Yak 55M Krill

Příspěvky podporující nelegální software budou smazány.

Příspěvky podporující nelegální software budou smazány.

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod Hofi v 14/2/2010, 11:41

No nevím jestli je to nejlepší varianta.Ve skutečnosti ti model bude vždy utíkat podle mne je lepší si na to zvyknout i na simu...
Uživatelský avatar
Hofi
Pilot (EAC, EFC)
Pilot (EAC, EFC)
 
Příspěvky: 493
Registrován: 26/3/2007, 23:49
Bydliště: Olomouc
Jméno: Jan
Příjmení: Hofman
Letiště: Přáslavice
Hangár: Yak 55M 37% Krill 3m,F3K OsirisII,KatanaS 39%,Thunder 3D Krill Model,Thunder 3D EPP JH,

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod Dzordzik v 14/2/2010, 11:51

Dovolím si nesouhlasit. Koho znám co lítal nebo lítá EAC a obecně akro, tak se vždy snaží takovéto chování vyloučit už při konstrukci a to co nejde nebo neodladí tak doladí mixy, dost často hodně složitými. NIcméně je to každého věc jak létá. Podle mě se má letadlo chovat pokud možno co nejvíce neutrálně. Je nesmysl se s letadlem při létání prát a držet ho pořád na kniplech. Stačí, že nám do toho hrabe vítr, zmatek v hlavě a další nepříznivé vlivy :D Ale jak říkám, nikomu to nevnucuju, je to jen můj názor na věc.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 964
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod Hofi v 14/2/2010, 12:17

Snaha je jedna věc realita jiná.
Nevidím problém udržet na páčkát letadlo v noži aby letělo rovně flyboy
Vždy ti do toho bude foukat z jiné strany, tak se stím prostě musíš sžít,ale pokut to vyloučíš v simu nevim nevim
Uživatelský avatar
Hofi
Pilot (EAC, EFC)
Pilot (EAC, EFC)
 
Příspěvky: 493
Registrován: 26/3/2007, 23:49
Bydliště: Olomouc
Jméno: Jan
Příjmení: Hofman
Letiště: Přáslavice
Hangár: Yak 55M 37% Krill 3m,F3K OsirisII,KatanaS 39%,Thunder 3D Krill Model,Thunder 3D EPP JH,

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod Hofi v 14/2/2010, 12:37

Dle mého názoru jak Yak létá nožáky v základním nastevení v simu je vše v pořádku.To uhybání v je ve slušné normě flyboy
Uživatelský avatar
Hofi
Pilot (EAC, EFC)
Pilot (EAC, EFC)
 
Příspěvky: 493
Registrován: 26/3/2007, 23:49
Bydliště: Olomouc
Jméno: Jan
Příjmení: Hofman
Letiště: Přáslavice
Hangár: Yak 55M 37% Krill 3m,F3K OsirisII,KatanaS 39%,Thunder 3D Krill Model,Thunder 3D EPP JH,

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod majkles v 14/2/2010, 15:37

ja to beru tak ,kdyz ero v nozi nekam utika, tak me to donuti naucit se packovat tak abych ho drzel v rovine a to je jedine dobre, potom nozaky do kruhu atd je balada
Podle me jak se ero vyladi tak, ze nozak lita sam, je nuda a clovek kdyz se pak setka s erem, ktere bude nekam utikat tak nozak umet nebude.Jen muj nazor
Uživatelský avatar
majkles
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 200
Registrován: 8/5/2009, 21:54
Jméno: Michal
Příjmení: Matuska
Letiště: Brno medlanky
Hangár: Slick 2.6
Yak 54 2.7

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod jkolina v 14/2/2010, 16:13

Mně to létá nožák rel. v pohodě. Zase se má snahu rovnat. Ale to se dá udržet páčkama. Když s ním létám osmičku v nožáku, také musím pořád řídit. Vším. A v pohodě. Hodně podobné Jaku EPP od Rcf. Pravda, je to sim. Ale s tou houbou to umím, takže mohu alespoň posoudit ten sim. Jsem spokojený.

