Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod Jiří­ Balada v 12/4/2010, 18:47

Honda napsal:Kluci: všeobecně.
Číňan dostane zakázku na tisíc motorů. Vyrobí jich dva tisíce. Půlka jsou zmetky. Velký dealer si u výstupní kontroly stojí osobně nebo tam má svýho NEŽLUTÝHO člověka. Ty motory jsou O.K. fachčí a mají slušný výkony.
OVŠEM: Co s tou půlkou zmetků ?
Odpověď je prostá. Zkompletovat a pod rukou prodat .
To jsou ty ultaralevné nákupy na e-bayích, u různých prodejců a podobně. Jsou to zkomletované zmetky které se nevešly do norem ale za určitých okolností jsou schopny částečného provozu. Více či méně korektního, ale jsou.
Jak je poznáte? Jednoduše. Koupí u velkého zahraničního dealera se dá předpokládat že půjde o A sérii. Echtovně výhodnou koupí přes čínu, Taiwan a jiné dálně východní prodejce je vysoká pravděpodobnost že půjde o B sérii.
Valná část motorů u nás je bohužel B série. Ale nic si z toho nedělejte, německá vymrdanost už taky slaví svoje úspěchy. Motory se klikovkou opírají o zadní víko, nejdou utěsnit odlitky ani silnou vrstvou tmelu, ložiska mají kvalitu zvíci hliněných kuliček, odlitky bych doma v krbu odlil líp a další špeky. O zapalkách se nemá smysl bavit elektronika se dělá už jen v číně. Jde o nadimenzování součástek.
Je to celosvětový trend - v rámci úspor vše ojebat. A o levných sráčích to platí dvojnásob.

Mě čínskej motor a NIMh baterky do baráku nesmí, taky zásadně na čínský motory nereaguju. Ale občas mi to nedá a když slyším nářky zoufalých uživatelů tak už mně ani ten zlonyslnej smích nebaví.

Proto diagnosdtika závad u číny je zpravidla jednodušší než u kvalitně udělanýho motoru. Kór po netu kdy jsem ten motor ani neviděl.

Soráč za OT ale já musel. Mě to holt vobčas nedá......






Tak vážně Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm do dvoumetrovky.Německý motor mám třetí rok bez problémů,v zimě mi sice chcípl a dal jsem crash jenže to bylo zase tuhou hadičkou v nádrži a sebelepší motor nejede bez benzínu, a český motor byl sráč a odešel do roka.Je to teď naopak?Rád si nechám poradit protože moc nerad motor vyndávám a posílám na reklamaci.Neříkám co je dobrý a co ne,uvažuju o
3W 55,tam šla cena trochu dolů,DLE 55 tam zase jde cena nějak nahoru,nebo DA 50.A létám hodně,takže potřebuju něco co vydrží,požaduju dlouhou životnost.Tak co poradíte :precti: ?
Uživatelský avatar
Jiří­ Balada
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 323
Registrován: 31/3/2007, 21:42
Bydliště: Třebíč
Jméno: Jiří
Příjmení: Balada
Letiště: Dobkov u Chotěboře,Třebíč
Hangár: Diablotin,154 cm,MVVS 15cm
Velox 2,60 m, ZDZ 80 RV-J

Re:Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55

Odeslatod andy1pl v 12/4/2010, 19:25

Jiří­ Balada napsal:...uvažuju o 3W 55,tam šla cena trochu dolů,DLE 55 tam zase jde cena nějak nahoru,nebo DA 50.A létám hodně,takže potřebuju něco co vydrží,požaduju dlouhou životnost.Tak co poradíte :precti: ?


Kolegove, vec je jasna, vetsina zbozi v celku nebo soucastky zvlast jede z Ciny. Je to jako z autem , muzete koupit treba **** a ihned po X km se Vam po**re (proste spatny kus). Znama znacka neni vzdy zarukou 110% zaruky.. Co slysim ohledne DLE treba - jen sama pozitiva , tak proc ne ?
DA a 3W jsou svetove znacky, MVVS , ZDZ - na miste pomuzou, a slysim ze take jedou, DLE je uz oblibena "cina" u nas a naprosta vetsina uzivatelu chvali te motory ...


