MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Hofi v 16/5/2013, 11:07

Nová MMVS 116
Přílohy
977635_3053964366206_1453952769_o.jpg
Uživatelský avatar
Hofi
Pilot (EAC, EFC)
Pilot (EAC, EFC)
 
Příspěvky: 493
Registrován: 26/3/2007, 23:49
Bydliště: Olomouc
Jméno: Jan
Příjmení: Hofman
Letiště: Přáslavice
Hangár: Yak 55M 37% Krill 3m,F3K OsirisII,KatanaS 39%,Thunder 3D Krill Model,Thunder 3D EPP JH,

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Hofi v 16/5/2013, 11:08

Váha motoru bez zápalka 3100g výfuky a kolena JMB.
Další info a fotky později flyboy
Uživatelský avatar
Hofi
Pilot (EAC, EFC)
Pilot (EAC, EFC)
 
Příspěvky: 493
Registrován: 26/3/2007, 23:49
Bydliště: Olomouc
Jméno: Jan
Příjmení: Hofman
Letiště: Přáslavice
Hangár: Yak 55M 37% Krill 3m,F3K OsirisII,KatanaS 39%,Thunder 3D Krill Model,Thunder 3D EPP JH,

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Zbyněk Tomšů v 16/5/2013, 13:40

Hofi napsal:Nová MMVS 116


Krásnej motor neznám motor od MVVS který by nechodil,krásný dezign skvělý motory...
Uživatelský avatar
Zbyněk Tomšů
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 59
Registrován: 11/5/2010, 12:01
Jméno: Zbyněk
Příjmení: Tomšů
Hangár: Su-26 MX 3m- MVVS-175 NP
Su-26 MX 2.2m- MVVS-80 IRS SP
Su-26 MX 1.5m- MVVS-15 ccm

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 16/5/2013, 15:24

Není to trošku moc těžký ten motor? Je to opravdu 3100g bez kolen a tlumičů a bez zápalka?
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 954
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod MomoBrut v 16/5/2013, 16:18

Dzordzik napsal:Není to trošku moc těžký ten motor? Je to opravdu 3100g bez kolen a tlumičů a bez zápalka?

Tohle je starsi verze ... v podstate stejna hmotnost ...
http://momobrut.sweb.cz/YAK55M/YAK54dil ... alovn.html
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 916
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 16/5/2013, 19:54

Hmm, to je celkem kvicht. ZDZ 160 Champ měla tuším 3000 a ZDZ 180 jsem teď vážil a včetně šroubů na kolena má bez zapalování včetně karburátoru 3540g. Když odečtu šrouby, tak je jenom o cca 300g těžší.
Kolik ta 116 točí a s jakou vrtulí a jakými tlumiči už někdo zkoušel?
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 954
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod R.a.d.i.m v 17/5/2013, 18:12

Dzordzik napsal:Hmm, to je celkem kvicht. ZDZ 160 Champ měla tuším 3000 a ZDZ 180 jsem teď vážil a včetně šroubů na kolena má bez zapalování včetně karburátoru 3540g. Když odečtu šrouby, tak je jenom o cca 300g těžší.
Kolik ta 116 točí a s jakou vrtulí a jakými tlumiči už někdo zkoušel?


Stará verze 6500ot s 30x10 PT a MVVS Muffllery
6200 s Fiala 30x10 a Mufflery MVVS
S hrnkama jsem neměřil to mám ve WW1 tam je to jedno
Radim
Uživatelský avatar
R.a.d.i.m
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 381
Registrován: 8/2/2007, 09:25
Bydliště: Hodoní­n
Jméno: Radim
Příjmení: Hnilica
Letiště: Letiště Holíč
Hangár: EF EXTRA 300 125"
Elanor 2015 F3P
Fokker EIII 3000mm

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 17/5/2013, 18:15

a kolik vážila stará verze, pro porovnání náhodou nevíš?
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 954
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod R.a.d.i.m v 17/5/2013, 18:16

Dzordzik napsal:a kolik vážila stará verze, pro porovnání náhodou nevíš?

Váha se v podstatě nezměnila
Radim
Uživatelský avatar
R.a.d.i.m
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 381
Registrován: 8/2/2007, 09:25
Bydliště: Hodoní­n
Jméno: Radim
Příjmení: Hnilica
Letiště: Letiště Holíč
Hangár: EF EXTRA 300 125"
Elanor 2015 F3P
Fokker EIII 3000mm

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod R.a.d.i.m v 17/5/2013, 18:22

Já u NP provedení vidím především velikou výhodu v umístění karbecu jednak při zástavbě (nebude se muset dělat díra do motordomku (tak abys ho oslabil) a pak umistěné karburátoru dolů bude mít i pozitivní vlastnost při prudkých přechodech ze zad kdy zlobila memrána (ale jak koho= někdo to vyřešil silnější pružinkou dodanou výrobcem někdo naladěním, někdo to nevyřešl a někdo to neřešil nebo řešit nepotřeboval protože to fungovalo ).každopádně toto umístění karbece je lepší
Radim
Uživatelský avatar
R.a.d.i.m
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 381
Registrován: 8/2/2007, 09:25
Bydliště: Hodoní­n
Jméno: Radim
Příjmení: Hnilica
Letiště: Letiště Holíč
Hangár: EF EXTRA 300 125"
Elanor 2015 F3P
Fokker EIII 3000mm

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 17/5/2013, 19:45

Já bych spíš zmínil něco jiného, umístěné karburátoru dozadu je pro mě výhodnější, lépe se štelují jehly za chodu motoru, jsou přístupné zhora. U karberu dolů to není bezpečné. Oproti tomu se u karbecu dolů tento líp sundává, resp to vůbec jde i bez sundání celého motoru. Vyčistění sítka, prohlídka atd se dá udělat za pár minut bez sundání motoru.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 954
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod MomoBrut v 17/5/2013, 21:27

Dzordzik napsal:Já bych spíš zmínil něco jiného, umístěné karburátoru dozadu je pro mě výhodnější, lépe se štelují jehly za chodu motoru, jsou přístupné zhora. U karberu dolů to není bezpečné. Oproti tomu se u karbecu dolů tento líp sundává, resp to vůbec jde i bez sundání celého motoru. Vyčistění sítka, prohlídka atd se dá udělat za pár minut bez sundání motoru.

Pokud nemas sani rotacnim soupatkem, tak neni jedno, jak mas natoceny karburator. U zdz se da karburator vzadu natocit jak chces, u flatru musi byt klapka karburatoru kolmo na flatr, jinak se smes nerozdeli rovnomerne mezi valce. Zdz ma natoceny karb tak aby nemelo pretizeni vliv na membranu ridici bohatost smesi. Pokud tomu neni rozumet nevadi. ... Nicmene proti tomuto problemu jsou ostatni veci prkotiny. Takze NP verze resi tento problem, ktery je zasadni.
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 916
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 18/5/2013, 07:11

Rozumím. Já mám ZDZ. O tom problému u MVVS vím a je fajn, že to už vyřešili, i když jejich motory už nelétám.
Spíš mě zaráží ta váha. Jasně, je to porovnání odlitek/obrobek z kusu, ale i tak.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 954
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod MomoBrut v 19/5/2013, 18:42

Dzordzik napsal:Rozumím. Já mám ZDZ. O tom problému u MVVS vím a je fajn, že to už vyřešili, i když jejich motory už nelétám.
Spíš mě zaráží ta váha. Jasně, je to porovnání odlitek/obrobek z kusu, ale i tak.

Mam 116 a s RE2 ladakama tocím 30x13 EVO L na zemi 5950, v lufte je to akorat pred pretocenim. To je vrtule, ktera se pouziva na 150-170 kach motorech. Ve 100kove a 120kove rade motoru se tomu nic ani jen neblizi ... Kdyz je neco jine, lidem to dela problemy. U MVVS je dost veci jinak.
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 916
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod winter v 4/6/2013, 16:39

badan napsal:DLE 170 celkem běžně lítá. v krilovkách i jinde. chtěl bych motor přišroubovat k letadlu a lítat. vůbec mě nebaví ladit motory. a už vůbec ne celou sezonu. proto je teď čas na jakejkoliv jinej motor než mvvs. ale jak jsem psal, v mém případě rozhodla cena.


Zdravim chlapi,

snažim se vyšťourat cenu motoru MVVS 116 NP pro náš trh a nějak se mě nedaří. Našel jsem ji na zahr. E-shopu např. tady http://www.aerobertics.be/products.php?brand=134&cat=3 :precti: . No je to bezpochyby kvalitní a dobrej motor, ale pokud bude cena i pro náš trh 1290,- Euro. No tak, to je teda lichva. O 70,- éček dražší než DÁ-čko 120. Asi tu máme životní úroveň vyšší než amíci. Nebo , že by nebyli tak ziskuchtivý? Jsou shopni jejich domácí výrobek na jejich domácím trhu prodávat (DA120) za 1200,- dolarů, což je cca. o 30% nižší cena, než za jakou je jejich motor prodáván v zahraničí, konkrétně na evropském trhu. Nevěřim, že mají amíci nižší výrobní náklady. Jediný čím by se dalo oponovat jsou větší serie vyráběných motorů. Nechci dělat ukvapený závěr, ale když to shrnu. DA 120 je v evropě tzn. i u nás za nějakých 1225,- Eur, není o nic horší než MVVS 116 NP za 1290,- Eur. Je vyráběn v USA tzn. mimo celních poplatků což je nějakých cca. 23% se na dovozu musí uživit ještě x " překupníků" než se motor dostane k nám do ruky. MVVS je vyráběn tady za kopcem, žádný clo, žádných x "překupníkú" než se vám motor dostane do ruky a dovolím si tvrdit i nižší výrobní náklady. "To mě teda řekni, kde se stala chyba pray ". Kdybych si měl vybírat, který motor si do příštího éra z výše jmenovaných koupím, tak jen z principu si koupím DÁ-čko. ***winter***

...teď jsem ještě vyšťoural cenu motoru MVVS 116 NP v USA. 1295,- dolarů dohh zvláštní přepočet dolar ku euru + clo. Obraťte si to z usa k nám, cena DÁ-čka, přepočet dolar ku euru. To mě teda poser, to jsem z toho :jester: ... Amíci zkrátka ví , jak s tím "vyjebat" :cmoud: Buďme rádi, že nevíme za kolik klucí v Horizon hobby potažmo v chiefaircraftu motory z MVVS nakupujou, úplně stačí, že nás letos sere počasí :blink: http://www.chiefaircraft.com/radio-cont ... /mvvs.html
Naposledy upravil winter dne 4/6/2013, 19:48, celkově upraveno 4
Uživatelský avatar
winter
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 261
Registrován: 26/8/2012, 08:57
Jméno: Vlastimil
Příjmení: Zima
Hangár: Extra 330SC 35%
Extra 330LT 75" 3DHS
Extra 300 EXP 60" EF
Extra MX 58"
Yak 55M GB

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod R.a.d.i.m v 4/6/2013, 16:56

a proč se na cenu nezeptáš v MVVS a děláš tady spekulace?
Nehledě na to že mě třeba max.vyhovuje a jsem za to ochoten zaplatit že ráno v 9 dovezu na kpt. Jaroše motor a odpoledne ve tři si ho vyzvednu po servisu.
Nevím třeba to tak funguje i u zahraničních motorů
Radim
Uživatelský avatar
R.a.d.i.m
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 381
Registrován: 8/2/2007, 09:25
Bydliště: Hodoní­n
Jméno: Radim
Příjmení: Hnilica
Letiště: Letiště Holíč
Hangár: EF EXTRA 300 125"
Elanor 2015 F3P
Fokker EIII 3000mm

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod winter v 4/6/2013, 17:09

Myslíš, že bude cena MVVS 116 NP u nás nižší, než cena DA 120 v USA? Možná ano, když si hoši z MVVS přečtou můj příspěvek :precti: a zastyděj se. ***winter***
Uživatelský avatar
winter
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 261
Registrován: 26/8/2012, 08:57
Jméno: Vlastimil
Příjmení: Zima
Hangár: Extra 330SC 35%
Extra 330LT 75" 3DHS
Extra 300 EXP 60" EF
Extra MX 58"
Yak 55M GB

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod honz74 v 4/6/2013, 17:32

winter napsal:Myslíš, že bude cena MVVS 116 NP u nás nižší, než cena DA 120 v USA? Možná ano, když si hoši z MVVS přečtou můj příspěvek :precti: a zastyděj se. ***winter***

Nezapomeň, že v USA vlastně nemají DPH.
honz74
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 66
Registrován: 5/1/2012, 12:55
Jméno: Jan
Příjmení: Hala
Letiště: Borovník
Hangár: YAK 54 2,7m
YAK 55M 37%

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod winter v 4/6/2013, 17:43

Myslím , že to srovnají z jejich 50%-ní daní ze zisku. Nemám nic proti motorům MVVS a kdyby byl za cenu Déáčka v USA, tak mám patrně vybráno. Spíše to berte jako boj za vás za všechny, potencionální zákazníky. A taky nemám rád nenene když mě někdo s prominutím "Chčije na přezky" nenene ..... pray ***winter***
Uživatelský avatar
winter
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 261
Registrován: 26/8/2012, 08:57
Jméno: Vlastimil
Příjmení: Zima
Hangár: Extra 330SC 35%
Extra 330LT 75" 3DHS
Extra 300 EXP 60" EF
Extra MX 58"
Yak 55M GB

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod R.a.d.i.m v 4/6/2013, 18:22

Sorry ale i pokud ten motor bude dražší než DA je ti po tom tak trochu prd - mužeš si vybrat co si koupíš tak nevím jaké chčije na přezky
Radim
Uživatelský avatar
R.a.d.i.m
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 381
Registrován: 8/2/2007, 09:25
Bydliště: Hodoní­n
Jméno: Radim
Příjmení: Hnilica
Letiště: Letiště Holíč
Hangár: EF EXTRA 300 125"
Elanor 2015 F3P
Fokker EIII 3000mm

Další

Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 2 návštevníků