A to utíkání v noži někam, je normální. Syn měl s tou malou Katanou také problémy. Pořád táhla za břichem. Tak trošku mix VOP-SOP. Dnes už ten mix nepoužívá. A když se podívám do manuálů od Sebartu, už v návodu se uvádí mix na nožák. Není to F3A. Ale dál do toho zkušeným matadorům kecat nechci.

Sranda bude na jaře. Až to zkusí s tou Extrou. wall1
jkolina
 

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod majkles v 13/3/2010, 23:06

Jestli ma nekdo chut mrknout, nahral jsem video
NASTAVENI:
Teziste -6
Profil NACA 0015
Vyskovka 0012
vychylky na max
motor:20 kW

http://www.frc-er.cz/clanky/videa
Uživatelský avatar
majkles
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 200
Registrován: 8/5/2009, 21:54
Jméno: Michal
Příjmení: Matuska
Letiště: Brno medlanky
Hangár: Slick 2.6
Yak 54 2.7

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod jkolina v 14/3/2010, 18:26

Ten motor myslíš vážně? Výkon. NO!
jkolina
 

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod Dzordzik v 14/3/2010, 18:41

Je to nesmysl, zkoušel jsem si Yaka tak nastavit a chova se to naprosto nerealisticky. Lita to jako po kolejich, vykon motoru je pocitove minimalne o 100% přestřelený ... Na vyblbnutí fajn, ale ...
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 964
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod zakopal v 14/3/2010, 19:24

když už se tu tak bavíme tak mám dotaz:

mám verzi 1.8 a chtěl bych 1.9 jenže když tam dám edit nenene edit na 1.9 tak mi to potom píše furt že hledá interferenc a dál nic nedělá mám tam harnáné i 2 add ony.Rádio používám RC transmitter(dodává se k němu i simulator FSone) díky
Uživatelský avatar
zakopal
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 87
Registrován: 3/10/2008, 07:23
Jméno: Jakub
Příjmení: Zakopal
Letiště: Neředín ,Velký týnec - Olomouc
Hangár: Katana S30e
Velox Revolution II 2,2 Yak 54 0,8
Extra MX PA Models

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod Dzordzik v 14/3/2010, 19:57

Jakube, pokud jsi aspoň malinko soudný, tak tento svůj příspěvek smažeš a to tak že před chvílí ... Když už si nemůžeš pomoct, tak to aspoň řeš s někým přes SZ ...
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 964
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod jkolina v 14/3/2010, 20:13

Dzordzik napsal:Je to nesmysl, zkoušel jsem si Yaka tak nastavit a chova se to naprosto nerealisticky. Lita to jako po kolejich, vykon motoru je pocitove minimalne o 100% přestřelený ... Na vyblbnutí fajn, ale ...



Tak to zkus jak to mám já.
Křidélka 40°, ocas 50°, motor normal-od Ivoše, těžiště -5 až -7. Křídla 0015, ocas 0009.
I ta k se mi zdá éro moc hodné. Jako houba.
jkolina
 

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod majkles v 14/3/2010, 20:20

Dzordzik napsal:Je to nesmysl, zkoušel jsem si Yaka tak nastavit a chova se to naprosto nerealisticky. Lita to jako po kolejich, vykon motoru je pocitove minimalne o 100% přestřelený ... Na vyblbnutí fajn, ale ...


Nesmysl pro tebe,me to vyhovuje, u vsech modelu si pridavam motor, protoze puvodni vykon uz me nestaci, kdyz zvysis vykon a delas vsecky ruzne obraty na plny plyn, je to tezsi nez mit mensi vykon. Vsechno je to jen rychlejsi a mas min casu na packovani, takze pro me jedine dobre na trenink, obraty jsou rychlejsi a musim rychleji packovat. Prosim muzes byt tak laskav a zverejnit tvoje nastaveni u nejakeho modelu, kde se chova realisticky?
Uživatelský avatar
majkles
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 200
Registrován: 8/5/2009, 21:54
Jméno: Michal
Příjmení: Matuska
Letiště: Brno medlanky
Hangár: Slick 2.6
Yak 54 2.7

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod Dzordzik v 14/3/2010, 20:50

Víš, ono to není jen o nastavení co dokážeš ty ovlivnit, ale i o tom jak je model udělaný. U 3m T-30 katana mám motor nastavený na 8kW, je to tak cca akorát, řekl bych že velmi podobné reálu. Výchylky mám ocas 45-50st, křidélka 45st a mám tam ještě i expa, z hlavy nevím. Těžiště posunuté až na -12cm dozadu. Chová se velmi reálně, dokonce i zvrtnutí při opravdu velkých výchylkách na sm a vý souběžně to dělá stejně jako moje reálná Katana. Není to určitě přesně reálné, ale to nebude asi nikdy. Oproti Yakovi je to ale nebe a dudy. Já ti rozhodně neberu aby sis to naladil jak chceš, každému podle gusta, já jen říkám, že je to nereálné jako prase. Pokud budeš chtít, pošlu ti svůj model Katany se kterým létám já. Rozhodně se ti s ním ale nebude létat dobře, musí se to moc řídit a na plný plyn to rozhodně nevystřelí do nebe :)
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 964
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod majkles v 14/3/2010, 21:39

Neletam jen Yaka ale hlavne IDOkatanu a tam mam taky motor kolem 20,tak silnej motor neni moc realnej, ikdyz treba bruckman kazdej rok zvysuje a kdo vi kde skonci, proste mu to nestaci a de dal a dal,me to v simu taky nestaci a pomale furt zvysuju, ucimse rychlej packovat pro me na trenink super, pak kdyz to budes umet na plnej plyn ze silnym motorem tak se slabym to bude brnkacka, protoze obraty budou pomalejsi a bude vic casu na packovani,nevnucuju nikomu moje nastaveni, jen to byla tabulka k videu,prosim posli me tvoji katanu rad otestuju

DIK flyboy
Uživatelský avatar
majkles
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 200
Registrován: 8/5/2009, 21:54
Jméno: Michal
Příjmení: Matuska
Letiště: Brno medlanky
Hangár: Slick 2.6
Yak 54 2.7

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod Dzordzik v 14/3/2010, 21:41

Má to 10MB, pls pošli mail, zabalím a pošlu.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 964
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod dědek v 14/3/2010, 22:40

U nastavení parametrů modelu na simu nemusí být pro tréning nutností, aby vlastnosti modelu na simu odpovídaly relistickému projevu skutečného modelu. Také dávám přednost seřízení parametrů některých modelu na simu na hranici již kritických vlastností modelu a vysokému výkonu motoru jako majkles. Pro získání rychlých reakcí při pilotáži a citu je to pro tréning dobré. V reálu se ale s takovým seřízením létat dobře nedá.
Uživatelský avatar
dědek
VIP člen Akrofora
VIP člen Akrofora
 
Příspěvky: 245
Registrován: 17/4/2009, 11:30
Bydliště: Bílovice nad Svitavou
Jméno: Petr
Příjmení: Čermák
Letiště: Babice nad Svitavou
Hangár: Extra 330S 2,7 m
Cap 232 2,65 m
Akro 2,6 m
Extra 300S 2,66 m

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod MomoBrut v 15/3/2010, 12:02

Jsou dve zcela rozdilne veci! Jednou veci je stav, kdy se nekdo uci nove obraty. Na to potrebuje zpocatku prakticky idealni stroj. Je treba mit takovy model, ktery leta prakticky idealne, aby dany obrat nebyl omezovany modelem, ale jen a jen neumetelem pilota. Se obavam, ze tenhle stav je pro vetsinu lidi na nekolik let. Druhy stav je pripad, kdy se trenuje nejaka konkretni sestava a je dulezite uvyknout model k jeho optimalnimu chovani v sestave. Predpokladem je, ze se uz neresi neumetelstvi pilota, ale je snahou u daneho modelu se vsemi jeho nectnostmi dosahnout co nejlepsiho vysledku.
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 925
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: Yak 55M Krill

Odeslatod jkolina v 15/3/2010, 19:29

MomoBrut napsal:Jsou dve zcela rozdilne veci! Jednou veci je stav, kdy se nekdo uci nove obraty. Na to potrebuje zpocatku prakticky idealni stroj...



Asi tak nějak. Patřím do první skupiny-ideální stroj. hmmm
jkolina
 

Předchozí

Zpět na Simulátory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 4 návštevníků