FTL 26ccm

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

FTL 26ccm

Odeslatod kanal v 11/4/2010, 06:59

Pánové,prosím o radu.Koupil jsem benzinový motor FTL 26ccm.Nejméně 100x klepnu do vrtule než naskočí.A až se uráčí běžet,tak po vypnutí a posleze znovu start,tak krásně běží.No a po 10min. klidu se to opakuje,stonásobným klepáním.Děkuji Jirka
Uživatelský avatar
kanal
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 81
Registrován: 5/9/2009, 08:32
Jméno: jiri
Příjmení: marek
Letiště: prosimerice
Hangár: giles,travel,dar,teiemaster,extra 330s,Extra 300s

Re: FTL 26ccm

Odeslatod lv v 11/4/2010, 07:56

kanal napsal:Pánové,prosím o radu.Koupil jsem benzinový motor FTL 26ccm.Nejméně 100x klepnu do vrtule než naskočí.A až se uráčí běžet,tak po vypnutí a posleze znovu start,tak krásně běží.No a po 10min. klidu se to opakuje,stonásobným klepáním.Děkuji Jirka

Zapalovanie?
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1610
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: FTL 26ccm

Odeslatod Honda v 11/4/2010, 08:59

Těch důvodů může být mnoho: jako první bych prošel palivovou soustavu - možná špatně saje. Zapalko spíš slíbí a pak nejede. Začni trubkama jak sajou, pak karbcem a nokonec prohlídneš i motor.
Honda
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 58
Registrován: 16/10/2009, 19:32
Jméno: Karel
Příjmení: Prokop
Letiště: Česká Lípa

Re: FTL 26ccm

Odeslatod andy1pl v 11/4/2010, 09:03

Jirko,kolego

jak jsme uz rikali, maly obsach benzinu to vetsinou problemy, obzvlast kdyz je to motor neproverene znacky.
tych problemuv muze byt vice ...

- karburator, nadrz, hadice, zapalko jak pise LV ..... treba tam je nekde problem, nejlepe kdybys mel "po ruce" kolegu zkuseneho benzinem ...
Extra 260 " SP-KAM " ; Extra 300 " SP-FAM "
http://www.lmk-castkovice.cz
Uživatelský avatar
andy1pl
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 348
Registrován: 29/9/2008, 22:01
Bydliště: Vysocina
Jméno: Andy
Příjmení: Migus
Letiště: Částkovice u Pelhřimova
Hangár: ExtremeFlight Extra 300 Extra 260 2,2m
Cessna 152 2,1m
Mini Diablo JR ; Flash EPP, SU26 EPP

Re: FTL 26ccm

Odeslatod Jiří­ Balada v 11/4/2010, 10:10

Pokud nenaskočí do pár protočení,vyndej svíčku a zkontroluj zda je suchá.Potom stříkni kapku benzínu do válce a vrať svíčku zpátky.Pokud neblafne ani teď,bude problém se zápalkem.Pokud teď naskočí a běží tak špatně saje při protáčení rukou tam není takový tlak.Pokud jen blafne a nenaskočí ,nestačí si nasát a bude problém v palivové soustavě.
Uživatelský avatar
Jiří­ Balada
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 323
Registrován: 31/3/2007, 21:42
Bydliště: Třebíč
Jméno: Jiří
Příjmení: Balada
Letiště: Dobkov u Chotěboře,Třebíč
Hangár: Diablotin,154 cm,MVVS 15cm
Velox 2,60 m, ZDZ 80 RV-J

Re: FTL 26ccm

Odeslatod bulldog v 11/4/2010, 10:14

andy1pl napsal:Jirko,kolego

jak jsme uz rikali, maly obsach benzinu to vetsinou problemy, obzvlast kdyz je to motor neproverene znacky.
tych problemuv muze byt vice ...

- karburator, nadrz, hadice, zapalko jak pise LV ..... treba tam je nekde problem, nejlepe kdybys mel "po ruce" kolegu zkuseneho benzinem ...


Jirko....vypláchni nádrž,profoukej karburátor, zkus jinou svíčku a když to nepůjde,tak vyměň zapalování.Ono to dává jiskru,ale mě zapalování na číně vydrželo 10 minut chodu a teď si už ani nevrzne,ikdyž při protočení vrtule jikru dá jako prase.Dal jsem druhé zapalování ze ZG-20 jako nouzovku a jen jsem protočil už chytil se sytičem a na podruhé bez sytiče se zdá že je vše O.K. Startuje dobře.
Uživatelský avatar
bulldog
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 578
Registrován: 23/4/2007, 22:00
Bydliště: von Sternberg
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Zehnálek
Letiště: jak kdy
Hangár: Arado 195 2,5m ZDZ 80RVJ Meta sokol L-40 3m s motorem MVVS 80 a polystyren Zlín 526

Re: FTL 26ccm

Odeslatod bulldog v 11/4/2010, 10:16

Prodřel jsem si prsty na ruce a strhl puchýř,rameno mne bolí a rukavice pro sklenáře s gumovými polštářky jsem druhý den prodřel a vždy si jen hrknul a nic.Teď je vše O.K
Uživatelský avatar
bulldog
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 578
Registrován: 23/4/2007, 22:00
Bydliště: von Sternberg
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Zehnálek
Letiště: jak kdy
Hangár: Arado 195 2,5m ZDZ 80RVJ Meta sokol L-40 3m s motorem MVVS 80 a polystyren Zlín 526

Re: FTL 26ccm

Odeslatod vit21 v 12/4/2010, 16:33

Letu zdar!
Sázím na palivovou soustavu. hmmm Maximálně by to mohla dělat nevhodná svíce. FTL 26 mám a i po zimě jsem ho natočil bez velkého trápení. Ale musí si nasát a nesmí nikde přisávat vzduch. Zkontroluj hlavně upevnění hadiček a zkus natvrdo zacpat vstup vzduchu do karburátoru a protočit vrtulí (při vypnutém zápalku :-o ) na hadičce by mělo být vidět jak si táhne palivo. Pokud se ti dělá bublina v hadičce je něco špatně. Tím bych začal. :-O
Uživatelský avatar
vit21
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 315
Registrován: 30/3/2007, 09:30
Bydliště: Slemeno
Jméno: Vítězslav
Příjmení: Kapčuk
Letiště: kde to jde
Hangár: extra 2.60m
funtana 2m
zero2.5m ve výstavbě

Re: FTL 26ccm

Odeslatod Honda v 12/4/2010, 17:50

Kluci: všeobecně.
Číňan dostane zakázku na tisíc motorů. Vyrobí jich dva tisíce. Půlka jsou zmetky. Velký dealer si u výstupní kontroly stojí osobně nebo tam má svýho NEŽLUTÝHO člověka. Ty motory jsou O.K. fachčí a mají slušný výkony.
OVŠEM: Co s tou půlkou zmetků ?
Odpověď je prostá. Zkompletovat a pod rukou prodat jupiiija .
To jsou ty ultaralevné nákupy na e-bayích, u různých prodejců a podobně. Jsou to zkomletované zmetky které se nevešly do norem ale za určitých okolností jsou schopny částečného provozu. Více či méně korektního, ale jsou.
Jak je poznáte? Jednoduše. Koupí u velkého zahraničního dealera se dá předpokládat že půjde o A sérii. Echtovně výhodnou koupí přes čínu, Taiwan a jiné dálně východní prodejce je vysoká pravděpodobnost že půjde o B sérii.
Valná část motorů u nás je bohužel B série. Ale nic si z toho nedělejte, německá vymrdanost už taky slaví svoje úspěchy. Motory se klikovkou opírají o zadní víko, nejdou utěsnit odlitky ani silnou vrstvou tmelu, ložiska mají kvalitu zvíci hliněných kuliček, odlitky bych doma v krbu odlil líp a další špeky. O zapalkách se nemá smysl bavit elektronika se dělá už jen v číně. Jde o nadimenzování součástek.
Je to celosvětový trend - v rámci úspor vše ojebat. A o levných sráčích to platí dvojnásob.

Mě čínskej motor a NIMh baterky do baráku nesmí, taky zásadně na čínský motory nereaguju. Ale občas mi to nedá a když slyším nářky zoufalých uživatelů tak už mně ani ten zlonyslnej smích nebaví.

Proto diagnosdtika závad u číny je zpravidla jednodušší než u kvalitně udělanýho motoru. Kór po netu kdy jsem ten motor ani neviděl.

Soráč za OT ale já musel. Mě to holt vobčas nedá......
Honda
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 58
Registrován: 16/10/2009, 19:32
Jméno: Karel
Příjmení: Prokop
Letiště: Česká Lípa

Re: FTL 26ccm

Odeslatod kanal v 16/4/2010, 22:08

Pánové, děkuji Vám za příspěvky,vyzkouším.Jirka
Uživatelský avatar
kanal
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 81
Registrován: 5/9/2009, 08:32
Jméno: jiri
Příjmení: marek
Letiště: prosimerice
Hangár: giles,travel,dar,teiemaster,extra 330s,Extra 300s


Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník