Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

EasyStar nebo Easy?
Anketa končí za sob 17.12.2005 2:50
Easy Star (Multiplex) 70%  70%  [ 7 ]
Easy (FreeAir) 30%  30%  [ 3 ]
Celkem hlasů : 10
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: hmotnost u easy
PříspěvekNapsal: pon 27.02.2006 14:19 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 20.1.2006
Příspěvky: 41
Bydliště: Hradec Kralovej
nj asi mas pravdu , jestli si zkousel dva trupy s ruznym vybavenim , tak asi vis co a jak . ja to dycky ladim aby to nic nevazilo :) ta sklopka byla spis myslena ironicky , nemuzu posoudit jak jogurtovka brzdi oproti sklopce ( zil sem dycinky v presvedceni , ze sklopka je spis kvuli tomu aby se neurvala ) , kazdopadne diky za tip na vrtuli k motoru rady 400 naprimo ... resim to ted u MPX space scooter ( dodavana varianta s prevodovkou mi prinde stabilni , ale podle me to bude naprimo vyraznejsi ) . letu zdar


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 27.02.2006 14:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.2005
Příspěvky: 728
Obrázky: 1
no to pak napis jak to dopadlo na tom scooteru , subjektivne si myslim ze s prevodovkou to je lepsi.. jaky je ten scooter ve srovnani s ES ? myslim letove...


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: scooter
PříspěvekNapsal: pon 27.02.2006 15:36 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 20.1.2006
Příspěvky: 41
Bydliště: Hradec Kralovej
mno ja sem nad tim premyslel nasledovne ... easy - permax 400ka naprimo , jogurtovka .. hmotnost 630g ... spacescooter permax 400 prevodovka 3:1 ( rozmer ty vrtule co u toho je mi neni znam ;/ ) ale je skoro jednou takova co ta jogurtovka . hmotnost 530g ... takze o 100g lehci letadlo ta 400ka naprimo proste musi zvladat lip :) co se tyce stoupavosti a rychlosti obou letadel ... subjektivne mi prijde ze to lita prakticky stejne ... spacescooter je samozrejme mensi , ma jiney profil kridel i tvar , je lehci a ma kridelka , takze je daleko mrstnejsi a tolik neklouze ( ale jako porad to docela de , myslel sem ze to bude horsi ) ... navi c usetrim par gramu na prevodovce , takze vysledna hmotnost spacaka musi bejt tak nekde kolem 510g .... porad laboruju nad tim , jakej vliv by melo porizeni permax 400 7,2V , nebo mega 400 , nebo speed 400 ( mam lipol 2cl. 1250 mah 10C ) , ted je tam 6V permax ... mno proste se mi tam hrozne nechce davat stridak ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: easy vs. scooter
PříspěvekNapsal: pon 27.02.2006 15:53 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 20.1.2006
Příspěvky: 41
Bydliště: Hradec Kralovej
rozdil mezi easy a scooterem vidim hlavne v tom , ze scooter disponuje kridelky , tudiz zakladni nacvik letu s kridelky , je mensi , clovek ho otoci doslova na petniku .. mam teda nastaveny pomerne velke vychylky , ale zadnou slabinu v tom nevidim a v krizovych situacich ;O) se to dost sikne ... jen resim ten pohon , jak to zvrhnu na zada , tak to ten motor taha , tak jakz takz ,.. easynka dela invertni premety na pozadani a na zadech lita vice mene pouze s mirnym potlacenim vyskovky ... spacak s poradnym rozbehnutim a stazenym zadkem ( a este u toho clovek nevi , kdy se stoci po kridle ) ;O) jinak ma spacak asi o polovicku mensi plochu kridel , takze se pri plachteni ztraci vic vysku a zrychluje , pomerne dlouho pristava ( nejde naladit vzdusna brzda / jen jedno servo na kridelka ) tak zhruba me dojmy , .. uprime receno nevim ceho bych si mel jeste vsimat ... vyoseni vrtule je klasicke ( a snad resene rovnou vyliskem , takze jsem ani neladil ), model jsem zaletaval za pomerne silneho vetru a po vypusteni proti vetru letel bez trimu uplne rovne ( na coz sem teda cucel jak puk ) ani jsem nedovazoval . pri stavbe se pocita i se servem pro smerovku ( original je bez ni ) takze jsem ji tam dal , pri pilotazi si s ni docela pomaham .. shodou nahod jsem spacaka asi 5let poslal na cumak , takze jsem ji utrhl .. instaloval jsem balsovou na plastovych panticich a zaroven ji nepatrne ( asi 5 mm zvetsil ) .. je ted citelne ucinejsi , takze kdyz se mi nechce nemusim kridelkovat :) tak nejak uz nevim co by mohlo byt pro budouci majitele uzitecne , takze letu zdar :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 03.03.2006 19:31 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 3.3.2006
Příspěvky: 74
Bydliště: Kladno
Zdravím všechny, po přečtení příspěvků jsem neváhal a včera zakoupil ES (jaro se už blíží ). Chtěl jsem se zeptat, zda je vždy nutná úprava motoru pomocí kondenzátorů pro možné rušení. Na toto téma je jen jeden příspěvek, tak mě zajímá, zda jste tuto úpravu dělali všichni, nebo to záleží na použitých komponentech a jejich rozmístění v modelu. U mě to bude příjímač Hitec HFS-04MG, serva HS-55, reg. JES012 a 7 článek KAN 1050 mAh. Doposud jsem se zaměřoval na modely se spalovacím motorem, elektroletem nyní začínám.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 03.03.2006 20:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.2005
Příspěvky: 728
Obrázky: 1
To Jamie -:diky za info :-)
---------
To Karel01 :Kondenzátory podle mne VZDY (daval jsem je na vsechny plechovkove motory )- je to minimalní prace a dodatečné kuchaní motoru standardne upevneneho je trosku brutální vůči trupu a nemusi se obejit bez nasledku, jestli ale mas zkusenosti s letanim doporucil bych spise Easy Glider. Ale je pozde .... :-) rozmisteni hraje take roli, podle mne je nejlepsi kombinace vseho - tj regl ,serva co nejdal od prijimace a odrusit motor


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 03.03.2006 21:51 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 3.3.2006
Příspěvky: 74
Bydliště: Kladno
koko píše:
Jo a ty kondiky jsou tri. Dva keramicky 100 nF jdou z vyvodu na plást co nejkratsi cestou a jeden 47 nF jde paralelne k vyvodum.


MakoBear: Díky, v návodu jsou uvedené kondenzátory 3x 47 nF, v uvedeném příspěvku jsou dva větší. Ćím se řídí nebo počítá jejich velikost v závislosti na motoru např. 280, 400, 600 atd


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 04.03.2006 9:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2005
Příspěvky: 1194
Bydliště: Liberec
Karel01 píše:
Chtěl jsem se zeptat, zda je vždy nutná úprava motoru pomocí kondenzátorů pro možné rušení.


Některé motory jsou kondenzátory odrušeny přímo na komutátoru - takže se nejprve podívej, jestli je tam už nemáš - Permax 400 6V, který je standardně dodáván s ES, je už mezi póly a kostrou má. Pokud nějaké rušení vznikne, kondík bych napájel mezi silové vodiče co nejblíže regulátoru...
Kapacita se volí dosti empiricky (čím větší kapacita, tím déle se nabíjí a tím "delší" špičku odruší - ale to rozhodně neznamená čím víc, tím líp :!: ).

Karel01 píše:
...U mě to bude příjímač Hitec HFS-04MG, serva HS-55, reg. JES012 a 7 článek KAN 1050 mAh.


Proč HS-55? Ty připravené otvory jsou určené přesně pro HS-81 - zapadne to tam jak ulité (ani nemusíš lepit...)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 04.03.2006 11:58 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 3.3.2006
Příspěvky: 74
Bydliště: Kladno
Proč HS-55? Protože je mám volné k použití, tak mě připadá zbytečné kupovat další. Ta záměna a instalace HS-55 zas není tak náročná. Mám k dispozici ještě serva Hitec HS-525 MG, ale jejich použití v tomto modelu považuji za přepych a musel bych upravovat usazení.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 04.03.2006 12:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.2005
Příspěvky: 728
Obrázky: 1
To Powder "Permax 400 6V, který je standardně dodáván s ES, je už mezi póly a kostrou má" - trosku mi vrta hlavou proc vyrobce dava do navodu zminku o pridani kondiku , kdyz uz je motor odrusen na komutatoru ... :-)


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 04.03.2006 12:44 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 3.3.2006
Příspěvky: 74
Bydliště: Kladno
Možná proto, když někdo použije jinou pohonnou jednotku nebo pro sichr pro případné reklamace z důvodu použitých jiných než doporučených komponennt ( regulátoru apod) a jejich rozmístění v modelu


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 04.03.2006 15:28 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2005
Příspěvky: 1194
Bydliště: Liberec
Karel01 píše:
Možná proto, když někdo použije jinou pohonnou jednotku nebo pro sichr pro případné reklamace z důvodu použitých jiných než doporučených komponennt ( regulátoru apod) a jejich rozmístění v modelu


Jojo, jak psal Karel - v návodu je letovat kondenzátory, pokud hodláš použít jiný, než doporučený regulátor...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 04.03.2006 18:30 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.1.2006
Příspěvky: 215
Bydliště: Blansko
K servům HS 55 doporučoval bych zavěsít kormidla na izolepu nebo panty :!: :!: :!:
Pozor Hs 55 mají menší sílu než HS 81 a přes bovden již mají problém utáhnout originál kormidla na elaporu :!: :!: :!:

Já jsem použil GWS NARO /cca 8gr/a po zavěšení kormidel na izolepu to hraje bez problémů viz moje WWW

Tibor BK


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz