Ocelot

Vše kolem elektroletů a elektropohonu.

Re: Ocelot

Odeslatod Érofanda v 24/1/2008, 12:20

No ještě jsem tak uvažoval nad jednou věcí. Pokud jsem používal přijímač REX nebo Electron, tak to bylo rušené jako prase, pak jsem si opatřil MZK Sextu a najednou úplný klídek. Možná má lépe odfiltrováno proti rušení nevím, ale jsem s ním max. spokojen. Nastavil jsem si Fail safe ( nebo jak se to píše ) tak po strátě signálu mi vypne motor . Je to pro mne sice slabá útěcha, ale alespoň něco . pray jsibuh
Érofanda
 

Re: Ocelot

Odeslatod Dzordzik v 25/1/2008, 19:38

Ahoj. Včera jsem ještě tak trochu bádal a někde jsem vyšťoural tabulku s měřením přijímačů na selektivitu a odolnost proti poklesům napájení, tj. i na to jak rychle se po resetování dají dohromady a ty opět řídíš. Bezkonkurenčně nejhorší přijímače ze všech a to dokonce o několik řádů u některých z nich byly přijímače Jeti Rex a MZK i když i mezi nimi byly přijímače alespoň průměrné .... ne že bych to už předtím netušil, ale z toho co tam naměřili mě jímala hrůza ...
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Ocelot

Odeslatod lv v 25/1/2008, 21:14

Dzordzik napsal:KLuci, díky za útěchu, jenže tohle je už druhý model, který šel pod plným plynem do země a v obou byl spin. Nevěřím tomu že to bylo rušením. Prostě od okamžiku kdy jsem dal plnej se zamkl přijímač IPD a od té doby jsem neřídil. Divná věc. Tyhle 2 rány mě stály už celkem cca 50 litrů, to se pak úsměv na tváři těžko čaruje a slova o lepších zítřcích to moc nevylepší ... Bohužel už jsem slyšel i o případech kdy llidi spadli na spiny a to měli i 2,4 GBz .. Prostě zarušenej přijímač od reglu. Když spadli, vyměnili regl za jinej od Jeti a lítají vesele dál, bez problémů ... Od hraček tento případ asi nebyl a bylo to v Holešově v době kdy tam nikdo jiný nebyl. Kdo to letiště zná ví že tam je vidět na kilometry všemi směry ... Nejdivnější je to že s tímtéž osazením jsem měl v jiný den 3 lety a bez problémů .. Stejné symptomy ale popisují všichni.

Ja som presne takto pochoval Jaka 54. A príčina? Výpadok BEC u Spina 66. Od vtedy lietam na prijímačovky.
Urobil som súvrat asi v 70m a ako sa otočil kolmo k matičke už nereagoval na nič. Našťastie som mal ubratý plyn. Na zemi samozrejme všetko fungovalo. Ten Spin v spojení s prijímačovkami lieta dodnes...
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1610
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Ocelot

Odeslatod Érofanda v 25/1/2008, 23:04

Ahoj kluci. Tak jsem zrovna dodělal přijímačové aku do Diona, nějak mne přešla důvěra ve spiny, tak se raději pojistím. Měl bych dotaz na oba:
DZORDZIK: kde si našel tu srovnávací tabulku, můžeš mi sem poslat odkaz ?
Iv: jak si spojil BEC ze spinu se záložní baterkou ? Já uvažuju použít ACCUSW 2.
Opatrnosti a prevence není nikdy dost, zejména, když to pak platíme ze své kapsy a vládní dotace na rozvoj a kultůru se na nás nějak nevztahují. HM!
Érofanda
 

Re: Ocelot

Odeslatod soblub v 25/1/2008, 23:21

Na kombaťáckých stránkách je odkaz taky na seznam testovaných přijímačů. http://www.webx.dk/rc/RX-measurements/komplet-listen.htm
Uživatelský avatar
soblub
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 22
Registrován: 20/8/2007, 11:20
Bydliště: Městec Králové
Jméno: Luboš
Příjmení: Sobota
Letiště: Malá Strana
Hangár: Aggressor 2m

Re: Ocelot

Odeslatod Érofanda v 26/1/2008, 00:19

soblub : No dík za počtení, to tedy hledím jak sova a to jsem si mylslel, že "profi" řada bude skutečně profi. Ale jak vidno, je třeba se mít stále na pozoru. doh
Érofanda
 

Re: Ocelot

Odeslatod lv v 26/1/2008, 08:11

Érofanda napsal:Ahoj kluci. Tak jsem zrovna dodělal přijímačové aku do Diona, nějak mne přešla důvěra ve spiny, tak se raději pojistím. Měl bych dotaz na oba:
DZORDZIK: kde si našel tu srovnávací tabulku, můžeš mi sem poslat odkaz ?
Iv: jak si spojil BEC ze spinu se záložní baterkou ? Já uvažuju použít ACCUSW 2.
Opatrnosti a prevence není nikdy dost, zejména, když to pak platíme ze své kapsy a vládní dotace na rozvoj a kultůru se na nás nějak nevztahují. HM!

BEC od Spinu mám odstrihnutý. Baterky nie sú ako záložné, ale jediný zdroj pre Rx.
Problémy so spínaným BEC od Jeti už malo x ľudí a preberalo sa to kedysi na Mojehobby. Je síce super, že ti ho donedávna zdarma vymenili za nový kus, ale model to už neoživí. :cry:
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1610
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Ocelot

Odeslatod Dzordzik v 26/1/2008, 10:23

Éro, ta tabulka je ta co už poslal předchůdce, našel ji dřív :D Mám stejná názor jako Iv, na co ti je že ti vymění regl za jiný, když na něj pohřbíš model za tisíce až desítky tisíc. TO už ti nikdo nezaplatí i když ... Ale to už není do diskuse. Já v Dionovi doteď létal na 70 Advance a naprosto bez problémů, stejný vysílač, stejné letiště. Přijímačem jako takovým to nebylo, ten ve spojení s Advancem lítal o po ráně bez problémů, takže pokud odečtu ufo a nějaké záhadné rušení ze záhadného zdroje (na záhady nevěřím) tak mi zbývá spin. Bohužel. Spina mi vymění za Mastera s lineárním BECem, ale příště už Jeti neberu. Ani přijímače ani regulátory. Kvalita není co bývala a cena je taky mimo. Dneska i kdejaký číňan je stejně kvalitní jako Jeti a za stejno cenu jako Jeti můžu mít ty nejlepší regulátory na světě. A proklamovaná super záruka od Jeti? K čemu? Regulátor má fungovat. Pokud si ho zničím sám, moje chyba a pokud na něj spadnu, tím tuplem mi nesmí výrobce na oči ... Možná to zní zaujatě ale to je spš zkušenosti, kterou jsem si z toho odnesl. Do Diona jde Master 125, S-Neu, přijímačovky a SPCM.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Ocelot

Odeslatod Érofanda v 26/1/2008, 10:28

BEC od Spinu mám odstrihnutý. Baterky nie sú ako záložné, ale jediný zdroj pre Rx.
Problémy so spínaným BEC od Jeti už malo x ľudí a preberalo sa to kedysi na Mojehobby. Je síce super, že ti ho donedávna zdarma vymenili za nový kus, ale model to už neoživí. :cry:


sorry1 , to jsem nějak blbě četl s tím BECem , ten se samozřejmě musí zrušit. Tu výměnu regulátoru jsem dostal za vyhořelý kus. Tehdy jsem lítal v podvečerním bouřkovém větru s 3m větroněm a těsně před dosednutím mne podfouknul poryv větru a hodil mi to na 20m vysoký strom. Než jsem se k němu dostal byla tma a do rána pršelo. Tak mi větroň krásně propršel, že jsem ho týden sušil a celá škoda bylo jen pár dir ve křídle, ulomený ocas a spálený regulátor. Vypadalo to hrůzostrašně, ale bylo to celkem brzo opravené a dnes to zase lítá. jupiiija
Érofanda
 

Re: Ocelot

Odeslatod lv v 26/1/2008, 17:36

Dzordzik napsal:Bohužel. Spina mi vymění za Mastera s lineárním BECem, ale příště už Jeti neberu. Ani přijímače ani regulátory.

Tak to buď rád. Master s lineárom je niekde inde ako Spiny...
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1610
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Ocelot

Odeslatod Dzordzik v 26/1/2008, 17:45

To je sice pravda, ale k cemu mi ted je kdyz uz ho nemam do ceho strcit? Dneska jsem byl litat s kamaradovou Z-50 od Styrolanu. Málem jsem jej za letu 3x rozbil, 3 totální výpadky řízení během jedinného letu. Po přistání se ho ptám co tam má za regl a za přijímač. Hádat můžete sami. Spin a Jeti Rex. To je jak poukázka na crash. Zdrbal jsem ho ať do příště ten krám zahodí a dá tam jinej regl nebo aspoň ferit před přijímač i když to prd pomůže jak jsem se sám přesvědčil a rozhodně PCM přijímač, protože jinak mu s tím příště nepoletím ... Chytil se za hlavu, vydejchal to a byl rád že sem nezazmatkoval a dostal to na zem celý .... Je to starší pán, důchodce a pro něj je 3500 Kč za model rok a půl šetření, což bych Jeti asi těžko vysvětloval, resp zbytečně ...
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Ocelot

Odeslatod Érofanda v 26/1/2008, 18:11

Jo, to máš docela pravdu s tím vysvětlováním. Taky jsem dnes s konečnou odpojil bec ze spina a od teďka žádný spin. Je to sice technický krok zpět, ale někdy je lepší krok zpět, aby byl skok dopředu. Je to škoda, že na tuhle techniku se nejde spolehnout a doufám, že je to jen otázka krátkého času, kdy to někdo dořeší. Tady seč dnes lítat nedalo, je tu docela silný nárazový vítr.
Érofanda
 

Re: Ocelot

Odeslatod Dzordzik v 26/1/2008, 19:07

To u nás taky ale odkdy tohle holešovákům vadí? Tady je vítr snad vždycky :D Víš jak to bylo v tom filmu .. SOudruzi, přs tyhle problémy se musíte tak nějak ... přenést :D
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Ocelot

Odeslatod Érofanda v 26/1/2008, 23:57

no, mi vítr nevadí dokud se proti němu dá jít. Lítat v silném větru je docela fajn zážitek, ale nemusí u toho být tak chladno, to pak necítím prsty ani v rukavicích. Jenže ten nárazový já moc nerad, tady v těch kopcích se to točí každou chvíli z jiné strany a to pak nevíš jak přistát. Raději si počkám na lepší den
flyboy
Érofanda
 

Re: Ocelot

Odeslatod Dzordzik v 27/1/2008, 09:12

No u nás jsme taky pod kopci ale letiště je jedna velká placka, takže se to většinou moc netoš a nárazový vítr je tu snad pořád a když ne, tak je to něco tak podivného že tomu stejně nikdo nevěří a sedí doma :D Dionovi přece žádný vítr nevadí, lítal jsem v nárazových 15 metrech a dalo se to, už to sice nebyla taková pohoda a prsty mrzly, ale adrenalin v krvi byl a o to šlo především :D
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Ocelot

Odeslatod Érofanda v 27/1/2008, 13:14

Dionovi opravdu vítr nevadí, ale ten náš plácek je na úpadí kopce s odděleným lesíkek vedle velkého lesa. Tím tam vzniká proudění jako v průjezdu. Pokud sem přijede někdo, kdo to tu nezná, tak má co dělat při otočce v tomto prostoru. Pak tu dochází k obtékání kopce, který má tvar L a to sem přivádí větry ze tří stran. Do výšky asi tak 20m je to dost kritické, víš už to jde, ale nárazový vítr při přistání Ti klidně roztočí model kolem podélné osi jako vrtuli, nebo Tě znenadání nakopne zezadu a to máš pak plné ruce práce. Lítal jsem s Dionem ve větru skoro typu vichřice, kdy jsem vlastně stál proti větru a přistával pod úhlem asi 30st. jako vrtulník. Bylo to super, hlavně starty po větru. Na rovných plochách je to nuda, počasí jde skoro číst. Tady ne a je to vždy adrenalin pray :D
Érofanda
 

Re: Ocelot

Odeslatod Dzordzik v 8/2/2008, 17:47

Jen takové malé rýpnutí ... DIonek už je doma, S-Neu už je tam zabudovanej, baterky nažďuchaný, novej SPCM přijímač s dlouhou anténou, Master F5F 125 regl a o víkendu půjde do vzduchu. Dojmy a průjmy a tak pošlu a budou i na stránkách :D
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Ocelot

Odeslatod Érofanda v 8/2/2008, 21:16

No zdravím, tak přeju dobrý zálet a bez prújmů. Zrovna včera jsem čet na foru, jak si přišel o akrobata. Máš teda pech, jen co je pravda. Tak ať to lítá a nepadá flyboy jupiiija . Já dolaďuju baterky a čekám na nabíječku z němec. Z Modellbau vyjde o 2000 levněji jako u nás a to včetně poštovného. Motor dám nový až příští sezonu, letos to vypadá, že nebude ani moc času si užívat doh . Tak držím palce zlomvaz
Érofanda
 

Re: Ocelot

Odeslatod Érofanda v 8/2/2008, 21:26

A ještě jedno malé rýpnutí : můj syn mi vždycky po havárii říká " proč ty letadla ta tak vymakáváš, když je za chvíli rozbiješ. Když je to nedodělaný, škaredý, nebo otlučený, nejlépe i neočištěný od bláta a trávy, :D prostě ozembouch, tak ho máš celou sezonu a furt lítá " . Jo a má pravdu. Je to sice divný, ale fakt to tak je. ????
Érofanda
 

Re: Ocelot

Odeslatod Dzordzik v 20/4/2008, 19:10

Jj, tak nějak to bude. Jinak už lítám s Ocelotem 2. Po předchozích nezdarech šel Spin do háje, ještě dál šel krám, ehm Rex, od Jeti a teď je tam Master s lineárním BECem a JRko SPCM přijímač a totální pohodička. Termika až do nevidím, lety na pomezí viditelnosti, už desítky letů a žádné byť jen zacuknutí nebo sebemenší problém. opět a zase se projevilo že dávat do modelů levné věci se nevyplácí. každopádně z Ocelotka je halolet pro tatíka, umí letět na vztlakách neuvěřitelně pomalu a dá se kroužit doslova nad hlavou v pár metrech. Myslím že tatík bude spokojený. jen mě ještě vytáčí LiPol. Ty půjdou z domu hned jak je trošku olítám a budou muset uvolnit místo A123kám :D
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

PředchozíDalší

Zpět na Elektrolety

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník

cron