Těsnění výfuku

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

Těsnění výfuku

Odeslatod JirkaA v 9/9/2010, 11:08

Zdravím pánové,
jak těsníte přírubu výfuku s válcem? Mám tam klasické originál těsnění, bohužel na jednom válci netěsní (viz foto), éro je potom celé zasr... Nyní tedy zkusím nové těsnění ze silnějšího Klingeritu. Používáte ještě nějaký těsnící tmel? Jedná se o ZDZ 160 B2 RV, výfuky hrníčky Břečka.

Děkuji
Přílohy
Výfuk malý.jpg
Uživatelský avatar
JirkaA
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 16
Registrován: 17/9/2009, 15:52
Jméno: Jiří
Příjmení: Petránek
Letiště: Vlašim
Hangár: T-171
ASW-19

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod cada v 9/9/2010, 11:14

Používám originál od ZDZ a není problém. Těsní dobře.
Zkontroluj, jestli není nějaká vlasová trhlina v tlumiči. Podobné prasárny jsem měl na motoru, když se mi na karteru udělala neviditelná trhlinka...
Uživatelský avatar
cada
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 179
Registrován: 13/5/2009, 11:03
Bydliště: Praha 6
Jméno: Jan
Příjmení: Čadek
Letiště: Tachov, Svrkyně
Hangár: Extra OM - 2,2m (ZDZ 50)
Velox Revolution (ZDZ 80)
Extra 2,3 m (MVVS 58)

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod nitro v 9/9/2010, 20:57

Stačí Klingerit jak jsi psal, používám 0,5mm bez problému mám odzkoušeno,
nitro
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 110
Registrován: 27/2/2008, 22:46
Bydliště: Jenčice u Lovosic
Jméno: Pavel
Příjmení: Šturma
Letiště: Rochov
Hangár: Velox 2,2 m
Volcano 50
EPP - Hybrid 3D
Slim F5D

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod CELERON v 9/9/2010, 21:20

Ono jde taky o to, dobre z Klingeritu neco v kusovce vysekat a vyrezat. Obecne nejdriv se do vetsiho kusu sekaji na pertinaxu ci tvrdym dreve diry a pak teprve reze ci striha venkovni obrys. Vysekavat ale beznejma sadovejma lochajznama neni ideal, kvuli venkovnimu uhlu delaji kolem diry kornouty a Klingerit se narusi. Lepsi je pouzit lochajzny s vnitrnim uhlem. Nebo sekat asi o 1/4 mensi a treba dobrousit stazeny mezi podlozkama. Uplne nejlepsi je delat vice kusu stazenejch mezi kovovy sablony na freze...
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 570
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-LS DLE35 RA
Spacewalker 2.2 DLE20

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod MomoBrut v 10/9/2010, 08:18

Klingerit? A to jeste nekdo pouziva? Snad ten, ktery si to za socana natahal domu ... :-D
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 925
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod lv v 10/9/2010, 15:13

MomoBrut napsal:Klingerit? A to jeste nekdo pouziva? Snad ten, ktery si to za socana natahal domu ... :-D

Zatial ešte nikto nič lepšie nevymyslel. To mi ver :wink:
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1614
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod MomoBrut v 10/9/2010, 15:57

Cemu jako Lacko, ze se to nesmi vyrabet, protoze je v tom azbest? :-D Samozrejme ze existuji lepsi, kvalitnejsi a bezazbestove materialy napr. Temafast, Temasil. A z tech to vsichni vyrobci motoru sekaji pro sve vyrobky.
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 925
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod CELERON v 10/9/2010, 16:07

MomoBrut napsal:Klingerit? A to jeste nekdo pouziva? Snad ten, ktery si to za socana natahal domu ... :-D


To je jenom setrvacnost v nazvoslovi. :-D :-D Natahany zasoby uz davno dosly.
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 570
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-LS DLE35 RA
Spacewalker 2.2 DLE20

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod jkolina v 10/9/2010, 21:35

MomoBrut napsal:Klingerit? A to jeste nekdo pouziva? Snad ten, ktery si to za socana natahal domu ... :-D



Celkem trapná narážka. Klingerit se používá dodnes, není to CZ výmysl. :looool:

Ptát se , co jsi dělal Ty za socana nebo Tvoje rodiče , to je nepodstatné. Ale určitě jste tu byli všichni. :looool:
Uživatelský avatar
jkolina
Ban
Ban
 
Příspěvky: 89
Registrován: 13/6/2010, 20:34
Jméno: Jiří
Příjmení: Kolář
Letiště: Šumperk
Hangár: Extra 300 OrionModels, 2,2m

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod jardarc v 10/9/2010, 22:25

Zkontroluj rovinnost dosedací plochy tlumiče, popřípadě pilníkem srovnej. Dosedací plocha na válci by měla být OK.
Uživatelský avatar
jardarc
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 210
Registrován: 26/3/2007, 08:30
Bydliště: Zlí­n
Jméno: Jaroslav
Příjmení: Návoj
Letiště: Žabárna + Holešov
Hangár: SU 29 krill 3m ZDZ 160 RVJ prodáno
EXTRA 330 SC ZDZ 180 B2 RVJ
EXTRA 330 SC ZDZ 180 B2 RVJ

Re: Těsnění výfuku

Odeslatod markyz52 v 14/9/2010, 21:54

Lindinger a Schweighöfer prodávává dost dobrý materiál na výrobu jakéhokoliv tvaru těsnění,mám s ním jen dobré zkušenosti,Mvvs 26 se mi neustále povoloval výfuk až když jsem těsnění vyrobil běžným ulamovacím nožem podle pravítka,z tohoto materiálu,mám pokoj,opravdu už nemusím výfuk utahovat,objednal jsem si ho podle katalogu firmy "Schweighöfer" u Jina z HK,dostatečný kousek,dle mého názoru,velmi kvalitního materiálu,stál do 100 Kč,poslal jsem do "Jina" stovku v obyč. dopise a zrovna tak mi přišlo těsnění v dopise.Proč krmit naši nenapapanou poštu,ne ?
markyz52
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 19
Registrován: 5/7/2010, 14:07
Jméno: Jiří
Příjmení: Kupšina
Letiště: LMK Jelen u Kolína
Hangár: Super Stearman 1,8m
Super Chipmunk 2,17m
Extra 2,06m
Texan 2,06m


Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 5 návštevníků