Autor |
Zpráva |
CEJA
|
Napsal: úte 14.09.2004 6:37 |
|
|
Ten PYTHON nenà nejlevnÄ›jà protože to nenà znaÄ
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
akro400
|
Napsal: úte 14.09.2004 14:32 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 10.2.2004 Příspěvky: 109 Bydliště: LM - KE (SVK)
|
Ako je to s kompatibilitou motorov s rôznymi regulátormi ,mám vo výhľade JETI JES 30-3p v návode z ich stránky je napísané že má predstih
2-5 st. optimálny pre 2 pólové motory ,ktorý sa nedá meniť.
Píšu tam tiež že optimálny predstih pre motory s rot. plášťom je 30st.
Keďže predstih je pevne 2-5st. bude to fungovať aj s pythonom alebo axikom?
|
|
Nahoru |
|
|
Honza
|
Napsal: čtv 16.09.2004 19:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.5.2003 Příspěvky: 1323 Bydliště: Plzeň - jih
|
Jestli nebudeš mít regulátor s nastavitelným předstihem, motor s rotačním pláštěm s tím chodit nebude.
|
|
Nahoru |
|
|
Honza
|
Napsal: čtv 16.09.2004 20:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.5.2003 Příspěvky: 1323 Bydliště: Plzeň - jih
|
Ceja: Podle mě to jsou "visoletecký" motory, protože k nim se staví "visoletecký" modely, který se letovým projevem někdy velice odlišujou od lítání normální (a teď mě, prosím, neberte za slovo) akrobacie.
Když se podíváš na Pythona a na S400, musíš uznat, že zastavět ten motor (zvlášť větší) do úzkého trupu větroně není sranda. Nejspíš by to dopadlo, tak, jak to vyřešil modelář, jehož model s Axíkem byl na Lomcováku.
Abych řekl pravdu, cpát motor s rotačním pláštěm za každou cenu do modelu mi připadá jako lámání přes koleno. Proti těm motorům nic nemám, doma mám dva a určitě si koupím další, ale i když jsou klasické motory (myslím "klasickou" koncepci) asi na ústupu, pro některé aplikace jsou vhodnější.
|
|
Nahoru |
|
|
Barny
|
Napsal: ned 19.09.2004 10:29 |
|
|
A můžeÅ¡ mi teda Å™Ãct jakou výhodu má kolotoÄ
|
|
Nahoru |
|
|
Barny
|
Napsal: ned 19.09.2004 11:17 |
|
|
S tou hmotnostà to neni zas až tak pravda , statickej tah ná vysot. ještě většà . A cena , koukni třeba na motory od mpjetu .
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: pon 20.09.2004 7:46 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 3.5.2003 Příspěvky: 11187 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Přesně tak. Kolotoče jsou principiálně méně účinné, více hmotné, kroutící moment je při stejném průměru taky stejný...
Jenže: Oběžku dokáže slušně a levně vyrobit každý, kdo má díru do... A proto je jich k dispozici spousta o různých velikostech a výkonech.
Klasický motoru už chce jakési zkušenosti a umění.
Proto se do spotřebitelů mediálně nahustilo, že oběžky jsou super, udělala se z nich móda a všichni je chtějí. Jediný důvod, proč jsou oběžky použitelné je to, že současné accu jsou tak dobré, že je uživí.
Standardní motor o stejné hmotnosti by podal podstaně lepší výsledky. Ovšem jeho výroba je složitější (má-li být kvalitní) a proto je i menší sortiment.
|
|
Nahoru |
|
|
Barny
|
Napsal: pon 20.09.2004 20:13 |
|
|
To sem rád že se mě někdo zastal.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|