pokud resime tady FTL .... osobne neznam nikoho kdo ho vlastni, a co vidim na forum bud tady nebo v zahranici - same problemy ... OK, zkusime pomoct kolegovi, snad bylo receno vse co je nutno udelat, pak at "kanal" napise co proved a zda-li to pomohlo ... asi tak to vidim ja .
Extra 260 " SP-KAM " ; Extra 300 " SP-FAM "
http://www.lmk-castkovice.cz
Uživatelský avatar
andy1pl
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 348
Registrován: 29/9/2008, 22:01
Bydliště: Vysocina
Jméno: Andy
Příjmení: Migus
Letiště: Částkovice u Pelhřimova
Hangár: ExtremeFlight Extra 300 Extra 260 2,2m
Cessna 152 2,1m
Mini Diablo JR ; Flash EPP, SU26 EPP

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod Tibor v 12/4/2010, 20:53

Páni modelári, dajte na rady Hondu. Velmi správne napísal : " Mě čínskej motor a NIMh baterky do baráku nesmí ". Ja sa tiež držim tej zásady, aj keď málinko doplnenej, že do baráku mi nesmie ešte jedna nemenovaná značka motorov okrem číny.
Honda, tá zásada s NiMh je super. Ja som pred časom vyhodil NiMh aj z takmer novej MC 19.
Uživatelský avatar
Tibor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 143
Registrován: 12/5/2009, 21:25
Jméno: Tibor
Příjmení: Bekes
Letiště: Vysoke Tatry
Hangár: Katana 32%, DA 85
DuoKat 33% DA100
Katana 39% DA150
Decathlon 47% DA 170

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod PetrM v 12/4/2010, 21:03

Jirko, k tomu tvému motoru bych asi založil nové vlákno 50 - 58 ccm benzín.
Ať se kluci vyjádří.
Z Hackerových pylonů mám zkušenosti s 50 ccm motory následující:
Kdo viděl tyto pyloňáky ví, že éra/motory potřebují alespoň dvě kola na rozjezd.Pro ilustarci - vrtule se pohybují okolo 18x18. Starty pak vypadají, že se éro nezvedne...
1. motor byl ZDZ 50 . Je to dělník, jen mu chyběly otáčky, takže se otáčky nahrazovaly těžší vrtulí. Motor ji utáhl.
2. motor byl DA 50 . První DA byl z normální produkce od Standy Čecha, motor zaběhlý doma a na závodech. Dělník stejně jako ZDZ. Rozdíl: Naprosto bezproblémové starování teplého nebo studeného motoru, okamžité přechody do plných, ale zase jsme točili o dost míň než MVVSáci. V přímém letu ale byla rychlost již srovnatelná se starými pyloňáckými psy.
3. motor byl druhé DAčko. To bylo přímo z Arizony jako sponzorský dar od majitele Desert Aircraft s origo výfukem.
Najednou jsme točili stejně jako MVVS ale s těžší vrtulí (!), takže v přímé letu jsme byli hoooodně rychlí.Samozřejmě oblet pylonu nebyl tak čistý jako oblet starých psů, kteří stojí mezi pylony několik desítek let. Ale s tímto motorem jsme už byli vždy na bedně. No a pak se mi po vítězství v první rundě posledního závodu sezony posral v Mělníku přijímač a bylo vymalováno. wall1 Podle mne budou letos Hacker pylony lítat jen MVVS 50-ky. Proč? Motory šlapou všem celou sezonu, servis je na dosah. Takže z tuzemských bych se dnes nebál. ZDZ už zase nakupuje nikasil v zahraničí, servis je už podstatně rychlejší než předloni, v MVVS se domluvíš taky. Takže si myslím, že doma si určitě vybereš. MVVS 58 se mi líbí moc. clap
Petr M.
http://www.powerbox-systems.cz
fly fast, fly hard, turn left - prostě pylony :-)
Uživatelský avatar
PetrM
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 178
Registrován: 15/12/2008, 21:19
Bydliště: Krnov
Jméno: Petr
Příjmení: Makový
Letiště: LMK Krnov

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod Honda v 13/4/2010, 08:12

To Jirka Balada.
Jirko v podstatě není špatných motorů ze sériový produkce. Mě by se samozřejmě líbilo Ti nadělit MVVS 50. Ovšem neuděláš chybu s DA, 3W, ZDZ, a asi ani s novým OS. Mám tady připravenej test padesátek (vyjde v RC Revue) a vítězně fakt vyšla MVVS 50.
To schytám :-((( (Tibor mi terazky dá, i když jinak mě má docela rád :-D )
ale je pravda, že v MVVS se dělaly úpravy na motoru po srovnávacím testu. Pak už MVVS 50 vyhrál. Poctivě. Jinak by byl vítězem DA 50. Nový 3W 55i a OS Max GT 55 jsem bohužel v době testu neměl k dispozici. A hlavně už to nejsou půldecáky. DL 50 jsem testoval taky a záměrně jsem se vyhnul testování i popisování číny. I když výsledky znám (přiznávám se dobrovolně že bych nebyl objektivní). Čínani jsou zmrdi a Davemu ten motor sprostě ukradli jako Blatovi, Jeťákům a dalším.. Proto se nikdy nesnížím k hodnocení zlodějskýho výrobku. Moje alergie na tohle jejich jednání je doživotní.
Honda
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 58
Registrován: 16/10/2009, 19:32
Jméno: Karel
Příjmení: Prokop
Letiště: Česká Lípa

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod PetrM v 13/4/2010, 11:18

A to jsi ještě neměl to DA-čko, co jsem dostal od Daveho. Jsem zvědavý na ten test a na vrtule, s jakými jsi zkoušel. Ty Fialovy jsou fantastické. Jedna jako druhá..... clap
Prý dělá výborné i na električky.
Petr M.
http://www.powerbox-systems.cz
fly fast, fly hard, turn left - prostě pylony :-)
Uživatelský avatar
PetrM
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 178
Registrován: 15/12/2008, 21:19
Bydliště: Krnov
Jméno: Petr
Příjmení: Makový
Letiště: LMK Krnov

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod Tibor v 13/4/2010, 22:00

Honda napsal:Jirko v podstatě není špatných motorů ze sériový produkce. Mě by se samozřejmě líbilo Ti nadělit MVVS 50. Ovšem neuděláš chybu s DA, 3W, ZDZ, a asi ani s novým OS. Mám tady připravenej test padesátek (vyjde v RC Revue) a vítězně fakt vyšla MVVS 50.
To schytám :-((( (Tibor mi terazky dá, i když jinak mě má docela rád :-D )
ale je pravda, že v MVVS se dělaly úpravy na motoru po srovnávacím testu. Pak už MVVS 50 vyhrál. Poctivě. Jinak by byl vítězem DA 50. Nový 3W 55i a OS Max GT 55 jsem bohužel v době testu neměl k dispozici. A hlavně už to nejsou půldecáky. DL 50 jsem testoval taky a záměrně jsem se vyhnul testování i popisování číny. I když výsledky znám (přiznávám se dobrovolně že bych nebyl objektivní). Čínani jsou zmrdi a Davemu ten motor sprostě ukradli jako Blatovi, Jeťákům a dalším.. Proto se nikdy nesnížím k hodnocení zlodějskýho výrobku. Moje alergie na tohle jejich jednání je doživotní.

S výberom motorov máš moje sympatie, aj keď ja osobne jednu z tých značiek "nemusím". Možno sa už aj polepšili... :-D
Uživatelský avatar
Tibor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 143
Registrován: 12/5/2009, 21:25
Jméno: Tibor
Příjmení: Bekes
Letiště: Vysoke Tatry
Hangár: Katana 32%, DA 85
DuoKat 33% DA100
Katana 39% DA150
Decathlon 47% DA 170

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod Honda v 14/4/2010, 07:28

Tibor, v Gotovanoch Ti povyprávam - jakou búrku udělala jedna povedená dobře zaběhlá čína na brzdě v MVVS. Můžeš hádat od koho byla,... :looool: Jinak čínu doma nemám, ale byla od kolegy co ji měl (už nemá - životnost byla jen v desítkách minut) ale výkonově měla skutečně patrametry DAčka. Po výjezdu grafu ve vývojovém oddělení MVVS okamžitě nastal pláč a skřípění zubů. Rudi (Dvořák) udělal bojový rozdílení a do měsíce nová MVVS 50točila o 300otáčok viacej ako povodná verzia jupiiija. A pak že to nejde :-D.
Úpravy znám, ale zveřejnit je z pochopitelných důvodů nemůžu.
Honda
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 58
Registrován: 16/10/2009, 19:32
Jméno: Karel
Příjmení: Prokop
Letiště: Česká Lípa

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod lv v 14/4/2010, 07:36

Honda napsal:Úpravy znám, ale zveřejnit je z pochopitelných důvodů nemůžu.

pridali do kluky pomocný elektromotor?
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1606
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod kanal v 14/4/2010, 12:30

Pánové,děkuji a vyzkouším co mě bylo poraděno.Jirka
Uživatelský avatar
kanal
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 81
Registrován: 5/9/2009, 08:32
Jméno: jiri
Příjmení: marek
Letiště: prosimerice
Hangár: giles,travel,dar,teiemaster,extra 330s,Extra 300s

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod Honda v 14/4/2010, 14:05

lv napsal:
Honda napsal:Úpravy znám, ale zveřejnit je z pochopitelných důvodů nemůžu.

pridali do kluky pomocný elektromotor?

Přidali.
Žltý striedavý motorček :smrt:
Však ty přijdeš liar
:-D :-D :-D
Honda
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 58
Registrován: 16/10/2009, 19:32
Jméno: Karel
Příjmení: Prokop
Letiště: Česká Lípa

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod FAF v 14/4/2010, 20:29

Teda asi tady funguje nějaký cenzor.Psal jsem odpoledne dva příspěvky ještě do původního vlákna a jsou oba PRYČ ! PROČ se to děje ?! Nic špatného jsem tam nenapsal ! :rolleyes:
Uživatelský avatar
FAF
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 414
Registrován: 19/11/2007, 16:06
Bydliště: Třešť
Jméno: František
Příjmení: Morkus
Letiště: Čenkov+ Dačice
Hangár: Yak 54 Pilot-RC ZDZ 112RV-J Ch
Extra 330 SC 107" - ZDZ 112 RV-J Ch

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod lv v 14/4/2010, 20:32

FAF napsal:Teda asi tady funguje nějaký cenzor.Psal jsem odpoledne dva příspěvky ještě do původního vlákna a jsou oba PRYČ ! PROČ se to děje ?! Nic špatného jsem tam nenapsal ! :rolleyes:

Urobil som chybu pri rozdelení vlákna jsibuh jsibuh jsibuh
Boli na strane 2 a nezafajkol som ich
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1606
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod FAF v 14/4/2010, 20:43

OK, i mistr se utne ! :-)
Uživatelský avatar
FAF
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 414
Registrován: 19/11/2007, 16:06
Bydliště: Třešť
Jméno: František
Příjmení: Morkus
Letiště: Čenkov+ Dačice
Hangár: Yak 54 Pilot-RC ZDZ 112RV-J Ch
Extra 330 SC 107" - ZDZ 112 RV-J Ch

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod Tibor v 14/4/2010, 21:17

Honda napsal:Tibor, v Gotovanoch Ti povyprávam - jakou búrku udělala jedna povedená dobře zaběhlá čína na brzdě v MVVS. Můžeš hádat od koho byla,... :looool: Jinak čínu doma nemám, ale byla od kolegy co ji měl (už nemá - životnost byla jen v desítkách minut) ale výkonově měla skutečně patrametry DAčka. Po výjezdu grafu ve vývojovém oddělení MVVS okamžitě nastal pláč a skřípění zubů. Rudi (Dvořák) udělal bojový rozdílení a do měsíce nová MVVS 50točila o 300otáčok viacej ako povodná verzia jupiiija. A pak že to nejde :-D.
Úpravy znám, ale zveřejnit je z pochopitelných důvodů nemůžu.


Nie je všetko zlato, čo sa blyští. Nadupaný výkon motora sa obyčajne prejaví v jeho životnosti. Pri testovaní motorov by sa mala testnúť aj životnosť a spoľahlivosť. Ale kto by to robil, veď je to časovo tak náročné... Rýchle vyrobiť motor, odskúšať a doladiť chvíľu na štande aby poriadne "točil" a fuk ho do predaja, veď modelár to otestuje. Pred časom som takto nechtiac "testoval " nemenovaný motor, o ktorom výrobca tvrdil že je to 60-kový motor s výkonom 80-ky. Škoda že v slogane nebola daná ešte jedna veličina - spoľahlivosť. "Test" bol lepší ako pri číne, životnosť v jednotkách až desiatkach hodín.
Uživatelský avatar
Tibor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 143
Registrován: 12/5/2009, 21:25
Jméno: Tibor
Příjmení: Bekes
Letiště: Vysoke Tatry
Hangár: Katana 32%, DA 85
DuoKat 33% DA100
Katana 39% DA150
Decathlon 47% DA 170

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod FAF v 15/4/2010, 05:45

Karle, takže MVVS všechny padesátky stáhne a upraví aby je "neválcoval" nějaký žlutý krám ? Nebo bude nová padesátka ? Jak poznám při nákupu , že kupuji už tu s vyšším výkonem ?To bude od nějakého seriového čísla ? Jaký je rozdíl mezi tou levnější a dražší ? Uvažuji o koupi padesátky , nevím pro co se rozhodnout .
Honda napsal:Tibor, v Gotovanoch Ti povyprávam - jakou búrku udělala jedna povedená dobře zaběhlá čína na brzdě v MVVS. Můžeš hádat od koho byla,... :looool: Jinak čínu doma nemám, ale byla od kolegy co ji měl (už nemá - životnost byla jen v desítkách minut) ale výkonově měla skutečně patrametry DAčka. Po výjezdu grafu ve vývojovém oddělení MVVS okamžitě nastal pláč a skřípění zubů. Rudi (Dvořák) udělal bojový rozdílení a do měsíce nová MVVS 50točila o 300otáčok viacej ako povodná verzia jupiiija. A pak že to nejde :-D.
Úpravy znám, ale zveřejnit je z pochopitelných důvodů nemůžu.
Uživatelský avatar
FAF
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 414
Registrován: 19/11/2007, 16:06
Bydliště: Třešť
Jméno: František
Příjmení: Morkus
Letiště: Čenkov+ Dačice
Hangár: Yak 54 Pilot-RC ZDZ 112RV-J Ch
Extra 330 SC 107" - ZDZ 112 RV-J Ch

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod Jiří­ Balada v 15/4/2010, 08:29

Souhlasím s Tiborem,ide aj o životnosť.Nové motory chodí všechny pěkně.Létám třetí rok v létě v zimě s jedním motorem.Proto se ptám,měl jsem jen štěstí na dobrý kousek nebo i ostatní 3-véčka mají takovou životnost?Pokud mají nemám o čem přemýšlet.Nejezdím formule abych to každou chvilku měnil,Hofi jsibuh už ze mě nebude, a na to moje dědkovský létání chci hlavně spolehlivost a dlouhý život motoru. Jo a Nimh používám jen jako napájení Skywritera,jinam bych je taky nedal ani omylem.
Uživatelský avatar
Jiří­ Balada
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 323
Registrován: 31/3/2007, 21:42
Bydliště: Třebíč
Jméno: Jiří
Příjmení: Balada
Letiště: Dobkov u Chotěboře,Třebíč
Hangár: Diablotin,154 cm,MVVS 15cm
Velox 2,60 m, ZDZ 80 RV-J

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod robinez v 16/4/2010, 07:29

sorry, ale príde mi to nejaké divné:
ale je pravda, že v MVVS se dělaly úpravy na motoru po srovnávacím testu. Pak už MVVS 50 vyhrál. Poctivě. Jinak by byl vítězem DA 50.


Takže MVVS najprv bolo treba drobne "upraviť" aby vyhral? :jester: Nuž, takto môžeš dať upraviť výrobcovi každý motor, MVVS má v tom bohatú prax už za čias socíku, kedy sa špeciálne upravovali motory pre reprezentantov. Ale hodnota toho testu ide potom asi dosť dole..... :-O Väčšina používateľov má totiž tú smolu, že im tie motory fabrika za ďakujem pekne neupraví a používajú bežnú sériovku..... wall1
Uživatelský avatar
robinez
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 56
Registrován: 31/3/2009, 10:40
Jméno: Róbert
Příjmení: Rovňan
Letiště: Dobrá Niva Zvolen
Hangár: FW190 A8 - 2,5m
La7 - 2,4m
I16- 3m - vo výstavbe

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod lv v 16/4/2010, 07:43

robinez napsal:sorry, ale príde mi to nejaké divné:
ale je pravda, že v MVVS se dělaly úpravy na motoru po srovnávacím testu. Pak už MVVS 50 vyhrál. Poctivě. Jinak by byl vítězem DA 50.


Takže MVVS najprv bolo treba drobne "upraviť" aby vyhral? :jester: Nuž, takto môžeš dať upraviť výrobcovi každý motor, MVVS má v tom bohatú prax už za čias socíku, kedy sa špeciálne upravovali motory pre reprezentantov. Ale hodnota toho testu ide potom asi dosť dole..... :-O Väčšina používateľov má totiž tú smolu, že im tie motory fabrika za ďakujem pekne neupraví a používajú bežnú sériovku..... wall1

Ja som to pochopil tak, že MVVS tie motory bude robiť v novej úprave všetky
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1606
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Karle co podle tebe si mám koupit,rád bych něco kolem 55 cm

Odeslatod FAF v 16/4/2010, 08:29

Počkáme na Hondu,třeba "pustí" víc ! pssst
Uživatelský avatar
FAF
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 414
Registrován: 19/11/2007, 16:06
Bydliště: Třešť
Jméno: František
Příjmení: Morkus
Letiště: Čenkov+ Dačice
Hangár: Yak 54 Pilot-RC ZDZ 112RV-J Ch
Extra 330 SC 107" - ZDZ 112 RV-J Ch

Další

Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 4 návštevníků

cron