taky mě láká Airkombat. už rok se plácám se stavbou Spitfira na 2ccm motor.inu ty 2 roky jsou trochu zavádející.minulý rok jsem to v črvenci začal a tak za 3 týdny bylo hotovo křídlo, trup VOP,SOP a pak nák nebyl čas.škola Matura a pod.(nebila dokončena povrchová uprava a sestavení techto dílu do celku) ted se na to koukám do skříne a mam chute to dodelat.ale nák nevym co s tim ted. na křidélka jsem chtel použíít servo HS 322, na motor a SOP a VOP mikroserva.(dle návodu)ale nevim jestli to mikroservo tu výškovku utáhne
nedávno me zarazilo že v prevodej na křidálka mam trochu vetší vuli než se mi líbí. tak to trochu dodělávám.(ješte mi chybí doladit jedno.
Otázky:
1.chci tam dát motor 2ccm, nekdo mi radil ASP ale co to vlastne znamená ASP?
2. je to konstruovaný na motor objemu 2ccm, jak velkou nádrž a jak dlouho mi to palivo za letu vydrží?
3.nemam skušenosti se spalovákem v letadle, nechcípne to za letu na zádech nebo při letu ,,do kopce,,?nasaje si to ten motor?
4. stačí výchylka křidélek 10mm nahoru i dolu?
Dekuju Martin