ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Radek Gregor v 10/9/2014, 20:24

Zdravím
Chtěl bych porovnat tyto dva motory - máte zkušenosti z provozu ? (výkon , chod , spolehlivost ...)

Díky
Radek
Uživatelský avatar
Radek Gregor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 136
Registrován: 8/4/2011, 13:02
Jméno: Radek
Příjmení: Gregor
Letiště: Fryšták - Žabárna
Hangár: Extra 330 SC 35% Krill
Extra MX Pa model , Ocelot ...

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod JirkaA v 12/9/2014, 16:01

O ZDZ 112 RV-J také uvažuji, jsou již praktické zkušenosti?
Uživatelský avatar
JirkaA
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 16
Registrován: 17/9/2009, 15:52
Jméno: Jiří
Příjmení: Petránek
Letiště: Vlašim
Hangár: T-171
ASW-19

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod pikus v 6/12/2014, 17:15

Už jste si ho někdo pořídil?
Uvažuji že půjde do Extry 330 35% od PilotRc, ale ještě nevím vlivem jeho nízké hmotnost jak by vyšlo vyvážení a nechci
potom dávat zbytečně půl kila do čumáku...
pikus
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 27
Registrován: 18/9/2011, 22:10
Jméno: Vladimír
Příjmení: Bukvaj
Hangár: Yak 55m 2.2 GW
Extra 330sc PilotRC 2.7m

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Dzordzik v 7/12/2014, 09:32

Radek Gregor napsal:Zdravím
Chtěl bych porovnat tyto dva motory - máte zkušenosti z provozu ? (výkon , chod , spolehlivost ...)

Díky
Radek


Ahoj Radku, pár kluků co to ZDZ nedávno kupovali se vyjádřilo v tom smyslu že ZDZ má menší vibrace, výkonnemli jak porovnat, na obou motorech byly jiné vrtule. Asi nezbyde než se pro něco rozhodnout a asi i podle servisu.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Radek Gregor v 8/12/2014, 11:35

pikus napsal:Už jste si ho někdo pořídil?
Uvažuji že půjde do Extry 330 35% od PilotRc, ale ještě nevím vlivem jeho nízké hmotnost jak by vyšlo vyvážení a nechci
potom dávat zbytečně půl kila do čumáku...

Motor mám - zatím v záběhu .
Pokud tam dáš muflery tak si myslím , že to bude ok.
Oproti 90 Zdz je to i s výfukama o něco těžší , a má to o malinko menší výkon .
Vybrace a volnoběh jsou zase o hodně lepší .
Zatím laboruju s vrtulama zatím nejlepší 28/10 fiala - budu zkoušet 28/10 mejzlíka , ale už je na to kosa :-)
Uživatelský avatar
Radek Gregor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 136
Registrován: 8/4/2011, 13:02
Jméno: Radek
Příjmení: Gregor
Letiště: Fryšták - Žabárna
Hangár: Extra 330 SC 35% Krill
Extra MX Pa model , Ocelot ...

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod MomoBrut v 8/12/2014, 11:47

Dzordzik napsal:
Radek Gregor napsal:Zdravím
Chtěl bych porovnat tyto dva motory - máte zkušenosti z provozu ? (výkon , chod , spolehlivost ...)

Díky
Radek


Ahoj Radku, pár kluků co to ZDZ nedávno kupovali se vyjádřilo v tom smyslu že ZDZ má menší vibrace, výkonnemli jak porovnat, na obou motorech byly jiné vrtule. Asi nezbyde než se pro něco rozhodnout a asi i podle servisu.


Ono to porovnat sice muzes, ale smysl to moc nema, i kdyz jsou kubaturou srovnatelne, vykonem nejsou srovnatelne, uz jsem to psal. 112 rozumne beha max s 29x10 a to uz je moc, 116 ma stred na 30x10, ja ji pouzivam s 30x13 EVO. 112 je specialni tim, ze ma fakt klidny chod a skvele prechody a je na 100kovou kategorii lehka.
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 919
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod MomoBrut v 8/12/2014, 11:50

A osobne si myslim, ze zamerem nebylo primarne udelat 112, primarne slo o 224, coz bude skvely motor. Ale budme radi, mame si z ceho vybirat.
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 919
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod pikus v 8/12/2014, 20:23

Radek Gregor napsal:Motor mám - zatím v záběhu .
Pokud tam dáš muflery tak si myslím , že to bude ok.
Oproti 90 Zdz je to i s výfukama o něco těžší , a má to o malinko menší výkon .
Vybrace a volnoběh jsou zase o hodně lepší .
Zatím laboruju s vrtulama zatím nejlepší 28/10 fiala - budu zkoušet 28/10 mejzlíka , ale už je na to kosa :-)


Díky za odpověd

Mufllery tam půjdou jednoznačně nejspíše od p.Břečky.
O těch menších vibracích jsem už slyšel a jsem rád, že to potvrzuješ.
Jen jsem doufal že výkonem bude minimálně srovnatelný se ZDZ90. To že je na tom o maličko hůř mě trošku překvapilo.
Doufal jsem že s Mejzlíkem 28/10 to bude akorát, ale jak píšeš bude to nejspíše na "spodní hraně" wall1
No uvidíme... Ty máš muflery od koho?
pikus
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 27
Registrován: 18/9/2011, 22:10
Jméno: Vladimír
Příjmení: Bukvaj
Hangár: Yak 55m 2.2 GW
Extra 330sc PilotRC 2.7m

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Radek Gregor v 9/12/2014, 09:25

maflery JMB TRC 60 .
myslím že ta 28/10 mejzlík bude akorát - podle tabulek až 6 400 ot na zemi .
Uživatelský avatar
Radek Gregor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 136
Registrován: 8/4/2011, 13:02
Jméno: Radek
Příjmení: Gregor
Letiště: Fryšták - Žabárna
Hangár: Extra 330 SC 35% Krill
Extra MX Pa model , Ocelot ...

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod pikus v 9/12/2014, 15:52

Ok. Díky
Tak kdyby jsi se k tomu laborování s vrtulema v nejbližší době ještě dostal, tak napiš...
pikus
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 27
Registrován: 18/9/2011, 22:10
Jméno: Vladimír
Příjmení: Bukvaj
Hangár: Yak 55m 2.2 GW
Extra 330sc PilotRC 2.7m

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Milan ZV v 31/8/2017, 08:28

Ahoj, laborujem zo ZDZ 112RV-J, motor išiel cca 70štartov dobre, začal mi zhasínať pri prudkej akcelerácií, vyčistenie nepomohlo, nastavenie ihiel sa správa atypicky, aby som mohol vôbec lietať otvoril som L ihlu, včera som objednal nový karburátor a do starého som objednal sadu na renováciu, vidím to tak že mám v kanálikoch nejakú špinu ktorú neviem dostať von ani chemicky, membrány a vlastne to celé vyzerá ako nové.
s vrtuov Mejzlík 28x10 mám 5600 otáčiek čo je oničom. Model zavisí, ale takmer neodletí.

Aké vrtule používate? aké máte na nich otáčky?
Milan ZV
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 5
Registrován: 30/8/2017, 23:39
Jméno: Milan
Příjmení: Burgan
Letiště: Očová
Hangár: EDGE 2,7m, EXTRA SC330 2,7m, SBACH 2,2m, EXTRA SC330 2,3m

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Radek Gregor v 31/8/2017, 08:39

Ahoj
Mám na ZDZ 112 Mejzlíka 28/10 a na zemi točí cca 6100- 6300 .
Radek
Uživatelský avatar
Radek Gregor
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 136
Registrován: 8/4/2011, 13:02
Jméno: Radek
Příjmení: Gregor
Letiště: Fryšták - Žabárna
Hangár: Extra 330 SC 35% Krill
Extra MX Pa model , Ocelot ...

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Dzordzik v 31/8/2017, 09:41

Milan ZV napsal:Ahoj, laborujem zo ZDZ 112RV-J, motor išiel cca 70štartov dobre, začal mi zhasínať pri prudkej akcelerácií, vyčistenie nepomohlo, nastavenie ihiel sa správa atypicky, aby som mohol vôbec lietať otvoril som L ihlu, včera som objednal nový karburátor a do starého som objednal sadu na renováciu, vidím to tak že mám v kanálikoch nejakú špinu ktorú neviem dostať von ani chemicky, membrány a vlastne to celé vyzerá ako nové.
s vrtuov Mejzlík 28x10 mám 5600 otáčiek čo je oničom. Model zavisí, ale takmer neodletí.

Aké vrtule používate? aké máte na nich otáčky?


Podle toho co píšeš zřejmě zanesený karburátor. Bohužel často ani výměna membrán a vyčištění na ultrazvuku (ani 3 cykly) nepomohou. Už jsem jeden karburátor musel vyhodit. Od té doby létám jenom 98/100 oktanů, pokud možno od benzinek co nepřidávají nebo minimálně biosračky a je klid. Na 95ku už se v podstatě nedá létat, pokud toho nalétáš opravdu hodně. Pokud možno po létání vyjeď palivo z karburátoru dokud motor nezdechne ať se ti to tam neusazuje.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod winter v 31/8/2017, 17:37

Můj poznatek. Brno nebrat, byly to 3 sezóny trápení. "Asi nějakej špatnej kus :wink: " ***winter***
Naposledy upravil winter dne 31/8/2017, 21:15, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
winter
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 282
Registrován: 26/8/2012, 08:57
Jméno: Vlastimil
Příjmení: Zima
Hangár: Extra 330SC 35%
Extra 330LT 75" 3DHS
Extra 300 EXP 60" EF
Extra MX 58"
Yak 55M GB

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod FAF v 31/8/2017, 19:58

Dnes snad radši GP. Udávají s vrtulí Mejzlik 28/10 7000 ot/min!
Uživatelský avatar
FAF
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 414
Registrován: 19/11/2007, 16:06
Bydliště: Třešť
Jméno: František
Příjmení: Morkus
Letiště: Čenkov+ Dačice
Hangár: Yak 54 Pilot-RC ZDZ 112RV-J Ch
Extra 330 SC 107" - ZDZ 112 RV-J Ch

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Milan ZV v 31/8/2017, 20:58

PO GP 123 poškulujem, by mohol byť aj môj vianočný darček:) pre 2,7m akrobaty asi dobrá a cenovo dostupná voľba. Chcem ešte hovoriť ľudmi ako sú spokojný po stovkách letov.
Milan ZV
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 5
Registrován: 30/8/2017, 23:39
Jméno: Milan
Příjmení: Burgan
Letiště: Očová
Hangár: EDGE 2,7m, EXTRA SC330 2,7m, SBACH 2,2m, EXTRA SC330 2,3m

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Milan ZV v 31/8/2017, 21:03

Radek ďakujem za info, verím že po výmene karburátora budem na rovnakých otáčkach.
Milan ZV
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 5
Registrován: 30/8/2017, 23:39
Jméno: Milan
Příjmení: Burgan
Letiště: Očová
Hangár: EDGE 2,7m, EXTRA SC330 2,7m, SBACH 2,2m, EXTRA SC330 2,3m

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod marekh v 31/8/2017, 22:58

MomoBrut napsal:
Ono to porovnat sice muzes, ale smysl to moc nema, i kdyz jsou kubaturou srovnatelne, vykonem nejsou srovnatelne, uz jsem to psal. 112 rozumne beha max s 29x10 a to uz je moc, 116 ma stred na 30x10, ja ji pouzivam s 30x13 EVO. 112 je specialni tim, ze ma fakt klidny chod a skvele prechody a je na 100kovou kategorii lehka.


To že jeden motor o rovnakom objeme točí 29x10 a ten druhý 30x13, jeden má menšie vybrácie ako ten druhý tak na to je jednoduchá odpoveď.
Treba si pozrieť okrem objemu motora aj pomer vrtanie/zdvih ako ďalší údaj motora ktorý toto všetko vysvetlí.
MVVS 42/42 ZDZ 45/35
MVVS utiahne väčšiu vrtuľu ale pri nižších otáčkach a väčšich vybráciach lebo je väčši zdvih.
ZDZ menšiu vrtuľu ale pri vyššich otáčkach a logicky menšie vybrácie.
Pričom je vysledný výkon cca rovnaký u oboch.
Uživatelský avatar
marekh
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 82
Registrován: 29/6/2015, 22:52
Jméno: Marek
Příjmení: Handlovič
Letiště: Spišská Nová Ves
Hangár: Extra 330 2.2m DLE 61
Extra 330sc 2.7m DLE 120

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod CELERON v 3/9/2017, 23:51

K tomu mizernýmu N95. Místní prodejce auťákovejch náhradních dílů mi říkal, že má letos asi od května šílený množství reklamací zapalovacích svíček. A to už po ujetí pouhých 40 km! Svíčky se mu vrácí celý vevnitř šedivý a dávají nepravidelně jiskru a nebo nejdou vůbec. Od výrobce svíček dostal info, že je to letošním velkým zvýšením podílu řepkovýho oleje, co se přidává do N95. Takže už nejen biolíh, k tomu ještě ten samej sajrajt jako dávaj do nafty. Za vším třeba hledat Bureše. :-(
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 564
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: ZDZ 112 RV-J vs MVVS 116 NP

Odeslatod Dzordzik v 4/9/2017, 15:35

Ale tohle není nic nového, mám u svého auta obrovské problémy, protože jezdím na LPG a benzínu spotřebuju minimum, na N95 to nechce jezdit skoro vůbec, na 100ku poznatelně lepší ale i tak nic moc. Je potřeba častěji měnit svíčky a čas od času vyčistit komplet palivový systém. To by ses divil co z toho leze za sajrajt. To co tankujeme bych benzínem rozhodně nenazýval. Totéž ti řeknou mechoši od pil, křoviňáků atd. Svět se v řiť obrací.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Další

Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 2 návštevníků

cron