Stránka 1 z 1

Dva dotazy k benzínu DLE 35 RA

OdeslatNapsal: 10/6/2018, 23:38
od CELERON
DLE 35RA, v záběhu po litru paliva.

1/ někteří modeláři mají na sytičový klapce díru průměru cca 3 mm zakápnutou pájkou. Jakej to má důvod? Ptám se, protože mám motor, co je potřeba před prvním startem se sytičem protočit tak 30-40 x aby si nasál. Ta zapájená sytič klapka je vlastně víc "zacpaná" aby šly z karteru do pumpy Walbra větší rázy a rychlejc se naplnil karbec? Chytne vůbec s zapájenou dírou motor se sytičem, když do motoru přes zavřenou klapku a zapájenou díru v klapce nejde téměř žádnej vzduch?

2/ u stejnýho motoru mám během pomalýho přidávání plynu asi uprostřet dráhy plynu díru, kdy dost poklesnou na asi 1-2 sekundy otáčky jako když se motor zadusí nebo zahltí. Zkoušel jsem několik kombinací seřízení H + L jehel, kontra nastavení minimálního plynu i posouvat předstih na obě strany a žádná změna, stále tam ta díra je. Co to může způsobovat?

Díky
Jirka