OS MAX 91FX Ring

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

OS MAX 91FX Ring

Odeslatod CELERON v 30/5/2014, 01:11

Vážení, neměl jse někdo v nějaký polomaketě tenhle motor? Mám ho v Zeru A6M2, 1,8 m, bohužel kvůli dovažování nepovedený stavebnice 5,8kg suchá váha. Dokáže OS MAX 91vůbec takový letadlo utáhnout? Když dám nejmenší v papírech doporučenou vrtuli Master 15x8 tak točí s palivem 20r/10n/70m pouze 7400 ot. (Další tam jsou 16/7-8 a 17/6-7) Zero letí strašně pomalu, žádná rezerva. Motor má kolísavej zvuk, jako kdyby se zatahoval. Ale už skrz něj proteklo přes 4 litry paliva, tak snad zaběhlej je. Chová se stejně s i bez haubny, s originál výfukem i s pájenou krabicí pod haubnu. Přechody a volnoběh je ale bez problémů. Dostal jsem tip, že tahle verze měla nepovedenej píst a že další verze měla pod kroužkem dva zápichy jako mazací drážky. Udělal jsem je podle motoru, co je má, motor jde v otáčkách stabilnějc ale na výkon to žádnej vliv nemělo.
Kolik by vlastně 91 měla točit? Napadá mě, jestli japonci nepopletli rozměry vrtulí. Pro ASP 91 jsou doporučovaný vrtule průměrem a stoupáním o 1-2" menší. Ale ASP 91 je ABC a ty se mohou poslat do větších otáček. Posledně jsem zkusil dát z nouze laminátovku 330/180, s ní se OS Max 91 roztočil na skoro 14000, což je zase asi moc. Ale žádnej letovej zázrak se nekonal. Zkusím ještě něco mezi.
Myslím si, že ten OS je nějakej divnej před tím byl v Z50 a podobný chování. Asi to vzdám a předělám to na nějakou 25-ku benzín. Jen mám obavu, co bude dělat laminátovej trup s minimem přepážek, jestli z toho nebude vibrostroj.
Díky za případný rady
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 558
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník

cron