DLE55 a AMT hrnek

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod jkolina v 11/9/2010, 21:09

Zdravím.

Chtěl jsem zeptat protřelých, jaké mají zkušenosti s hrníčkem od AMT. Máme Extru od OM, motor boční montáž, výfuk hrnek od AMT. Vylétáno cca 10 l benzínu a hrneček začal propouštět pod haubnou, ve spoji(sváru). Bohužel jsem nenašel doklad o koupi, tak alespoň zavolám, taková malá kontrola účetnictví. :wink: Zítra dodám foto.
Podobný problém měl kamarád na motoru MVVS 58. Hrnek se utřepal ve sváru u příruby. Dostal nový. Já ho ale už nechci. Zlaté ručičky jsou v pr....li.

Motorek(čínský) vůbec netřepe, startuje na křivý pohled, nechcípá, prostě pohoda. Jen výfuk jaksi nechce spolupracovat. ouou Model nebořil sám sebe , ani výfuk. wall1
Uživatelský avatar
jkolina
Ban
Ban
 
Příspěvky: 89
Registrován: 13/6/2010, 20:34
Jméno: Jiří
Příjmení: Kolář
Letiště: Šumperk
Hangár: Extra 300 OrionModels, 2,2m

Re: DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod Kopec v 12/9/2010, 08:32

Ahoj, nedotýkal se ti výfuk někde éra? Stačí haubny a je to v čudu. Já měl jen kolíčkama zaaretovanou výfukovou trubku z muffleru aby se náhodou nemohl ototočit na teflonu a když to viděl pan Šupka z AMT ihned mě upozorňoval že je to špatně, že když se opravdu pootočí muffler na teflonu a bude opřený o kolíčky tak může někde výfuk prasknout. (A to jsem měl na těch kolíčkách natačené gumové hadičky)
Uživatelský avatar
Kopec
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 581
Registrován: 6/2/2007, 14:35
Bydliště: Chomutov
Jméno: Martin
Příjmení: Kopecký
Hangár: Funtana 2m
maXtreme II 2m

Re: DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod luck75 v 12/9/2010, 14:11

Kopec napsal:Ahoj, nedotýkal se ti výfuk někde éra? Stačí haubny a je to v čudu. Já měl jen kolíčkama zaaretovanou výfukovou trubku z muffleru aby se náhodou nemohl ototočit na teflonu a když to viděl pan Šupka z AMT ihned mě upozorňoval že je to špatně, že když se opravdu pootočí muffler na teflonu a bude opřený o kolíčky tak může někde výfuk prasknout. (A to jsem měl na těch kolíčkách natačené gumové hadičky)

A jak jsi to teda zaaretoval?
Uživatelský avatar
luck75
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 46
Registrován: 4/9/2008, 12:47
Bydliště: Brno
Jméno: Jiří
Příjmení: Kalivoda
Hangár: YAK 54 2,2
Katana S30

Re: DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod Kopec v 12/9/2010, 16:28

Nijak, nestihl jsem to, éro jsem prodal. Ale okoukal jsem že bývá v trubce důlek asi aby se teflon zakousl.
Uživatelský avatar
Kopec
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 581
Registrován: 6/2/2007, 14:35
Bydliště: Chomutov
Jméno: Martin
Příjmení: Kopecký
Hangár: Funtana 2m
maXtreme II 2m

Re: DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod jkolina v 12/9/2010, 19:16

Nedotýká se ničeho. Ani haubny. Foťák jsem měl, ale baterie vybité. Takže přikládám foto , kdy motor ještě neběžel. To červeně označené je spoj, ve kterém to fouká. Příští týden to ještě nechám(zvětšovat :cry: ), má být hezky. Snad to vydrží. Baterie do foto nabíjím,tak možná zítra. Záleží na počasí. flyboy
Přílohy
P1010010.JPG
Uživatelský avatar
jkolina
Ban
Ban
 
Příspěvky: 89
Registrován: 13/6/2010, 20:34
Jméno: Jiří
Příjmení: Kolář
Letiště: Šumperk
Hangár: Extra 300 OrionModels, 2,2m

Re: DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod lerosta v 12/9/2010, 21:05

To je nějakej starší kousek nebo to není AMT, Šupka dělá výfuky hodně dlouho leštěné, tenhle vypadá spíše jak od JMB, ale na věci to nic nemění. Pokud se ti to nezdá, tak to pošli na prohlídku, v záruce to asi už nebude a aspoň ti to zpraví než to ulítne úplně.
Uživatelský avatar
lerosta
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 356
Registrován: 3/4/2009, 21:18
Bydliště: Brno
Jméno: Rosťa
Příjmení: Lesniak
Letiště: Brno-Medlánky
Hangár: EF EDGE 48" EXP, r 1,2m
Bf-109E, r1,85m
EXTRA 330SC 2,8m

Re: DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod CELERON v 13/9/2010, 01:25

