Motor DA 50R nebo DLE 55

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

Motor DA 50R nebo DLE 55

Odeslatod Symplex v 19/3/2013, 11:56

Prosím o pomoc při výběru motoru. Mám koupit DLE 55 nový nebo DL 50R který byl již používaný a má naběháno cca 50 hodin?
Prosím o zkušenosti s životností, dostupností a cenou ND, zkušenosti s provozem. Jaká je životnost benzínových motorů - je 50 hodin chodu motoru hodně? S benzínovými motory začínám a nemám zkušenosti. Děkuji za pomoc.
Symplex
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 19
Registrován: 27/3/2009, 21:53
Jméno: George
Příjmení: Symplex

Re: Motor DA 50R nebo DLE 55

Odeslatod luftvogel v 19/3/2013, 12:00

Jednoznačně DLE 55.
Uživatelský avatar
luftvogel
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 101
Registrován: 6/10/2009, 12:35
Jméno: Radek
Příjmení: Kunc
Letiště: Karlovy Vary-Hory
Hangár: Extra330SC 2,7m EME120
Sbach 1,2m
RC Factory

Re: Motor DA 50R nebo DLE 55

Odeslatod Symplex v 19/3/2013, 12:09

Opravuji v textu - jedná se o motor DA 50R jak je v nadpisu tématu.
Symplex
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 19
Registrován: 27/3/2009, 21:53
Jméno: George
Příjmení: Symplex

Re: Motor DA 50R nebo DLE 55

Odeslatod lucinell v 19/3/2013, 18:49

DLE 55 jsem kupoval nový a chodil skvěle. Tah, přechody super...., nic špatného jsem na něm nenašel...,možná dvakrát mi chcípnul za letu. Ale je fakt, že s tímto motorem jsem létal, asi měsíc, než jsem celý model prodal :-). V Yaku 55 od OM, který jsem kupoval létaný byl motor DA 50 R, měl odlétáno tak 40 litrů. Ten chodil ještě lépe, hlavně přechody byly neuvěřitelné, nikdy mi nechcípnul ! Příjemnější chod. Teď vlastním DA 100l a taky si ho nemůžu vynachválit, já osobně jiný motor, než DA nechci.
Každopádně nové DLE je se zárukou, starý DA bez záruky...., težko radit..., co se týká servisu neměl jsem tu čest... Pokud DLE od Krilla, tak servis myslím, že úplně bez problémů..., co se týká DA, proběhlo tady vlákno, že je údajně pozastavena výroba, ale co je na tom pravdy, nevím....
lucinell
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 52
Registrován: 3/7/2011, 19:25
Jméno: Lukáš
Příjmení: Hložek
Letiště: Všechov - Tábor
Hangár: YAK 55M KRILL 2.6 DA 120

Re: Motor DA 50R nebo DLE 55

Odeslatod Symplex v 20/3/2013, 08:28

Jak je zajištěn servis a ND na DA50R. Psal jsem Krillovi (dotaz na servis a dostupnost ND), neodepsal mi ani na E-mail - jak je to potom s podporou prodávané značky DA??
Jinak o DA 50R co se týká chodu a životnosti se píše samá chvála. Kolik se dá za dva roky nalétat hodin a kolik se tato porce motohodin projeví na motoru. Děkuji za pomoc.
Symplex
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 19
Registrován: 27/3/2009, 21:53
Jméno: George
Příjmení: Symplex

Re: Motor DA 50R nebo DLE 55

Odeslatod Symplex v 21/3/2013, 07:56

Jen pro informaci fi.Krill se ozvala - servis a ND jsou zajištěny, motor je stále možno objednat.
Děkuji za odpovědi.
Symplex
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 19
Registrován: 27/3/2009, 21:53
Jméno: George
Příjmení: Symplex

Re: Motor DA 50R nebo DLE 55

Odeslatod Symplex v 29/3/2013, 23:18

Nakonec zvýtězil motor DA 50R. Motor je opatřen originál zapalováním. Můj dotaz je na přívod napětí z baterie do zapalování . Je plus vodič červený a mínus černý jak je standartem na pohonných bateriích ? Napětí zápalování je 4,8 - 6V - mám použít 4x1,2 NiCD nebo 5x1,2 NiCD? Děkuji za zkušenosti.
Symplex
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 19
Registrován: 27/3/2009, 21:53
Jméno: George
Příjmení: Symplex

Re: Motor DA 50R nebo DLE 55

Odeslatod Zdeněk Šubrt v 30/3/2013, 10:25

Červený vodič je plus, používám LiFe a Max Bec.
Uživatelský avatar
Zdeněk Šubrt
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 566
Registrován: 29/10/2007, 11:20
Bydliště: Teplice
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Šubrt
Letiště: LK TEPLICE
Hangár: VELOX 2,2
YAK 54 QQ 2,2
FUNTANA 125
Diablotin ZG 20

Re: Motor DA 50R nebo DLE 55

Odeslatod lucinell v 30/3/2013, 10:26

barvy drátů standart, já používal na zapalování maxbec (5V) + lipo 2s 1600
lucinell
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 52
Registrován: 3/7/2011, 19:25
Jméno: Lukáš
Příjmení: Hložek
Letiště: Všechov - Tábor
Hangár: YAK 55M KRILL 2.6 DA 120


Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 4 návštevníků

cron