Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor do Su31
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2005 12:59 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2005
Příspěvky: 2
Ahoj chtel bych ze zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s motorem MVVS 35cmm benzin. Ja mam model Su 31 rozpeti 1800 a nevim jaky motor mam poridit. Vim ze by to mel byt benzim ale nevim jaky.... rozhodoval jsem se mezi Mvvs 26cmm a 35cmm rozhodl jsem se o koupi 35cmm ale kdyz jsem se byl zeptat v obchode tak mi rekli ze to neni dobry motor. Proto nevim co mam poridit ted. Dekuji vam za jakykoli nazor. Teprve ted zacinam s vetsimi modely a s benzinovymi motory :) Diky


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2005 15:53 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.7.2004
Příspěvky: 307
Bydliště: Moravské Budějovice
kup ZDZ 40 ccm a budeš si chrochtat :) nebo 50 ccm.
k tomu výfuk od mýho táty a budeš spokojenej.......

vím co říkám...měl jsem zdz 40 v 2metrovým akrobatu a lahoda...

_________________
'''::: Sakil :::'''


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2005 16:54 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2005
Příspěvky: 2
Problem je ten ze kdyz budu chcit ZDZ 40 tak ma zadni karburator a musel bych predelat u modelu,motorovou premazku a to se mi moc nechce.... asi chapes. Proto me zajima jestli s Mvvs 35 nema nekdo nejakou zkusenost....:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2005 18:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.6.2005
Příspěvky: 328
Bydliště: Praha 5
Poslechni Sakila má pravdu.
Za tu práci ti stojí si koupit ZDZ


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2005 22:30 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22.9.2005
Příspěvky: 74
Já nic proti ZDZ nemám ,ale zapoměli jste se zeptat na hmotnost celího letadla.
Já mám MVVS 26 (metil)a ta táhne 6kg v F3A akrobatu a to tam nemám ani pořádnou vrtuli!
Není ta 40 trochu zbytečná?

A 35 není zase tak špatný motor! Vlekávali jsme sním větroně a chodil jako hodinky 8) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2005 22:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.7.2004
Příspěvky: 307
Bydliště: Moravské Budějovice
jasný, ale pokud se nepletu, tak metyl a benzín je něco jinýho....neříkám, že mvvs je špatný, ale pokud bych se měl rozhodovat v kubatuře kolem 35 kubíků, volím ZDZ..bezproblémovej servis atd atd atd.....jestli ti něco říká pojem EAC (Evropský akrobatický pohár) tak tam jednoznačřně převažuje ZDZ. 3W nebo DA motory se můžou bodnout...pokud není člověk firemní pilot, tak ho přijde na šílený peníze!!!
dokonce jeden náš pilot si koupil dvě 3W 150ccm do dvou letadel....jednu sezonu s nima lítal..no..spíš je ladil...byl na několika závodecha nebyl schopen to naladit tak, aby odletěl jeden plnohodnotnej let....pak se nasral, jel do 3W a tam mu nebyli schopni pomoci.....
3W vypakoval z baráku, koupil ZDZ a byl vysmátej.....2 roky jsem s tátem jezdil hodně po těch pohárech a musím říct, že snad nikdy nebyl se ZDZ problém při startování nebo jakýkoliv jiný problémy..
co se toho zadního sání týče, tak tam není zas tak velkej problém to předělat...akorát to vše musím za tím pořádně ošetřit proti výparům z benzínu....pokud máš dřevěnej trup, tak je to celkem ok, ale jak budeš mít laminát a uprostřed polystaren, tak po pár startech máš po letadle, protože ti to ten polystyren vyžere a bude to jak blato.....

asi tak nějak :lol:

_________________
'''::: Sakil :::'''


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 15.11.2005 11:38 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22.9.2005
Příspěvky: 74
Jasně že ZDZ jsou dobrý motory sám mám doma 80,ale byloby zbytečný dávat do 4kg éra silný,těžký motor.Nemůžu mluvit oceně když ji neznám :oops: ,ale nejlevnější nebude :wink: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 15.11.2005 12:32 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.7.2004
Příspěvky: 307
Bydliště: Moravské Budějovice
jasný...ale nikde není uvedena hmotnost toho SUčka....
ZDZ je možná oproti MVVS trochu dražší, ale kvalitou bych řekl že je někde plně jinde nehledě na to, že ty motory se dělaj X let. MVVS dělá benzín chvíli....experimentujou s vodníkem.......ale to bylo o ničem..viděl jsem to lítat v Dačicích...měl to pan Čáni....ale abych pravdu řekl, nic moc.....jednak on lítá furt na plnej plyn a při tom kvalitu motoru nepoznáš a navíc když dělal dva stoupavý výkruty, tak při druhým už motor nemohl.........
když jsem měl gilese na 40 ZDZ a vážil kolem 7 kilo, tak jsem to poslal kolmo vzhůru letadlo letělo a neřeklo ani A ani B. prostě jen stoupalo....výkruty jsem mohl motat až do nevidim.. ..
to sučko má mít 1800 rozpětí....zkuš to protáhnout na dva metry pokud nemáš stavebnici a vej tam ZDZ...budeš stopro spokojen....

_________________
'''::: Sakil :::'''


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 16.11.2005 21:40 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22.9.2005
Příspěvky: 74
Sakil píše:
to sučko má mít 1800 rozpětí....zkuš to protáhnout na dva metry pokud nemáš stavebnici a vej tam ZDZ...budeš stopro spokojen....

Výš ono nejde jenom o rozpětí letadla abys tam mohl dát 40ku,ale jde o hmotnost a to co od toho chceš pokud chceš jenom viset tak tam můžeš dát i "80" protože s tím jenom vyset ale lítat s tím půjde jenom těžko(bude to těžký)když chceš lítat jenom do pravá,doleva tak nepotřebuješ tolik výkonu,to ti stačí zhruba "1/3" váhy.Tak že protože Su 31 je akrobatický letoun volil bych motor o výkonu o trochu vyšším než je celková hmotnost a né podle rozpětí :evil: :!:
Jako příklad bych použil toto: zhruba před 3 roky jsem byl na setkání obřích modelů v Bohuňovicích. Tam zkoušeli tehdy nový model firmy JR models Tajfun o rozpětí 3m všichni kdo mají letadla této velikosti(akrobaty) používají motory o obsahu 160 ccm,ale tady byl jen o obsahu 80ccm.Naskýtá se otázka.Proč jenom tak slabý motor :?: Protože letadlo váží 11kg a motor má tah 20kg :idea: .S tím letadlem tam vysel těsně nad zemí ,pokud se nepletu tak Michal Mencl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 16.11.2005 21:47 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22.9.2005
Příspěvky: 74
ještě sem chtěl dodat ,že když použiješ "těžký motor"a letadlo tím bude zbytečně těžký tak tím zhoršuješ letové vlastnosti :!: :trhání proudnic,pádová rychlost,dovažování na ocas letadla (pokud neměníš konstrukci :idea: ),pokud není dostatečně dymenzován podvozek tak další a další možné problémi.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz