jasný, ale pokud se nepletu, tak metyl a benzín je něco jinýho....neříkám, že mvvs je špatný, ale pokud bych se měl rozhodovat v kubatuře kolem 35 kubíků, volím ZDZ..bezproblémovej servis atd atd atd.....jestli ti něco říká pojem EAC (Evropský akrobatický pohár) tak tam jednoznačřně převažuje ZDZ. 3W nebo DA motory se můžou bodnout...pokud není člověk firemní pilot, tak ho přijde na šílený peníze!!!
dokonce jeden náš pilot si koupil dvě 3W 150ccm do dvou letadel....jednu sezonu s nima lítal..no..spíš je ladil...byl na několika závodecha nebyl schopen to naladit tak, aby odletěl jeden plnohodnotnej let....pak se nasral, jel do 3W a tam mu nebyli schopni pomoci.....
3W vypakoval z baráku, koupil ZDZ a byl vysmátej.....2 roky jsem s tátem jezdil hodně po těch pohárech a musím říct, že snad nikdy nebyl se ZDZ problém při startování nebo jakýkoliv jiný problémy..
co se toho zadního sání týče, tak tam není zas tak velkej problém to předělat...akorát to vše musím za tím pořádně ošetřit proti výparům z benzínu....pokud máš dřevěnej trup, tak je to celkem ok, ale jak budeš mít laminát a uprostřed polystaren, tak po pár startech máš po letadle, protože ti to ten polystyren vyžere a bude to jak blato.....
asi tak nějak