EME70

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

EME70

Odeslatod xfrodof v 1/4/2019, 21:59

Ahojte, už delší dobu vybírám motor do svého nového letadla. A nejlépe mi vyšel EME70 se starterem. Máte někdo zkušenosti?
Diky
https://emotors.cz/eme-benzinove-motory ... terem.html
Uživatelský avatar
xfrodof
Prozatím nemám obří model
Prozatím nemám obří model
 
Příspěvky: 10
Registrován: 25/2/2012, 00:04
Jméno: Martin
Příjmení: Severin
Letiště: Budkovice
Hangár: Extase 1800mm
Zoom Zoom 950mm
AT-6 Texan 1400mm
Su-26 1250mm
EXTRA MX 1475mm PA

Re: EME70

Odeslatod lv v 2/4/2019, 18:53

xfrodof napsal:Ahojte, už delší dobu vybírám motor do svého nového letadla. A nejlépe mi vyšel EME70 se starterem. Máte někdo zkušenosti?
Diky
A do akého modelu to bude?
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1614
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: EME70

Odeslatod xfrodof v 2/4/2019, 20:53

Do xcub 3m. Chci to jak vlecnou tak i na blbnutí.
Uživatelský avatar
xfrodof
Prozatím nemám obří model
Prozatím nemám obří model
 
Příspěvky: 10
Registrován: 25/2/2012, 00:04
Jméno: Martin
Příjmení: Severin
Letiště: Budkovice
Hangár: Extase 1800mm
Zoom Zoom 950mm
AT-6 Texan 1400mm
Su-26 1250mm
EXTRA MX 1475mm PA

Re: EME70

Odeslatod xfrodof v 3/4/2019, 17:20

Ještě jsem našel jeden zajímavé motor.
https://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=106677
Uživatelský avatar
xfrodof
Prozatím nemám obří model
Prozatím nemám obří model
 
Příspěvky: 10
Registrován: 25/2/2012, 00:04
Jméno: Martin
Příjmení: Severin
Letiště: Budkovice
Hangár: Extase 1800mm
Zoom Zoom 950mm
AT-6 Texan 1400mm
Su-26 1250mm
EXTRA MX 1475mm PA

Re: EME70

Odeslatod Radek Gregor v 4/4/2019, 16:36

Ahoj

Do 3 m a vlečné bych prdnul klidně 120 cm :wink:
https://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=84043

Radek
Uživatelský avatar
Radek Gregor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 140
Registrován: 8/4/2011, 13:02
Jméno: Radek
Příjmení: Gregor
Letiště: Fryšták - Žabárna
Hangár: Extra 300 v2 Extr.flight 2,6m
Extra MX Pa model , ...

Re: EME70

Odeslatod xfrodof v 7/4/2019, 21:56

Radku, o tomto motoru vím, jen mám strach aby to vydržela konstrukce. Výrobce doporučuje 70ccm. Ale musím uznat že GP 123 mě hodně láká
Uživatelský avatar
xfrodof
Prozatím nemám obří model
Prozatím nemám obří model
 
Příspěvky: 10
Registrován: 25/2/2012, 00:04
Jméno: Martin
Příjmení: Severin
Letiště: Budkovice
Hangár: Extase 1800mm
Zoom Zoom 950mm
AT-6 Texan 1400mm
Su-26 1250mm
EXTRA MX 1475mm PA

Re: EME70

Odeslatod Radek Gregor v 11/4/2019, 13:19

výkonu není nikdy dost , ale třepat se to bude víc !
Uživatelský avatar
Radek Gregor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 140
Registrován: 8/4/2011, 13:02
Jméno: Radek
Příjmení: Gregor
Letiště: Fryšták - Žabárna
Hangár: Extra 300 v2 Extr.flight 2,6m
Extra MX Pa model , ...

Re: EME70

Odeslatod Dzordzik v 25/4/2019, 22:53

Ještě jsem neviděl model, který by se s větším motorem "klepal" víc než s menším. Naopak, čím menší obsah, tj. i vrtule, tím je to většinou větší třasolet. Větší a tím i těžší vrtule funguje jako lepší setrvačník a navíc se mění frekvence kmitání. A pokud by na to dal např. 3list, tak bude v pohodě. osobně bych do 3m vlečné, pokud nehodlá vlekat jenom lehouše, dal rozhodně 120ku, jestli čínu nebo je na každém soudruhovi. U vlečné je ale dobré mít jistotu dobrého servisu, ideálně lokálně. Jinak do 3m vlečných se běžně dávají i 160ky, takže většího motoru se není třeba bát. Větší motor má větší, tj. účinnější vrtuli a pořád je lepší jak na výkon, tak na spotřebu létat s rezervou, než pořád na plný plyn a stejně mít málo bo ubat se dá vždycky.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 964
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: EME70

Odeslatod Radek Gregor v 27/4/2019, 17:05

Dzordzik napsal:Ještě jsem neviděl model, který by se s větším motorem "klepal" víc než s menším. Naopak, čím menší obsah, tj. i vrtule, tím je to většinou větší třasolet. Větší a tím i těžší vrtule funguje jako lepší setrvačník a navíc se mění frekvence kmitání. A pokud by na to dal např. 3list, tak bude v pohodě. osobně bych do 3m vlečné, pokud nehodlá vlekat jenom lehouše, dal rozhodně 120ku, jestli čínu nebo je na každém soudruhovi. U vlečné je ale dobré mít jistotu dobrého servisu, ideálně lokálně. Jinak do 3m vlečných se běžně dávají i 160ky, takže většího motoru se není třeba bát. Větší motor má větší, tj. účinnější vrtuli a pořád je lepší jak na výkon, tak na spotřebu létat s rezervou, než pořád na plný plyn a stejně mít málo bo ubat se dá vždycky.


Souhlas :-)
Uživatelský avatar
Radek Gregor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 140
Registrován: 8/4/2011, 13:02
Jméno: Radek
Příjmení: Gregor
Letiště: Fryšták - Žabárna
Hangár: Extra 300 v2 Extr.flight 2,6m
Extra MX Pa model , ...


Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 3 návštevníků

cron