Syntetika Denicol

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

Syntetika Denicol

Odeslatod CELERON v 11/3/2015, 17:49

Zkoušel jste někdo lejt do benzínu belgickej Denicol Racing 2T Syntex? Píšou plná syntetika, nehulič, 1:40, vysokootáčkový.
Dosud jsem lítal Castrol ale místní motoshop se položil a kolem ho nikde nemají.
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 560
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod Vojc29 v 12/3/2015, 07:31

No v letadle nepoužíváno ale na motokrosové motorce ano a naprosto v pohodě ... nikde nic zkarbonizovaného čisté :) :-) Je fakt že ale motokrosový 2 takt 250 točí daleko více :) Ale pořád je to 2T a mazal jsem taky 1:40
Uživatelský avatar
Vojc29
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 45
Registrován: 2/4/2013, 21:36
Jméno: Vojta
Příjmení: Brezniak
Letiště: Skorošice U Jeseníku
Hangár: Extra MX
Katana MX
SU 26MM Hangar 9 2,5m

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod CELERON v 12/3/2015, 12:57

Díky, tak asi netřeba váhat a crazyp .
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 560
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod Oto v 12/3/2015, 13:02

Jedině BELRAYH1R
Oto
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 21
Registrován: 6/12/2010, 12:24
Jméno: Oto
Příjmení: Kubiczek
Letiště: Hoheneger
Hangár: Extra 260 2,7m
Sbach 342 2,7m
ASV 28 4,2m
Bravo 2

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod lv v 12/3/2015, 13:36

Oto napsal:Jedině BELRAYH1R

Dôvod?
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1610
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod CELERON v 12/3/2015, 23:18

lv napsal:
Oto napsal:Jedině BELRAYH1R

Dôvod?

Koupil si ho. :-) A teď vážně, doporučení bez slova zdůvodnění, to přímo miluju...
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 560
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod Oto v 13/3/2015, 12:12

letadlo není zacákáno olejem letájí s nim vesměs lidi od f3m ato mají super motory da, mvvs ,máme stejné motory dla 112cm ja používám belrayh1r motor jede pořád super kolega měl jíne oleje motor se zadřel
Oto
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 21
Registrován: 6/12/2010, 12:24
Jméno: Oto
Příjmení: Kubiczek
Letiště: Hoheneger
Hangár: Extra 260 2,7m
Sbach 342 2,7m
ASV 28 4,2m
Bravo 2

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod Rcmak v 13/3/2015, 12:58

CELERON napsal:Díky, tak asi netřeba váhat a crazyp .
Jirka


To,ze olej maze a je schopny se spalovat pri otackach v motokrosu neznamena,ze bude stejnou funkci plnit v motoru o treba 9000 otackach.Je treba vybirat olej pro ten dany motor a ne,ze nekde funguje.
Rcmak
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 315
Registrován: 4/7/2009, 20:49
Bydliště: Tábor
Jméno: Martin
Příjmení: Karkula
Letiště: Tábor Všechov
Hangár: Velox II R. 2.6 ZDZ80RV
SU 29 E30 SebArt
Cap 232
Raptor 90

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod lv v 13/3/2015, 13:01

Oto napsal:kolega měl jíne oleje motor se zadřel

Fritovacie? Stolove? Alebo ake?
Aj keby pouzival mineralny olej 2T tak motor nezadrie. Pricina bola ina.
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1610
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod vit21 v 13/3/2015, 15:46

lv napsal:
Oto napsal:kolega měl jíne oleje motor se zadřel

Fritovacie? Stolove? Alebo ake?
Aj keby pouzival mineralny olej 2T tak motor nezadrie. Pricina bola ina.
.
Letu zdar!!
Pokud používáš jakoukoli kvalitní! syntetiku je naprosto jedno od jakého výrobce je. Důležité je prostě dodržovat doporučený poměr stanovený výrobcem motoru a ostatní není třeba řešit. :jester:
Uživatelský avatar
vit21
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 316
Registrován: 30/3/2007, 09:30
Bydliště: Slemeno
Jméno: Vítězslav
Příjmení: Kapčuk
Letiště: kde to jde
Hangár: extra 2.60m
funtana 2m
zero2.5m ve výstavbě

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod VaVlast v 13/3/2015, 21:07

_vyr_2308b_0.jpg
_vyr_2308b_0.jpg (44.07 KB) Zobrazeno 10938 krát
Letu zdar flyboy A jaký je Váš názor na Evolution? crazyp
Uživatelský avatar
VaVlast
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 35
Registrován: 13/2/2009, 21:41
Bydliště: Vrchoslavice
Jméno: Vlastimil
Příjmení: Vančura
Letiště: Kojetín
Hangár: Creacio 1,6m,10ccm
Citabria 2m,
Miss Morava 2,42m RCGF62ccm

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod Vojc29 v 15/3/2015, 12:29

Důvod zadření nevidím v oleji ale spíš v nedodržení poměru do benzínu a nebo taky špatně nastavený karbec kdy mohl být motor moc chudý např... to už tady taky bylo. Denikol je špička a nevidím důvod jej nedat do leteckého motoru. Já používám motul 800 a motor chodí špičkově vše je čisté a naaprosto bez problému 8-)
Uživatelský avatar
Vojc29
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 45
Registrován: 2/4/2013, 21:36
Jméno: Vojta
Příjmení: Brezniak
Letiště: Skorošice U Jeseníku
Hangár: Extra MX
Katana MX
SU 26MM Hangar 9 2,5m

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod pikus v 17/3/2015, 13:07

Když jsme u toho poměru olej/benzin.
Někteří výrobci stryktně vyžadují pro běžný provoz po zaběhnutí ( bavíme se třeba o 120ccm) třeba poměr 1:35 NEvyšší a druhý výrobce klidně 1:45- 50.
Možná hloupá otázka - proč?
Dáno konstrukcí, nepřesnosí - válec, píst, kroužek, ložiska?
Nebo se jen "jistí"...?
pikus
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 27
Registrován: 18/9/2011, 22:10
Jméno: Vladimír
Příjmení: Bukvaj
Hangár: Yak 55m 2.2 GW
Extra 330sc PilotRC 2.7m

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod MomoBrut v 17/3/2015, 13:42

Řekněme 80 % nebudu psát modelářů, ale uživatelů, nemá správně motor zabudovaný, aby docházelo k jeho správnému chlazení. Výrobci se jistí a doporučují větší objem oleje, než by byl nutný, pokud by motor běžel ve správném režimu. Na teplotu má také vliv použitá vrtule a způsob létání. Pokud výrobce prodává zařízení se zabudovaným motorem, je jeho režim funkce do značné míry definovaný, pokud prodává jen motor, je to sázka do loterie, v jakém režimu bude používaný ...
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 919
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod Rcmak v 17/3/2015, 22:14

Aha....Takze podle tebe,je vetsi objem oleje v bezinu nez je nutny nejaka zaruka neceho? A prosim tedy ceho? pray
Rcmak
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 315
Registrován: 4/7/2009, 20:49
Bydliště: Tábor
Jméno: Martin
Příjmení: Karkula
Letiště: Tábor Všechov
Hangár: Velox II R. 2.6 ZDZ80RV
SU 29 E30 SebArt
Cap 232
Raptor 90

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod MomoBrut v 18/3/2015, 08:06

Rcmak napsal:Aha....Takze podle tebe,je vetsi objem oleje v bezinu nez je nutny nejaka zaruka neceho? A prosim tedy ceho? pray

Jak podle me, psal jsem, ze to doporucuji vyrobci motoru. A taky jsem jasne napsal, cim to zduvodnuji.
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 919
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod CELERON v 17/6/2015, 23:10

Teda pánové, dnes jsem byl prvně s Denicolem + Verva 100 1:35, ZDZ 90 nemá ještě moc nakroutíno, asi 10l. No a nemám radost, na původní olej perfektní přechody a volnoběh. S Denicolem chrchlací ďoura asi na 40% otáček a přistávací volnoběh mi chcípe, musel jsem ho zvýšit. Verva 3 týdny koupená byla ze stejnýho kanystru. Než znova nastavovat karbece, tak se vrátím k původnímu, těch 200 kaček za litr navíc možná nějakej vliv má. Asi něco bude na hlášce " Shell, aby váš motor dobře šel".
Uvidíme, co tomu řekne Roto v Extře. Jestli to bude stejný, již nikdy více.
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 560
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod cada v 18/6/2015, 06:42

CELERON napsal:Teda pánové, dnes jsem byl prvně s Denicolem + Verva 100 1:35, ZDZ 90 nemá ještě moc nakroutíno, asi 10l. No a nemám radost, na původní olej perfektní přechody a volnoběh. S Denicolem chrchlací ďoura asi na 40% otáček a přistávací volnoběh mi chcípe, musel jsem ho zvýšit. Verva 3 týdny koupená byla ze stejnýho kanystru. Než znova nastavovat karbece, tak se vrátím k původnímu, těch 200 kaček za litr navíc možná nějakej vliv má. Asi něco bude na hlášce " Shell, aby váš motor dobře šel".
Uvidíme, co tomu řekne Roto v Extře. Jestli to bude stejný, již nikdy více.
Jirka


Dřív ten motor běhal bez problému také na Vervu 100?
Že by chrchlací problém problém v 40% otáček byl značkou oleje se mi nezdá....

Dřív jsem také zkoušel 100 okt. benzín, ale vrátil jsem se k předepsané 95.
Se 100 okt. ten motor nešel líp a mám pocit (neměřeno, zkoušeno ohmatem po přistání), že se víc hřál.
Uživatelský avatar
cada
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 179
Registrován: 13/5/2009, 11:03
Bydliště: Praha 6
Jméno: Jan
Příjmení: Čadek
Letiště: Tachov, Svrkyně
Hangár: Extra OM - 2,2m (ZDZ 50)
Velox Revolution (ZDZ 80)
Extra 2,3 m (MVVS 58)

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod bulldog v 18/6/2015, 08:27

cada napsal:
CELERON napsal:Teda pánové, dnes jsem byl prvně s Denicolem + Verva 100 1:35, ZDZ 90 nemá ještě moc nakroutíno, asi 10l. No a nemám radost, na původní olej perfektní přechody a volnoběh. S Denicolem chrchlací ďoura asi na 40% otáček a přistávací volnoběh mi chcípe, musel jsem ho zvýšit. Verva 3 týdny koupená byla ze stejnýho kanystru. Než znova nastavovat karbece, tak se vrátím k původnímu, těch 200 kaček za litr navíc možná nějakej vliv má. Asi něco bude na hlášce " Shell, aby váš motor dobře šel".
Uvidíme, co tomu řekne Roto v Extře. Jestli to bude stejný, již nikdy více.
Jirka


Dřív ten motor běhal bez problému také na Vervu 100?
Že by chrchlací problém problém v 40% otáček byl značkou oleje se mi nezdá....

Dřív jsem také zkoušel 100 okt. benzín, ale vrátil jsem se k předepsané 95.
Se 100 okt. ten motor nešel líp a mám pocit (neměřeno, zkoušeno ohmatem po přistání), že se víc hřál.




Mě už to připadá jako byste slepici nasazovali zlatou korunku,aby začala snášet zlaté vejce. :looool:
......lejte co je doporučeno výrobcem,lepší to nebude. :precti:
Kdo má dost peněz jen laboruje. first1
Kdo je nemá ,létá taky spokojeně se standartem flyboy
Uživatelský avatar
bulldog
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 578
Registrován: 23/4/2007, 22:00
Bydliště: von Sternberg
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Zehnálek
Letiště: jak kdy
Hangár: Arado 195 2,5m ZDZ 80RVJ Meta sokol L-40 3m s motorem MVVS 80 a polystyren Zlín 526

Re: Syntetika Denicol

Odeslatod cada v 18/6/2015, 11:37

Pravdu máš..... :-)
Od té doby co používám doporučené není problém....
Uživatelský avatar
cada
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 179
Registrován: 13/5/2009, 11:03
Bydliště: Praha 6
Jméno: Jan
Příjmení: Čadek
Letiště: Tachov, Svrkyně
Hangár: Extra OM - 2,2m (ZDZ 50)
Velox Revolution (ZDZ 80)
Extra 2,3 m (MVVS 58)

Další

Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník