Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

3D akrobacie, EFC, obraty, nastavení­, rady...

Re: Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

Odeslatod SrAjnY v 3/3/2011, 22:44

http://www.elektrocech.cz/product_details.php?id=24122




Po úprave 5kg.


Pri elektropohone letovka 4,3až 4,5kg



Načo si zbytočne vyrábať problémy a ešte nabrať pol kila ?
Zbytočnosť.
RC is LIfe...
Uživatelský avatar
SrAjnY
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 282
Registrován: 5/8/2008, 14:02
Bydliště: Ivanka pri Dunaji
Jméno: MichAl
Příjmení: Schreiner
Letiště: Vajnory,DUbova,Rusovce
Hangár: Thunder 3D by KRILL
yAk 55 telink

Re: Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

Odeslatod kamil v 4/3/2011, 00:19

lv napsal:
Rcmak napsal:
Proc myslis,ze maly? Kvuli vaze? Takovej rozdil od elektry tam zase nebude.Ja bych tam klidne benzin dal.Prolepit spoje a po ptakach.Nez cumet celej den do nabijecky ..... pssst .Seba neni nijak robustnejsi a benziny v nem litaj jen to svisti.

30ccm je slabý (oproti elektropohonu) 40ccm je zase ťažký, tak si vyber.
Inak nabíjanie 10S 4000 do dvojmetrovky trvá maximálne cca pol hodinu. Pri menej vylietanom paku a skrátenej CV féze, môžeš vyletieť za 18-20 minút. Samozrejme letový komfort je neporovnateľný....



Mohl bych poprosit o radu? Baterie (Li-po) vybíjím a kontroluji podle napětí, hranici jsem si zvolil na 3,7 V na článek. Běžně nabíjím 12S 4000 - 5000 1C a trvá to jednu někdy skoro až dvě hodiny. Není to problém ale občas by se hodilo to trochu zkrátit. Kdy CV fázi přerušit? Nebo jestli vůbec? Vždycky jsem z toho měl obavy a radši čekal na zapípání... Zvlášť u přijímačových baterií. Víc než 1C jsem zkoušel, ale nabíječ proud stejně musí snížit jak se blíži k 4,2 V na článek a nabíjení to nakonec neurychlí. Nevím jak bych se dostal na zmiňovanou půl hodinu...? Nabiječi zatím důvěřuji - Robbe Power Peak Infinity 3. Baterie myslím vybíjím tak akorát, víc si netroufám i když se to někdy stane. Podle čeho konrolujete stav vybití? Podle kapacity nebo podle napětí? Já se na 3,7 V na článek docela dobře trefím + -, hlavně podle času. Kapacita se mě projevuje spíš proměnlivě...
kamil
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 17
Registrován: 18/9/2007, 22:50
Bydliště: Polná
Jméno: Kamil
Příjmení: Škareda
Letiště: Polná
Hangár: Yak 55 M 33% Krill - Hacker

Thunder 3D

Re: Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

Odeslatod Jiří­ Balada v 4/3/2011, 10:07

Bzučení do rozpětí kolem dvou metru je lepší než spalovák.O tom se nedá pochybovat.Ale pro dědka jako jsem já a pár dalších kteří nikdy nebudou soutěžit tomu prostě ten hluk chybí.
Uživatelský avatar
Jiří­ Balada
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 323
Registrován: 31/3/2007, 21:42
Bydliště: Třebíč
Jméno: Jiří
Příjmení: Balada
Letiště: Dobkov u Chotěboře,Třebíč
Hangár: Diablotin,154 cm,MVVS 15cm
Velox 2,60 m, ZDZ 80 RV-J

Re: Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

Odeslatod mapel v 4/3/2011, 11:28

Prijde mi to uz trochu unavne neustale srovnanvani benzin vs. elektro. Chtelo by to ziskat na tuhle tematiku trochu ,,vyzraly" nadhled s toleranci a prestat to resit...
Uživatelský avatar
mapel
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 64
Registrován: 6/11/2008, 09:21
Jméno: Jan
Příjmení: Dojcan
Letiště: Bno-Medlánky
Hangár: SU26-MM

Re: Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

Odeslatod lv v 4/3/2011, 12:19

kamil napsal:Mohl bych poprosit o radu? Baterie (Li-po) vybíjím a kontroluji podle napětí, hranici jsem si zvolil na 3,7 V na článek. Běžně nabíjím 12S 4000 - 5000 1C a trvá to jednu někdy skoro až dvě hodiny. Není to problém ale občas by se hodilo to trochu zkrátit. Kdy CV fázi přerušit? Nebo jestli vůbec? Vždycky jsem z toho měl obavy a radši čekal na zapípání... Zvlášť u přijímačových baterií. Víc než 1C jsem zkoušel, ale nabíječ proud stejně musí snížit jak se blíži k 4,2 V na článek a nabíjení to nakonec neurychlí. Nevím jak bych se dostal na zmiňovanou půl hodinu...? Nabiječi zatím důvěřuji - Robbe Power Peak Infinity 3. Baterie myslím vybíjím tak akorát, víc si netroufám i když se to někdy stane. Podle čeho konrolujete stav vybití? Podle kapacity nebo podle napětí? Já se na 3,7 V na článek docela dobře trefím + -, hlavně podle času. Kapacita se mě projevuje spíš proměnlivě...

Nabíjaj 2C a skrátiš dobu.
Skracovať CV fázu neodporúčam ak to nevie nabíjač. Nabíjač to robí tak, že nechá nabiť pak na 4,2V/čl nastaveným prúdom, potom dá krátky vybíjací pulz prúdom cca 3A a baterky "dotiahne" opeť na 4,2/čl a ukončí nabíjanie. Pokial nabíjač nemá reflexné nabíjanie, tak ti začne znižovať prúd už pri +-4,1V/čl a nič tým nezískaš
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1614
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

Odeslatod lerosta v 4/3/2011, 15:11

mapel napsal:Prijde mi to uz trochu unavne neustale srovnanvani benzin vs. elektro. Chtelo by to ziskat na tuhle tematiku trochu ,,vyzraly" nadhled s toleranci a prestat to resit...


Souhlas crazyp
Uživatelský avatar
lerosta
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 356
Registrován: 3/4/2009, 21:18
Bydliště: Brno
Jméno: Rosťa
Příjmení: Lesniak
Letiště: Brno-Medlánky
Hangár: EF EDGE 48" EXP, r 1,2m
Bf-109E, r1,85m
EXTRA 330SC 2,8m

Re: Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

Odeslatod HonzaS v 4/3/2011, 16:55

Nevím, jestli je to dostatečně tolerantní, ale řídil jsem téměř identické dvě funtany, jedna benzín, druhá elektro. Taky dva 2,16m Yaky, jeden benzín druhý elektro. U toho 2,2m ještě pochopím, že 50ccm někdo chce, to už začíná vypadat jako motor. Ale pod 2m? :cry: akorát se s tím uživatel bude trápit.
Opačná směrovka na zádech je nejsilnější síla ve vesmíru!
Uživatelský avatar
HonzaS
VIP člen Akrofora
VIP člen Akrofora
 
Příspěvky: 818
Registrován: 20/5/2007, 17:13
Bydliště: Týn nad Vltavou
Jméno: Jan
Příjmení: Špatný
Letiště: Bechyně
Hangár: Pilot RC Extra 2,25, Hacker
Badan Vertigo 2m, Hacker
RCFactory Edge 540 V3

Re: Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

Odeslatod kamil v 4/3/2011, 22:48

lv napsal:
kamil napsal:Mohl bych poprosit o radu? Baterie (Li-po) vybíjím a kontroluji podle napětí, hranici jsem si zvolil na 3,7 V na článek. Běžně nabíjím 12S 4000 - 5000 1C a trvá to jednu někdy skoro až dvě hodiny. Není to problém ale občas by se hodilo to trochu zkrátit. Kdy CV fázi přerušit? Nebo jestli vůbec? Vždycky jsem z toho měl obavy a radši čekal na zapípání... Zvlášť u přijímačových baterií. Víc než 1C jsem zkoušel, ale nabíječ proud stejně musí snížit jak se blíži k 4,2 V na článek a nabíjení to nakonec neurychlí. Nevím jak bych se dostal na zmiňovanou půl hodinu...? Nabiječi zatím důvěřuji - Robbe Power Peak Infinity 3. Baterie myslím vybíjím tak akorát, víc si netroufám i když se to někdy stane. Podle čeho konrolujete stav vybití? Podle kapacity nebo podle napětí? Já se na 3,7 V na článek docela dobře trefím + -, hlavně podle času. Kapacita se mě projevuje spíš proměnlivě...

Nabíjaj 2C a skrátiš dobu.
Skracovať CV fázu neodporúčam ak to nevie nabíjač. Nabíjač to robí tak, že nechá nabiť pak na 4,2V/čl nastaveným prúdom, potom dá krátky vybíjací pulz prúdom cca 3A a baterky "dotiahne" opeť na 4,2/čl a ukončí nabíjanie. Pokial nabíjač nemá reflexné nabíjanie, tak ti začne znižovať prúd už pri +-4,1V/čl a nič tým nezískaš


Děkuji za odpověď :wink: Můj nabíječ to pokud vím neumí, ale zas tak moc mě to netrápí. Nabíjím během dne v práci tak je na to většinou času dost a na letišti jenom přehazuju baterky...
kamil
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 17
Registrován: 18/9/2007, 22:50
Bydliště: Polná
Jméno: Kamil
Příjmení: Škareda
Letiště: Polná
Hangár: Yak 55 M 33% Krill - Hacker

Thunder 3D

Re: Su-29 3D monster- Seba nezahálí a inovuje..

Odeslatod aja v 5/3/2011, 11:26

HonzaS napsal:Nevím, jestli je to dostatečně tolerantní, ale řídil jsem téměř identické dvě funtany, jedna benzín, druhá elektro. Taky dva 2,16m Yaky, jeden benzín druhý elektro. U toho 2,2m ještě pochopím, že 50ccm někdo chce, to už začíná vypadat jako motor. Ale pod 2m? :cry: akorát se s tím uživatel bude trápit.


Tahle debata fakt nemá smysl. Je to jako se hádat jestli jsou lepší brunetky nebo blondýnky. Hlavně je to o tom co člověk cítí. Já osobně když lítám s elektrem tak lítám, učím se obraty, je to pohodlný, to je pravda. Ale ten pravý pocit "vzrušení" jsem pocítil jenom se spalovákem. Nevím, asi je to tím zvukem a právě těma nepravidelnejme přechodama. Z tohohle mám dobrý pocit. Naše starší generace má většinou ke spalovákům silný vztah a není nic lepšího když ti motor kterej jsi měl rozdělanje naskočí. Je to prostě jistý typ vzrušení. Nedokážu si představit, jak by vypadaly třeba rallye závody s elektromobily, nebo třeba F1. Taky by to bylo bylo pohodlnější, lepší přechody, atd. Prostě nám odchovaným způsobí to mrazení v zádech právě ty zvuky a rezonance spalovacího motoru. Je mi jasné, že tohle někomu nic neříká a tak mu stačí, když éro lítá a bzučí. :-D
Uživatelský avatar
aja
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 93
Registrován: 17/10/2010, 13:30
Bydliště: Blansko
Jméno: Aleš
Příjmení: Skoták
Hangár: Extra EF 91",
Yak 55M 2.2 m,
Extra EF 48",
Sbach 342 EPP 1 m

Předchozí

Zpět na 3D akrobacie

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník