MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 5/6/2013, 09:34

Souhlas s Radkem. Speciálně mě zajímá ještli je ještě nutné a potřebné co chvíli přimazávat ložiska, protože tohle beru jako zásadní věc. Pro mě je pořadí jasně dané: 1) spolehlivost, 2) spolehlivost, 3) spolehlivost, 4) servis 5) výkon 6) cena
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod mac v 5/6/2013, 12:08

Priznam sa az teraz som pochopil vcerajsie argumenty, skumat spoluvlastnicke suvislosti ma teda nenapadlo.
Len to potvrdzuje problem relevantnosti info vpodstate kdekolvek a plati to co som napisal ..
timing is everything
Uživatelský avatar
mac
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 459
Registrován: 9/8/2007, 15:15
Bydliště: Rajec
Jméno: Mišo
Příjmení: Jasenovec
Hangár: 104" EF Extra 300 DA120/HackerA150
Crack Laser

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod R.a.d.i.m v 5/6/2013, 12:16

Dzordzik napsal: Speciálně mě zajímá ještli je ještě nutné a potřebné co chvíli přimazávat ložiska, protože tohle beru jako zásadní věc.


Tahle informace se v návodech objevila až u 80ky a pak už jen u 152. Osobně jsem toto provedl jednou když jsem měl motor venku a dával ho z DVIII do bráchovi EIII. u ostatních (tím myslím mimo 80ky) co mám jsem to nikdy nedělal (myslím že ani není kudy).
Radim
Uživatelský avatar
R.a.d.i.m
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 388
Registrován: 8/2/2007, 09:25
Bydliště: Hodoní­n
Jméno: Radim
Příjmení: Hnilica
Letiště: Letiště Holíč
Hangár: EF EXTRA 300 125"
Elanor 2015 F3P
Fokker EIII 3000mm

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 5/6/2013, 13:19

Takže chceš říct, že to není potřeba? Protože mám info od kamarádů, kteří přesto že směs mazali jak měli, tak motor přidřeli, resp ložisko. Na základě toho MVVS přestali létat a jedou od té doby na ZDZ a 3W a mají klid.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod R.a.d.i.m v 5/6/2013, 13:51

Říkám že to má jen 80ka a 152ka a že jsem mazal jen jednou když šel motor do jiného modelu - funguju - že to není třeba neříkám to by to asi do návodu nedávali
Radim
Uživatelský avatar
R.a.d.i.m
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 388
Registrován: 8/2/2007, 09:25
Bydliště: Hodoní­n
Jméno: Radim
Příjmení: Hnilica
Letiště: Letiště Holíč
Hangár: EF EXTRA 300 125"
Elanor 2015 F3P
Fokker EIII 3000mm

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 5/6/2013, 14:15

Chápu, takže to nutné je, dík.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod R.a.d.i.m v 5/6/2013, 14:36

Dzordzik napsal:Chápu, takže to nutné je, dík.

Je to v návodu tak asi jo ale netýká se to 116ky
Já mažu 1:40 směsí ložisko jsem mazal jednou a zatím jsem od roku 2009 neměl s 80kou problém
Radim
Uživatelský avatar
R.a.d.i.m
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 388
Registrován: 8/2/2007, 09:25
Bydliště: Hodoní­n
Jméno: Radim
Příjmení: Hnilica
Letiště: Letiště Holíč
Hangár: EF EXTRA 300 125"
Elanor 2015 F3P
Fokker EIII 3000mm

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 5/6/2013, 17:22

Já taky. On možná bude částečně problém s tím, že lidi mají tendence si na flašce od oleje přečíst 1:50-1:100,tak to tam tak naředí, bez ohledu na to co předepisuje výrobce motoru. Pak můžou být problémy.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod janch v 5/6/2013, 17:35

80 mažu po každém litru oleje.
janch
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 204
Registrován: 18/3/2009, 21:10
Bydliště: údolí Berounky
Jméno: Jan
Příjmení: Chalupecký
Letiště: Černolice
Hangár: EDGE 540 MVVS 80
ION a MiniION Redliner MVVS
Thun

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 5/6/2013, 18:45

Hmm, to musí bavit. Jestli není lepší ten motor zkontruovat tak aby to nepotřeboval, tak jako všechny ostatní kromě některých MVVS ...
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Hofi v 8/6/2013, 22:37

Nová 116 je konstrukčně převzata z motoru MVVS 175. Která je na trhu dva roky. Za rok 2012 jsem s 175 prolétal 250 litrů benzínu, bez potřebného zásahu do nastavení, servisu a nějakého mazání ložisek. Pro spoustu pilotů to bude motor na doživotí flyboy

Ano najdou se motory které váží méně, ale potřebuji to? Potřebuji hlavně výkon a ten zde mám :smrt:

http://www.youtube.com/watch?v=ShroDoyEk-4
Uživatelský avatar
Hofi
Pilot (EAC, EFC)
Pilot (EAC, EFC)
 
Příspěvky: 493
Registrován: 26/3/2007, 23:49
Bydliště: Olomouc
Jméno: Jan
Příjmení: Hofman
Letiště: Přáslavice
Hangár: Yak 55M 37% Krill 3m,F3K OsirisII,KatanaS 39%,Thunder 3D Krill Model,Thunder 3D EPP JH,

Re: MVVS 116 vs Extra 330 SC 35%

Odeslatod Dzordzik v 10/6/2013, 07:50

Jak kdo, já mám třeba v 3m motor co váží sám o sobě o půl kila méně a i tak musím baterky vozit před ocasem. Kam bys je dal ty s MVVS? Cpal olovo do ocasu? Výkonu mám víc než potřebuju a to je to konstrukčně 10 let starý motor. Chápu ale že na soutěžení je každý kůň hodí, i tak bych tam ale nacpal 180ku. Jsem rád že jsi spokojený, věřím, že MVVS je dobrý motor. Čas ukáže jak se spolehlivostí.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Předchozí

Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 4 návštevníků

cron