Dva dotazy k benzínu DLE 35 RA

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

Dva dotazy k benzínu DLE 35 RA

Odeslatod CELERON v 10/6/2018, 23:38

DLE 35RA, v záběhu po litru paliva.

1/ někteří modeláři mají na sytičový klapce díru průměru cca 3 mm zakápnutou pájkou. Jakej to má důvod? Ptám se, protože mám motor, co je potřeba před prvním startem se sytičem protočit tak 30-40 x aby si nasál. Ta zapájená sytič klapka je vlastně víc "zacpaná" aby šly z karteru do pumpy Walbra větší rázy a rychlejc se naplnil karbec? Chytne vůbec s zapájenou dírou motor se sytičem, když do motoru přes zavřenou klapku a zapájenou díru v klapce nejde téměř žádnej vzduch?

2/ u stejnýho motoru mám během pomalýho přidávání plynu asi uprostřet dráhy plynu díru, kdy dost poklesnou na asi 1-2 sekundy otáčky jako když se motor zadusí nebo zahltí. Zkoušel jsem několik kombinací seřízení H + L jehel, kontra nastavení minimálního plynu i posouvat předstih na obě strany a žádná změna, stále tam ta díra je. Co to může způsobovat?

Díky
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 558
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 2 návštevníků