Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Žádost o radu
PříspěvekNapsal: pát 24.09.2004 15:24 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 21.9.2004
Příspěvky: 15
Jsem úplný začátečník a potřeboval bych poradit jakou si mám pořídit RC soupravu. Přemýšlel jsem nad 4 až 5-kanálovou. Je lepší pro začátek bazar nebo nová? Kde mám sehnat nějaké info( obchody, net...) ? Jsem z Prahy. Díky :?


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 24.09.2004 15:30 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 14.4.2003
Příspěvky: 360
Obrázky: 0
Blog: Zobrazit blog (3)
Je to mírné riziko, ale já bych se nebál starší. Aby to byl 4-nebo 5-kanál, to je dobrý nápad. Méně určitě ne. Futaba FC-16, Hitec Flash 4 nebo 5, nepočítačovou bych nekupoval - úspora není příliš velká ale dost toho chybí. Bazary třeba www.modelbazar.cz nebo www.hangar1.cz .


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 24.09.2004 15:34 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 22.5.2004
Příspěvky: 441
Bydliště: Jablonec nad Nisou
muzu ti doporucit Flash 5X , za ty penize (tusim ze asi 5000) je hodne dobra , mas na ni vsechny mixi (elvon,motylek i mix klapek do kridelek,...),digitalni trimi,exponencialni vychylky,proste sami vecicky se kterejma se da uridit el.akrobat , 2m vetron i lodicka :D , mam ji asi 1,5 roku a zatim bezproblemu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 24.09.2004 21:16 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17.5.2004
Příspěvky: 142
Souhlas s envelope, a pořídil jsem ji v Modelhangáru údajně novou za 3 500 Kč bez krystalu, nabíječky a přijímače.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 25.09.2004 10:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.2003
Příspěvky: 624