Stránka 2 z 2

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

OdeslatNapsal: 20/9/2015, 22:41
od marekh
Pre mňa má DLE aj DLA okrem iného aj tu výhodu že nahradné diely komplet do poslednej skrutky kúpiš aj v zelovoci :wink: . Ak sa niečo poserie tak si to objednám, vymením a za 3-4 dni som naspať vo vzduchu dance .

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

OdeslatNapsal: 21/9/2015, 00:11
od Dzordzik
Co je zelovoci? To ale předpokládá to že si to umíš opravit sám, což bohužel každý neumí. Proto je dobré mít lokální servis.

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

OdeslatNapsal: 21/9/2015, 00:14
od mac

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

OdeslatNapsal: 21/9/2015, 08:27
od marekh
Našiel som nejake videa chlapci aby ste videli že to fakt nič není .Len odporučam nič, ak to netreba klepať kladivom a snažiť sa všetko lisovať hlavne pri skladaní tak ako je to na poslednom videu. Prajem veľa zdaru pri rekvalifikačnom kurze :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=Z8dZU5gFqhU
https://www.youtube.com/watch?v=GUQJunltVEc
https://www.youtube.com/watch?v=zfC7wORVLNA
https://www.youtube.com/watch?v=YlB5dlrLS24

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

OdeslatNapsal: 22/9/2015, 14:15
od winter
Když do dokáže Amík, tak pro našince to bude brnkačka :dance: ***winter***

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

OdeslatNapsal: 1/11/2015, 14:46
od Dzordzik
Za mě taky ZDZ. Bezproblémová komunikae a velká vstřícnost pokud je potřeba něco nahonem a technicky a časově to jde. Za mě pale nahoru a že mi toho 160kou při aerovlecích proteklo .... A že si tam motor užije ....

Re: ZDZ-56 RV-J vs MVVS-50

OdeslatNapsal: 1/11/2015, 23:43
od CELERON
marekh napsal:Našiel som nejake videa chlapci aby ste videli že to fakt nič není .Len odporučam nič, ak to netreba klepať kladivom a snažiť sa všetko lisovať hlavne pri skladaní tak ako je to na poslednom videu. Prajem veľa zdaru pri rekvalifikačnom kurze :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=Z8dZU5gFqhU
https://www.youtube.com/watch?v=GUQJunltVEc
https://www.youtube.com/watch?v=zfC7wORVLNA
https://www.youtube.com/watch?v=YlB5dlrLS24


Bože, to jsou prasárny v těch prvnich dvou odkazech! Hlavně to vytloukání zalepenejch ložisek za studena a natloukání za studena zase zpět. To přední ložisko tam může klidně namlátit šikmo a ani to nepozná. Ale i takový drobnosti jako nenechávat šrouby na původních místech, to se může pěkně vymstít...
Koukám, že by potřeboval motorářskej kurz, co kdysi uspořádal Míša Obrovský z MVVS pro pylonáře. :wink:

Akorát to poslední video, tak nějak by se to mělo dělat!
Jirka