Stránka 1 z 1

Startování DLE 60T

OdeslatNapsal: 2/9/2018, 18:17
od NothingInteresting
Zdravím, mám problém s DLE 60T. Po zaboření do země v něm bylo vyměněno všechno kromě válců, klikové skříně, karburátoru a unašeče vrtule. Při snaze ho nastartovat jsme ale zjistili, že motor škytne na prvních pár protočení se sytičem, ale po vypnutí sytiče motor jen párkrát škytne a nechce nastartovat. Když znovu zapneme sytič, motor škytne na první protočení, ale pak se to zase opakuje. Karburátor je v základním nastavení, jen je otočený o 180 stupňů kvůli zabudování do letadla. Z karburátoru po sytiči pořád kape benzín, ale svíčky se nám zdají relativně suché. Zkoušeli jsme to dva dny po sobě a nikdy nenastartoval, vždy jen škytl a dost často se stává, že se vrtule zastaví v úvrati, až za snímačem. Nenapadá někoho, co by to mohlo být? Může to být skutečně tím otočením karburátoru? Karburátor jsme sundali, ale žádné kanálky, které by byly kvůli otočení ucpané, jsme neviděli. Díky za pomoc :-(

Re: Startování DLE 60T

OdeslatNapsal: 9/10/2018, 22:21
od CELERON
A jak je otočenej o 180 st?
Pokud podle osy sání v karbecu a nemá hadičku na přenos tlaku z karteru do pumpičky benzínu, tak musí mít plastový podložky mezi motorem a karbecem poskládaný tak, aby byl tlakovací kanál mezi motorem a karbecem průchozí. Já jsem otáčel karbec podle osy o 90 st a ty pertinaxový podložky jsem musel kvůli šroubům a kanálku pro tlak udělat úplně nový a jiný. Fungovalo to.
Doufám, že tím otočením nemyslíš otočení karbecu že plynová klapka je jako první a sytičová jako druhá, to opravdu fungovat nemůže. Už jsem se s tímhle setkal, že to borec namontoval opačně. :-)

Re: Startování DLE 60T

OdeslatNapsal: 12/11/2018, 15:54
od NothingInteresting
Ano, myslel jsem samozřejmě, že karburátor je otočený o 180°tak, aby fungoval - Ale už je to opravené, podle všeho byly ucpané kanálky v karburátoru, motor už funguje. :-D