JES 30-3p v návode z ich stránky je napísané že má predstih
2-5 st. optimálny pre 2 pólové motory ,ktorý sa nedá meniť.
Píšu tam tiež že optimálny predstih pre motory s rot. plášťom je 30st.
Keďže predstih je pevne 2-5st. bude to fungovať aj s pythonom alebo axikom?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 14.09.2004 16:02 
Mazák
Mazák

Registrován: 20.3.2004
Příspěvky: 686
Tak to si nemyslim, mam pyrthona60(kdyz sme u te kvality a znacek, za prve si myslim ze je to znacka jako kazda jina, i kdyz se mozna nevyvyzi ale to jeste podle meho nazoru v zadnem pripade neznamena ze by nebyl znackovej, ja se ms nim nadmiru spokojen..) a regl tmm0810-3pl a kdyz sem zkusil nastavit predstih na 5° tak to nefungovalo- pres pul plynu uz regl vypinal a hlasil proudove pretizeni. ted tam mam 20°(myslim) a funguje paradne. nemyslim si ze by cena musela byt vysoka, aby byl vyrobek kvalitni. vyrobci reglu nam vychazeji vstric bezpltnymi zarucnimi vymenami, budme tedy radi, ze se najdou i vyrobci motoru kteri nam zpristupni motory vyssich vykonovych trid za lepsi ceny.. :?: :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 16.09.2004 19:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.5.2003
Příspěvky: 1323
Bydliště: Plzeň - jih
Jestli nebudeš mít regulátor s nastavitelným předstihem, motor s rotačním pláštěm s tím chodit nebude.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 16.09.2004 20:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.5.2003
Příspěvky: 1323
Bydliště: Plzeň - jih
Ceja: Podle mě to jsou "visoletecký" motory, protože k nim se staví "visoletecký" modely, který se letovým projevem někdy velice odlišujou od lítání normální (a teď mě, prosím, neberte za slovo) akrobacie.

Když se podíváš na Pythona a na S400, musíš uznat, že zastavět ten motor (zvlášť větší) do úzkého trupu větroně není sranda. Nejspíš by to dopadlo, tak, jak to vyřešil modelář, jehož model s Axíkem byl na Lomcováku.

Abych řekl pravdu, cpát motor s rotačním pláštěm za každou cenu do modelu mi připadá jako lámání přes koleno. Proti těm motorům nic nemám, doma mám dva a určitě si koupím další, ale i když jsou klasické motory (myslím "klasickou" koncepci) asi na ústupu, pro některé aplikace jsou vhodnější.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 19.09.2004 10:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.1.2004
Příspěvky: 1451
Bydliště: chocerady
proč mně nepripadá že by stříďák s rotačním pláštěm šel špatně zabudovat do větroně akorát musíš dobře upevnit kabely :o :o :o
Ale těch víhod :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 19.09.2004 10:29 
A můžeÅ¡ mi teda říct jakou výhodu má kolotoÄ


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 19.09.2004 11:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.1.2004
Příspěvky: 1451
Bydliště: chocerady
Hmotnost,kroutící moment,u pythona cena,velkej rozsah použitejch vrtulí,statickej tah,účinnost asi 88%,python odběr do 20A, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 19.09.2004 11:17 
S tou hmotností to neni zas až tak pravda , statickej tah ná vysot. ještě větší . A cena , koukni třeba na motory od mpjetu .


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 20.09.2004 7:46 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2003
Příspěvky: 11187
Bydliště: Břeclav, ČR
Přesně tak. Kolotoče jsou principiálně méně účinné, více hmotné, kroutící moment je při stejném průměru taky stejný...

Jenže: Oběžku dokáže slušně a levně vyrobit každý, kdo má díru do... A proto je jich k dispozici spousta o různých velikostech a výkonech.

Klasický motoru už chce jakési zkušenosti a umění.

Proto se do spotřebitelů mediálně nahustilo, že oběžky jsou super, udělala se z nich móda a všichni je chtějí. Jediný důvod, proč jsou oběžky použitelné je to, že současné accu jsou tak dobré, že je uživí.

Standardní motor o stejné hmotnosti by podal podstaně lepší výsledky. Ovšem jeho výroba je složitější (má-li být kvalitní) a proto je i menší sortiment.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 20.09.2004 20:13 
To sem rád že se mě někdo zastal.


Nahoru
   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz