zdz 80 Rv-J

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

zdz 80 Rv-J

Odeslatod janrohanek v 7/8/2013, 11:19

Zdravím všechny. Potřebuji poradit. Motor se mi hrozně špatně startuje. Většinou potřebuje cca 100 protočení než vůbec blafne se sytičem a když sytič vypnu, tak většinou jen párkrát kopne nebo trochu zavrčí a zase chcípne. Když už motor běží tak ho musím nechat aspoň minutu na volnoběh protože při přidání plynu chcípne. Volnoběžné otáčky se sami od sebe mění. Například když přidám plyn a poté stáhnu, tak je volnoběh někdy tak nízký že motor chcípne. Motor byl loni na podzim v zdz na kompletní generálce kde vyměnili válcovou hlavu, píst a ložiska. Prosím o radu, jak postupovat. Také by mi přišel vhod nějaký manuál nebo alespoň informace, jak motor základně nastavit. Předem děkuji:)
janrohanek
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 3
Registrován: 14/10/2012, 11:45
Jméno: Jan
Příjmení: Rohánek
Letiště: Přáslavice
Hangár: Katana S 2,6m
Extra MX 1,5m

Re: zdz 80 Rv-J

Odeslatod dědek v 7/8/2013, 12:37

Manuál je na stránkách ZDZ.
Uživatelský avatar
dědek
VIP člen Akrofora
VIP člen Akrofora
 
Příspěvky: 245
Registrován: 17/4/2009, 11:30
Bydliště: Bílovice nad Svitavou
Jméno: Petr
Příjmení: Čermák
Letiště: Babice nad Svitavou
Hangár: Extra 330S 2,7 m
Cap 232 2,65 m
Akro 2,6 m
Extra 300S 2,66 m

Re: zdz 80 Rv-J

Odeslatod nestor v 7/8/2013, 12:45

janrohanek napsal:Zdravím všechny. Potřebuji poradit. Motor se mi hrozně špatně startuje. Většinou potřebuje cca 100 protočení než vůbec blafne se sytičem a když sytič vypnu, tak většinou jen párkrát kopne nebo trochu zavrčí a zase chcípne. Když už motor běží tak ho musím nechat aspoň minutu na volnoběh protože při přidání plynu chcípne. Volnoběžné otáčky se sami od sebe mění. Například když přidám plyn a poté stáhnu, tak je volnoběh někdy tak nízký že motor chcípne. Motor byl loni na podzim v zdz na kompletní generálce kde vyměnili válcovou hlavu, píst a ložiska. Prosím o radu, jak postupovat. Také by mi přišel vhod nějaký manuál nebo alespoň informace, jak motor základně nastavit. Předem děkuji:)

Už to tu jednou bylo,mrkni jestli nemáš přetočenou-o 180 stup. klapku plynu.
nestor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 93
Registrován: 21/2/2010, 09:58
Jméno: Karel
Příjmení: Bambula
Letiště: Čenkov
Hangár: Ultimate 100 ccm

Re: zdz 80 Rv-J

Odeslatod jardarc v 8/8/2013, 21:12

nestor napsal:
janrohanek napsal:Zdravím všechny. Potřebuji poradit. Motor se mi hrozně špatně startuje. Většinou potřebuje cca 100 protočení než vůbec blafne se sytičem a když sytič vypnu, tak většinou jen párkrát kopne nebo trochu zavrčí a zase chcípne. Když už motor běží tak ho musím nechat aspoň minutu na volnoběh protože při přidání plynu chcípne. Volnoběžné otáčky se sami od sebe mění. Například když přidám plyn a poté stáhnu, tak je volnoběh někdy tak nízký že motor chcípne. Motor byl loni na podzim v zdz na kompletní generálce kde vyměnili válcovou hlavu, píst a ložiska. Prosím o radu, jak postupovat. Také by mi přišel vhod nějaký manuál nebo alespoň informace, jak motor základně nastavit. Předem děkuji:)

Už to tu jednou bylo,mrkni jestli nemáš přetočenou-o 180 stup. klapku plynu.

To znamená zavřenou naopak flyboy
Uživatelský avatar
jardarc
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 210
Registrován: 26/3/2007, 08:30
Bydliště: Zlí­n
Jméno: Jaroslav
Příjmení: Návoj
Letiště: Žabárna + Holešov
Hangár: SU 29 krill 3m ZDZ 160 RVJ prodáno
EXTRA 330 SC ZDZ 180 B2 RVJ
EXTRA 330 SC ZDZ 180 B2 RVJ

Re: zdz 80 Rv-J

Odeslatod nestor v 9/8/2013, 11:58

To znamená když se podíváš na zavřenou klapku plynu a karbec máš přídělanej ana motoru-samozřejmě musíš mít otevřenou klapku sytiče abys tam viděl-tak nesmíš vidět hlavu šroubu-šroubečku -co tu klapku drží na hřídelce,nebo naopak když sundáš karbec a zavřeš klapku plynu tak z pohledu od motoru vidíš hlavu šroubečku.
nestor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 93
Registrován: 21/2/2010, 09:58
Jméno: Karel
Příjmení: Bambula
Letiště: Čenkov
Hangár: Ultimate 100 ccm

Re: zdz 80 Rv-J

Odeslatod nestor v 9/8/2013, 18:29

Tenhle dotaz s tvým problémem nesouvisí.Dneska sem byl lítat taky s 80J anějak mi jde blbě vyladit karbec.Mám díru do karbecu průměr 22 achci se zeptat jestli máš taky 22,nedo menší 19 ku.Můžeš to změřit,jestli k tomu můžeš,a jakej máš kabec,jestli Walbro nebo nějakej jinej.,nebo Vy ostatní jakou máte u tohoto motoru díru do karbecu od jakáho je výrobce Dík
nestor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 93
Registrován: 21/2/2010, 09:58
Jméno: Karel
Příjmení: Bambula
Letiště: Čenkov
Hangár: Ultimate 100 ccm

Re: zdz 80 Rv-J

Odeslatod furtvluftě v 9/8/2013, 21:05

nestor napsal:Tenhle dotaz s tvým problémem nesouvisí.Dneska sem byl lítat taky s 80J anějak mi jde blbě vyladit karbec.Mám díru do karbecu průměr 22 achci se zeptat jestli máš taky 22,nedo menší 19 ku.Můžeš to změřit,jestli k tomu můžeš,a jakej máš kabec,jestli Walbro nebo nějakej jinej.,nebo Vy ostatní jakou máte u tohoto motoru díru do karbecu od jakáho je výrobce Dík

Ahoj,mám průměr 22 a Tillotson , taky mně to nějak nejede - v porovnání s jiným RVJčkem.S vrtulí 26/10 to nemá tah a je to skoro přetočený , 27/10 (jsou to Jasky) už to třeba ve visu nejde do max. otáček a má to dlouhou odezvu na plyn(ze středních otáček se to nemůže vyhrabat),možná pomůže novej karbec Walbro - k tomuhle jsem došel po dlouhým laborování já.
furtvluftě
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 99
Registrován: 7/10/2009, 21:36
Jméno: Vilém
Příjmení: Reichmacher
Letiště: Karlovy Vary
Hangár: Velox 2,2 DL50

Re: zdz 80 Rv-J

Odeslatod nestor v 9/8/2013, 21:40

Mám ten samej karbec a na volnoběžný jehle mám 2a půl a na hlavní třičtvrtě ot.To je nějaký divný.
nestor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 93
Registrován: 21/2/2010, 09:58
Jméno: Karel
Příjmení: Bambula
Letiště: Čenkov
Hangár: Ultimate 100 ccm

Re: zdz 80 Rv-J

Odeslatod furtvluftě v 9/8/2013, 22:47

nestor napsal:Mám ten samej karbec a na volnoběžný jehle mám 2a půl a na hlavní třičtvrtě ot.To je nějaký divný.

Teď nevím,jak to mám nastavený já , nicméně je důležitej vejfuk - mám Břečku , průměr 80 , s předním vývodem,tříkomorovej.Měl jsem na zkoušku dva výfuky od Šupky - no to byl fakt běs - to nešlo vůbec.Zítra udělám ještě nějaký úpravy na motoru,dám výsledek vědět.Jinak jsem to konzultoval s technikem v ZDZ , rada byla novej Walbro karbec.Tak na něj možná taky dojde...
furtvluftě
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 99
Registrován: 7/10/2009, 21:36
Jméno: Vilém
Příjmení: Reichmacher
Letiště: Karlovy Vary
Hangár: Velox 2,2 DL50

Re: zdz 80 Rv-J

Odeslatod H1N1 v 14/8/2013, 11:25

Mám stejnej problém pánové :-) Zkuste ještě kouknout na nastavení předstihu :-) Sonda musí být zároveň s ryskou na motoru. Jinak 3/4 otáčky je moc chudé. Já točím s 27/10 HB od PT 6500 na zemi.
H1N1
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 42
Registrován: 4/7/2011, 11:59
Jméno: Ondřej
Příjmení: Havlíček
Letiště: Velká Dobrá u Kladna
Hangár: Bellanca decathlon 40
Bellanca decathlon 1:4
Extra 300 S
Ryan 120
Manta F3K
ISIS F3K


Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník