ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod PetrKad v 16/9/2015, 12:29

Pánové potřeboval bych poradit ohledně těchto dvou motorů..přemýšlím přejít přes zimu na některý z nich ,ale nevim jaký :wink: na strankach ZDZ jsou poměrně skoupý na informace ohledně materiálů a taky by mě zajímaly zkušenosti s motory ZDZ ..Viděl jsem lítat modely s 90-kama ty motory jdou jak z praku ,parada ..Mvvs taky určitě nebude špatný ..Nikde ani nepíšou vykon v konich či kilowatech ..taky nevim co třeba je součástí balení u motoru Zdz (distanční sloupky atd )díky za info
Uživatelský avatar
PetrKad
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 99
Registrován: 25/11/2012, 23:58
Bydliště: Bor u Skutče okr.Chrudim
Jméno: Petr
Příjmení: Kadlec
Letiště: kde se dá
Hangár: YAK-54 /2.16m TOPMODE
Yak 55-1.5 m Haikong
Diablotin 1.54 m
rs352-RC factory
super zoom 2 -Hacker

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod NothingInteresting v 16/9/2015, 19:55

PetrKad napsal:Pánové potřeboval bych poradit ohledně těchto dvou motorů..přemýšlím přejít přes zimu na některý z nich ,ale nevim jaký :wink: na strankach ZDZ jsou poměrně skoupý na informace ohledně materiálů a taky by mě zajímaly zkušenosti s motory ZDZ ..Viděl jsem lítat modely s 90-kama ty motory jdou jak z praku ,parada ..Mvvs taky určitě nebude špatný ..Nikde ani nepíšou vykon v konich či kilowatech ..taky nevim co třeba je součástí balení u motoru Zdz (distanční sloupky atd )díky za info



Zdravím, my jsme měli MVVS 50 IRS ICU-S, teda se zapalováním, které má automatický sytič. Pokud byl motor vyladěný, jel jako pila, ale lehce se rozladil. Měli jsme také ZDZ 46, teda kousek ZDZ + kousek ze sekačky motor, jel jako pila, když se vyladil.. Určitě byl lepší než MVVS, myslím ohledně toho, jak dlouho zůstal vyladěný. Myslím si, že ZDZ 56RV-J by měla být stejná. ZDZ je lehčí, má větší válec a jede na směsi s vyšším obsahem oleje. Rozsah vrtulí je zhruba stejný. ZDZ je myslím trošku dražší. U MVVS NEDOSTANEŠ distanční sloupky, musíš si je dokoupit. U ZDZ také nemáš sloupky. Já bych šel do ZDZ. first1
Krill Extra 330LX 37%, 3W 170XiB2
PilotRC Extra 330SC 31%, DLE60T
Uživatelský avatar
NothingInteresting
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 62
Registrován: 23/8/2014, 20:01
Jméno: Michal
Příjmení: Hubáček
Letiště: LMK Hodonín
Hangár: Krill Extra 330LX 3m
PilotRC Extra 330SC 2,3m

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod PetrKad v 16/9/2015, 20:24

Ahoj ,diky za info .. no ceny motoru jsou skoro na chlup stejne :wink: na strankach Zdz stoji 56 rv-j 12 400 kacek a mvvs 50 asi 12500 kacek :wink:
Uživatelský avatar
PetrKad
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 99
Registrován: 25/11/2012, 23:58
Bydliště: Bor u Skutče okr.Chrudim
Jméno: Petr
Příjmení: Kadlec
Letiště: kde se dá
Hangár: YAK-54 /2.16m TOPMODE
Yak 55-1.5 m Haikong
Diablotin 1.54 m
rs352-RC factory
super zoom 2 -Hacker

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod Petr Vysocký v 17/9/2015, 16:10

Chceš lítat bezproblémově, pak jedině ZDZ 56 RVJ !!! Poptej se známých, které motory zdechaly ve Znojmě na EXFC i na jiných letošních soutěžích - napovím: ZDZ to není jupiiija :jester: jupiiija
Petr Vysocký
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 38
Registrován: 26/4/2007, 21:29
Bydliště: Ostrava
Jméno: Petr
Příjmení: Vysocký
Letiště: Trnávka NJ, Hoenegr KI
Hangár: SU-29 1,0m EDGE 1,0 + 0,8m RCF, A200 2,0m, F3B: AVALON, VIKOS el.

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod marekh v 17/9/2015, 21:08

Po vygoogleni si recenzii ohľadom ZDZ 90 do ktoré som chcel isť bolo rozhodnuté ZDZ90. Kúpil som ho z druhej ruky ale nový. Po vylietaní cca 10-15l paliva motoru začinali pribudať divne pazvuky ktoré neboli jednoznačné. Až sa stalo čo sa stalo. Rozbilo spodné ojničné ložisko a si viete predstaviť čo narobili ihličky vysypané v bloku motora. Nakoniec po telefonátoch a mojej neodbytnosti mi motor vymenili za nový a hneď som ho aj predal. A kúpil som bez zaváhania DLE 120. Po vlastných skúsenostiach s DLE 30 a 55. Zatiaľ veľká spokojnosť. V Znojme tie M..S fakt kapali až mi bolo pilotov ľúto :cry: . Nechcem povedať že motory ZDZ sú zlé len som sa chcel podeliť s mojou skúsenosťou. U mňa je first1 DLE. A keď ešte pozrieme na cenu tak no koment.
Uživatelský avatar
marekh
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 82
Registrován: 29/6/2015, 22:52
Jméno: Marek
Příjmení: Handlovič
Letiště: Spišská Nová Ves
Hangár: Extra 330 2.2m DLE 61
Extra 330sc 2.7m DLE 120

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod mac v 17/9/2015, 21:40

Petr Vysocký napsal:Poptej se známých, které motory zdechaly ve Znojmě na EXFC i na jiných letošních soutěžích

marekh napsal:V Znojme tie M..S fakt kapali až mi bolo pilotov ľúto
mal som z pocutia dojem, ze to obdobie nespokojnosti/nespolahlivosti prekonali..
timing is everything
Uživatelský avatar
mac
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 459
Registrován: 9/8/2007, 15:15
Bydliště: Rajec
Jméno: Mišo
Příjmení: Jasenovec
Hangár: 104" EF Extra 300 DA120/HackerA150
Crack Laser

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod Petr Vysocký v 17/9/2015, 22:28

marekh napsal:Po vygoogleni si recenzii ohľadom ZDZ 90 do ktoré som chcel isť bolo rozhodnuté ZDZ90. Kúpil som ho z druhej ruky ale nový. Po vylietaní cca 10-15l paliva motoru začinali pribudať divne pazvuky ktoré neboli jednoznačné. Až sa stalo čo sa stalo. Rozbilo spodné ojničné ložisko a si viete predstaviť čo narobili ihličky vysypané v bloku motora. Nakoniec po telefonátoch a mojej neodbytnosti mi motor vymenili za nový a hneď som ho aj predal. A kúpil som bez zaváhania DLE 120. Po vlastných skúsenostiach s DLE 30 a 55. Zatiaľ veľká spokojnosť. V Znojme tie M..S fakt kapali až mi bolo pilotov ľúto :cry: . Nechcem povedať že motory ZDZ sú zlé len som sa chcel podeliť s mojou skúsenosťou. U mňa je first1 DLE. A keď ešte pozrieme na cenu tak no koment.


každý má jinou zkušenost... já mám ZDZ 80RV - jeden z prvních, původně zkušební motor... získal jsem jej v roce 2004 s údajem vylítaných cca 250-300l paliva.. Měl jsem jej ve Veloxu 2,6m a následně jej mám v Gilesu202, od roku 2004 mi zdechl 3x - 1x došlo palivo a 2x pro vadu vypinače :cry: V opravě byl ve 2013 nová ojnice /natažená / a preventivně nová ložiska, vše ostatní vč. zapalování původní, točí Mejzlíka 27/10TH jupiiija mufler JMB ABSOLUTNÍ SPOKOJENOST !!!

Opačný příklad Vertigo 3m s DLE 170ccm od známého má 3. /slovy třetí!!! / klikovou hřídel :cry: nenene wall1 a to má pár startů...

a teď: " babo raď !! "
Petr Vysocký
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 38
Registrován: 26/4/2007, 21:29
Bydliště: Ostrava
Jméno: Petr
Příjmení: Vysocký
Letiště: Trnávka NJ, Hoenegr KI
Hangár: SU-29 1,0m EDGE 1,0 + 0,8m RCF, A200 2,0m, F3B: AVALON, VIKOS el.

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod marekh v 17/9/2015, 22:55

Šťastný ten pilot ktorý nemusi riešiť motor,serva,elektroniku.......a len si užíva lietanie flyboy .
Uživatelský avatar
marekh
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 82
Registrován: 29/6/2015, 22:52
Jméno: Marek
Příjmení: Handlovič
Letiště: Spišská Nová Ves
Hangár: Extra 330 2.2m DLE 61
Extra 330sc 2.7m DLE 120

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod CELERON v 17/9/2015, 23:11

Jo, takym mám Extru 330 2,2m Roto 35 kterou 5 let nabíjím, leju benzín, lítám a občas ji přeblafnu Ironem. Problémy se na ní vycukaly hned po záletu a od tý doby pokoj. Motor jsem měl venku poprvé po 5 letech kvůli zakarbonování. Opravoval jsem ji jen jednou podvozek, když pro boční vítr vjela při přistání do koleje od traktoru zarostlý trávou. To je moje představa jak by to mělo být. :wink:
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 564
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod PetrKad v 17/9/2015, 23:35

chlapi komu to takhle lítá bez šáhnutí na cokoli ,jen závidím a melo by to tak být .. Já chci právě jiný spolehlivy a český motor místo toho Dlačka ..Nejdřív jsem dělal ten unašeč a ted mi z předních ložisek vytéka olej ven a tak zas čekám ,kdy to začne být nespolehlivý,kdy to začne přisávat falešný vzduch nebo tak něco :cry: už mě to fakt nebaví pořad jen něco řešit s tím blbým motorem ..
Uživatelský avatar
PetrKad
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 99
Registrován: 25/11/2012, 23:58
Bydliště: Bor u Skutče okr.Chrudim
Jméno: Petr
Příjmení: Kadlec
Letiště: kde se dá
Hangár: YAK-54 /2.16m TOPMODE
Yak 55-1.5 m Haikong
Diablotin 1.54 m
rs352-RC factory
super zoom 2 -Hacker

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod sidi v 18/9/2015, 06:47

Měl jsem motor Dla 58 a při záběhu mi odešlo ložisko jehlové na ojnici. Jinak po opravě motor šlapal jak hodinky. U motoru zdz 40 se mi stávalo, že motor při volnoběhu zhasinal.
sidi
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 77
Registrován: 15/9/2012, 06:51
Jméno: Zdenek
Příjmení: Kupka
Hangár: Katana 2x2

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod Petr Vysocký v 18/9/2015, 10:20

PetrKad napsal:chlapi komu to takhle lítá bez šáhnutí na cokoli ,jen závidím a melo by to tak být .. Já chci právě jiný spolehlivy a český motor místo toho Dlačka ..Nejdřív jsem dělal ten unašeč a ted mi z předních ložisek vytéka olej ven a tak zas čekám ,kdy to začne být nespolehlivý,kdy to začne přisávat falešný vzduch nebo tak něco :cry: už mě to fakt nebaví pořad jen něco řešit s tím blbým motorem ..


jojo spolehlivý český motor to je k nezaplacení jupiiija na svých modelech nemám v kapotě ani otvor pro přístup k jehlám ... protože jej co? protože jej nepotřebuji !!! - MÁM ZDZ jupiiija crazyp
Petr Vysocký
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 38
Registrován: 26/4/2007, 21:29
Bydliště: Ostrava
Jméno: Petr
Příjmení: Vysocký
Letiště: Trnávka NJ, Hoenegr KI
Hangár: SU-29 1,0m EDGE 1,0 + 0,8m RCF, A200 2,0m, F3B: AVALON, VIKOS el.

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod cada v 18/9/2015, 10:28

Mám ZDZ 50 NG a ZDZ 80 RV-J
Potvrzuju tvoje zkušenosti. Na jehly jsem nešáhl celé roky a jen bez problému létám.....
Uživatelský avatar
cada
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 179
Registrován: 13/5/2009, 11:03
Bydliště: Praha 6
Jméno: Jan
Příjmení: Čadek
Letiště: Tachov, Svrkyně
Hangár: Extra OM - 2,2m (ZDZ 50)
Velox Revolution (ZDZ 80)
Extra 2,3 m (MVVS 58)

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod marekh v 18/9/2015, 11:50

PetrKad napsal:chlapi komu to takhle lítá bez šáhnutí na cokoli ,jen závidím a melo by to tak být .. Já chci právě jiný spolehlivy a český motor místo toho Dlačka ..Nejdřív jsem dělal ten unašeč a ted mi z předních ložisek vytéka olej ven a tak zas čekám ,kdy to začne být nespolehlivý,kdy to začne přisávat falešný vzduch nebo tak něco :cry: už mě to fakt nebaví pořad jen něco řešit s tím blbým motorem ..


Ten olej čo ti vyteká z ložisiek nieje mazivo ložisiek nenene .Je to olej z benzínu ktorý vyteka okolo ložisiek keď je motor nahriaty vplyvom čoho sa osadenie ložiska uvolní voči bloku motora. Vyriešiš to zalepenim ložisiek a bude po probléme a ver tomu že sa aj hlučnosť modelu utlmí pssst .Tento problém ma aj kolega na novom DA 85.
Uživatelský avatar
marekh
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 82
Registrován: 29/6/2015, 22:52
Jméno: Marek
Příjmení: Handlovič
Letiště: Spišská Nová Ves
Hangár: Extra 330 2.2m DLE 61
Extra 330sc 2.7m DLE 120

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod mac v 18/9/2015, 14:00

marekh napsal:
PetrKad napsal:Tento problém ma aj kolega na novom DA 85.

A aku to ma konzistenciu? Pretoze DA ma predne lozisko s mazanim :wink:
timing is everything
Uživatelský avatar
mac
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 459
Registrován: 9/8/2007, 15:15
Bydliště: Rajec
Jméno: Mišo
Příjmení: Jasenovec
Hangár: 104" EF Extra 300 DA120/HackerA150
Crack Laser

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod PetrKad v 18/9/2015, 15:26

Ja nevim,ale myslim ,ze by u toho Dla-cka nemelo ze predku nic vytikat :-/ jsou tam oboustrane kryta loziska ..jadine teda bud u karteru a nebo u kliky vule ,nevim ..motor ma zhruba deset litru benzinu ,staram se o nej jak blbej ,vyvazuju vrtule ,dokonce i kuzel mam vyvazeny a tak nevim proc zas tohle :-/ hodim to do kouta a koupim asi to Zdz
Uživatelský avatar
PetrKad
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 99
Registrován: 25/11/2012, 23:58
Bydliště: Bor u Skutče okr.Chrudim
Jméno: Petr
Příjmení: Kadlec
Letiště: kde se dá
Hangár: YAK-54 /2.16m TOPMODE
Yak 55-1.5 m Haikong
Diablotin 1.54 m
rs352-RC factory
super zoom 2 -Hacker

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod marekh v 18/9/2015, 18:53

Po pristátí skontroluj hybanim vrtule do strán a aj v osi či nepocitiš vôľu. Určite ju nájdeš možno nie po prvom štarte ale ju nájdeš. Keď ju nájdeš tak tvoj problém vyrieši jedine zalepenie ložísk A aj iné problémy sa vyriešia.Olej ti uniká medzi vonkajším osadením ložiska a hliníkovým blokom motora. Tento problém som už riešil takže dobre viem čo píšem a pár motorov som už mal zozobratych a aj niekoľko krát. Zalep ložiská a ušetriš za nový motor.
Uživatelský avatar
marekh
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 82
Registrován: 29/6/2015, 22:52
Jméno: Marek
Příjmení: Handlovič
Letiště: Spišská Nová Ves
Hangár: Extra 330 2.2m DLE 61
Extra 330sc 2.7m DLE 120

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod Dzordzik v 20/9/2015, 18:23

marekh napsal:Po vygoogleni si recenzii ohľadom ZDZ 90 do ktoré som chcel isť bolo rozhodnuté ZDZ90. Kúpil som ho z druhej ruky ale nový. Po vylietaní cca 10-15l paliva motoru začinali pribudať divne pazvuky ktoré neboli jednoznačné. Až sa stalo čo sa stalo. Rozbilo spodné ojničné ložisko a si viete predstaviť čo narobili ihličky vysypané v bloku motora. Nakoniec po telefonátoch a mojej neodbytnosti mi motor vymenili za nový a hneď som ho aj predal. A kúpil som bez zaváhania DLE 120. Po vlastných skúsenostiach s DLE 30 a 55. Zatiaľ veľká spokojnosť. V Znojme tie M..S fakt kapali až mi bolo pilotov ľúto :cry: . Nechcem povedať že motory ZDZ sú zlé len som sa chcel podeliť s mojou skúsenosťou. U mňa je first1 DLE. A keď ešte pozrieme na cenu tak no koment.


A na cože jim ty MVVSky chcípaly a jaké typy motorů?
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod PetrKad v 20/9/2015, 21:04

ahoj chlapi ,už jsem se rozhodl pro ZDZ ..ted maji dokonce akci na ZDZ 60 rv za 9900 kaček ale je to o půl kila těžší motor než 56 rv-j ..radši půjdu do 56 .. pro markah : bohužel ty číny pěkně přimastili :-/ když se podíváš ted na ceny tak DLE 55 10500 a DLA myslim taky dohh už to není taková hitparada :-/
Uživatelský avatar
PetrKad
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 99
Registrován: 25/11/2012, 23:58
Bydliště: Bor u Skutče okr.Chrudim
Jméno: Petr
Příjmení: Kadlec
Letiště: kde se dá
Hangár: YAK-54 /2.16m TOPMODE
Yak 55-1.5 m Haikong
Diablotin 1.54 m
rs352-RC factory
super zoom 2 -Hacker

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

Odeslatod Dzordzik v 20/9/2015, 21:10

Můj názor je proč kupovat číňana s pohybným nebo nulovým servisem a supportem výrobce, když mám za humny českého výrobe výborných motorů se super servisem. Pokud můžu, podpořím českho výrobce, proože by se taky mohlo s takovou stát, že tu za pár let nebude a budeme chrochtat nad předraženou čínou.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Další

Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 3 návštevníků

cron