Ahoj!
Daji se vubec nejakou dobu jety vyfuky z benzinaku dostatecne kvalitne zavarit (pajet)? Ptam se, protoze pred mnoha lety jsem si daval pajet k Misoj Obrovskymu do MVVS ladeny vyfuky a mufflery na pylonaky. Novy z cistyho hliniku sly Castolinem 170 pajet suprove, skoro jako kdyz se paji med cinoolovenou pajkou s kyselinou - krasne rozlity spoj. To jsem umel i ja. :rolleyes:
Opravy jetych vyfuku byla ale dost velka pakarna, neustale zevnitr z vyfuku do pajene praskliny vylezal cerny maglajz z rycinovych napalenin, o smradu nemluvim. I po vyplachnuti cimkoliv se zevnitr vyfuk nedal zcela vycistit. Takze to koncilo dost nevzhlednou povrchovou housenkou a vetsinou to prasklo zase vedle ty housenky, asi prudka zmena tloustky ci pnuti v materialu. Predpokladam, ze ta troska oleje, co se dava do benzinu proti metylaku ve vyfuku skoro nic nevytvori a tak to bude asi podstatne lepsi. Jeste tu par dratu a tavidla na hlinik a dural mam a chtel bych to zkusit pri uprave vyfuku a nechci to hned zkazit.
A vubec, ted me napadlo, vyfuky na benzinaky se svari elektrikou pod ochranou atmosferou a nebo paji propan butanem pod tavidlem, jak to znam ja?
Diky,
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 575
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-LS DLE35 RA
Spacewalker 2.2 DLE20

Re: DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod jkolina v 13/9/2010, 07:07

lerosta napsal:To je nějakej starší kousek nebo to není AMT, Šupka dělá výfuky hodně dlouho leštěné, tenhle vypadá spíše jak od JMB, ale na věci to nic nemění. Pokud se ti to nezdá, tak to pošli na prohlídku, v záruce to asi už nebude a aspoň ti to zpraví než to ulítne úplně.



Ten hrnek je rok starej a na čelech má vyraženo AMT.
Uživatelský avatar
jkolina
Ban
Ban
 
Příspěvky: 89
Registrován: 13/6/2010, 20:34
Jméno: Jiří
Příjmení: Kolář
Letiště: Šumperk
Hangár: Extra 300 OrionModels, 2,2m

Re: DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod amtmodel v 14/9/2010, 08:58

Dobrý den ,
Hrníček který vám prosakuje ve sváru je skutečně náš výrobek typu HS , mohlo se stát při výrobě že spoj byl nekvalitně zalit , pokud to není prasklina , bude vám sice sloužit dál ale prosakovat bude stále .. pokud nám tlumič pošlete bezplatně vám ho opravíme .. to není prasklina ale špatný svár , na sváry dáváme doživotní záruku i bez prokázání faktury .. protože i mistr tesař se někdy utne , proto nám klidně tlumič pošlete a bude vám zdarma opraven .. děkuji za pochopení .
Jinak proto aby se netočil muffler , je na konci tlumiče trubička která slouží jako úchyt do kterého se provrtá třeba dvojka dírka a protáhne se tudy tyčka která se vrutem přišroubuje do přepážky držáku tlumiče .. tím je tlumič zajištěn proti jakémukoliv pohybu ..
Chtěl bych dodat ještě něco k tem svárům , tlumiče se letují kapilárně ( drát tavidlo ) spoj je mnohem pevnější jak samotný materiál ze kterého je tlumič vyroben , navíc je prolit z obou stran , dešto svár pod ochranou atmosférou je povrchní a pro výrobu tlumičů kde je materiál zatížen střídavými teplotami , se nehodí !!!
Dále pak k těm tavidlům , naše tlumiče mají duralovou přírubu , vše ostatní je hliník , pokud vám někdo bude slibovat že ( třeba v případě bouračky ) vám tuto přírubu přivaří tavidlem a drátem , prosím nevěřte mu !!! a pošlete tlumič na opravu k nám do firmy .. Nepíšu to proto že bych chtěl vydělávat na opravách , ale proto že svařit dural s hliníkem vyžaduje velkou zkušenost a správné namíchání tavidel ..
Za AMT Model , Šupka M.
Uživatelský avatar
amtmodel
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 7
Registrován: 20/7/2010, 08:57
Bydliště: Cheb
Jméno: Šupka
Příjmení: Miroslav
Letiště: Cheb

Re: DLE55 a AMT hrnek

Odeslatod jkolina v 14/9/2010, 19:48

Díky za odpověď. Doklad nemám, ale asi by se dal dohledat. Výfuk zítra sundám a pošlu na opravu.

Jiří Kolář
Uživatelský avatar
jkolina
Ban
Ban
 
Příspěvky: 89
Registrován: 13/6/2010, 20:34
Jméno: Jiří
Příjmení: Kolář
Letiště: Šumperk
Hangár: Extra 300 OrionModels, 2,2m


Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 12 návštevníků

cron