Stránka 1 z 1

EME70

OdeslatNapsal: 1/4/2019, 21:59
od xfrodof
Ahojte, už delší dobu vybírám motor do svého nového letadla. A nejlépe mi vyšel EME70 se starterem. Máte někdo zkušenosti?
Diky
https://emotors.cz/eme-benzinove-motory ... terem.html

Re: EME70

OdeslatNapsal: 2/4/2019, 18:53
od lv
xfrodof napsal:Ahojte, už delší dobu vybírám motor do svého nového letadla. A nejlépe mi vyšel EME70 se starterem. Máte někdo zkušenosti?
Diky
A do akého modelu to bude?

Re: EME70

OdeslatNapsal: 2/4/2019, 20:53
od xfrodof
Do xcub 3m. Chci to jak vlecnou tak i na blbnutí.

Re: EME70

OdeslatNapsal: 3/4/2019, 17:20
od xfrodof
Ještě jsem našel jeden zajímavé motor.
https://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=106677

Re: EME70

OdeslatNapsal: 4/4/2019, 16:36
od Radek Gregor
Ahoj

Do 3 m a vlečné bych prdnul klidně 120 cm :wink:
https://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=84043

Radek

Re: EME70

OdeslatNapsal: 7/4/2019, 21:56
od xfrodof
Radku, o tomto motoru vím, jen mám strach aby to vydržela konstrukce. Výrobce doporučuje 70ccm. Ale musím uznat že GP 123 mě hodně láká

Re: EME70

OdeslatNapsal: 11/4/2019, 13:19
od Radek Gregor
výkonu není nikdy dost , ale třepat se to bude víc !

Re: EME70

OdeslatNapsal: 25/4/2019, 22:53
od Dzordzik
Ještě jsem neviděl model, který by se s větším motorem "klepal" víc než s menším. Naopak, čím menší obsah, tj. i vrtule, tím je to většinou větší třasolet. Větší a tím i těžší vrtule funguje jako lepší setrvačník a navíc se mění frekvence kmitání. A pokud by na to dal např. 3list, tak bude v pohodě. osobně bych do 3m vlečné, pokud nehodlá vlekat jenom lehouše, dal rozhodně 120ku, jestli čínu nebo je na každém soudruhovi. U vlečné je ale dobré mít jistotu dobrého servisu, ideálně lokálně. Jinak do 3m vlečných se běžně dávají i 160ky, takže většího motoru se není třeba bát. Větší motor má větší, tj. účinnější vrtuli a pořád je lepší jak na výkon, tak na spotřebu létat s rezervou, než pořád na plný plyn a stejně mít málo bo ubat se dá vždycky.

Re: EME70

OdeslatNapsal: 27/4/2019, 17:05
od Radek Gregor
Dzordzik napsal:Ještě jsem neviděl model, který by se s větším motorem "klepal" víc než s menším. Naopak, čím menší obsah, tj. i vrtule, tím je to většinou větší třasolet. Větší a tím i těžší vrtule funguje jako lepší setrvačník a navíc se mění frekvence kmitání. A pokud by na to dal např. 3list, tak bude v pohodě. osobně bych do 3m vlečné, pokud nehodlá vlekat jenom lehouše, dal rozhodně 120ku, jestli čínu nebo je na každém soudruhovi. U vlečné je ale dobré mít jistotu dobrého servisu, ideálně lokálně. Jinak do 3m vlečných se běžně dávají i 160ky, takže většího motoru se není třeba bát. Větší motor má větší, tj. účinnější vrtuli a pořád je lepší jak na výkon, tak na spotřebu létat s rezervou, než pořád na plný plyn a stejně mít málo bo ubat se dá vždycky.


Souhlas :-)