http://www.elektrocech.cz/product_details.php?id=24122
Po úprave 5kg.
Pri elektropohone letovka 4,3až 4,5kg
Načo si zbytočne vyrábať problémy a ešte nabrať pol kila ?
Zbytočnosť.
lv napsal:Rcmak napsal:
Proc myslis,ze maly? Kvuli vaze? Takovej rozdil od elektry tam zase nebude.Ja bych tam klidne benzin dal.Prolepit spoje a po ptakach.Nez cumet celej den do nabijecky ......Seba neni nijak robustnejsi a benziny v nem litaj jen to svisti.
30ccm je slabý (oproti elektropohonu) 40ccm je zase ťažký, tak si vyber.
Inak nabíjanie 10S 4000 do dvojmetrovky trvá maximálne cca pol hodinu. Pri menej vylietanom paku a skrátenej CV féze, môžeš vyletieť za 18-20 minút. Samozrejme letový komfort je neporovnateľný....
kamil napsal:Mohl bych poprosit o radu? Baterie (Li-po) vybíjím a kontroluji podle napětí, hranici jsem si zvolil na 3,7 V na článek. Běžně nabíjím 12S 4000 - 5000 1C a trvá to jednu někdy skoro až dvě hodiny. Není to problém ale občas by se hodilo to trochu zkrátit. Kdy CV fázi přerušit? Nebo jestli vůbec? Vždycky jsem z toho měl obavy a radši čekal na zapípání... Zvlášť u přijímačových baterií. Víc než 1C jsem zkoušel, ale nabíječ proud stejně musí snížit jak se blíži k 4,2 V na článek a nabíjení to nakonec neurychlí. Nevím jak bych se dostal na zmiňovanou půl hodinu...? Nabiječi zatím důvěřuji - Robbe Power Peak Infinity 3. Baterie myslím vybíjím tak akorát, víc si netroufám i když se to někdy stane. Podle čeho konrolujete stav vybití? Podle kapacity nebo podle napětí? Já se na 3,7 V na článek docela dobře trefím + -, hlavně podle času. Kapacita se mě projevuje spíš proměnlivě...
mapel napsal:Prijde mi to uz trochu unavne neustale srovnanvani benzin vs. elektro. Chtelo by to ziskat na tuhle tematiku trochu ,,vyzraly" nadhled s toleranci a prestat to resit...
lv napsal:kamil napsal:Mohl bych poprosit o radu? Baterie (Li-po) vybíjím a kontroluji podle napětí, hranici jsem si zvolil na 3,7 V na článek. Běžně nabíjím 12S 4000 - 5000 1C a trvá to jednu někdy skoro až dvě hodiny. Není to problém ale občas by se hodilo to trochu zkrátit. Kdy CV fázi přerušit? Nebo jestli vůbec? Vždycky jsem z toho měl obavy a radši čekal na zapípání... Zvlášť u přijímačových baterií. Víc než 1C jsem zkoušel, ale nabíječ proud stejně musí snížit jak se blíži k 4,2 V na článek a nabíjení to nakonec neurychlí. Nevím jak bych se dostal na zmiňovanou půl hodinu...? Nabiječi zatím důvěřuji - Robbe Power Peak Infinity 3. Baterie myslím vybíjím tak akorát, víc si netroufám i když se to někdy stane. Podle čeho konrolujete stav vybití? Podle kapacity nebo podle napětí? Já se na 3,7 V na článek docela dobře trefím + -, hlavně podle času. Kapacita se mě projevuje spíš proměnlivě...
Nabíjaj 2C a skrátiš dobu.
Skracovať CV fázu neodporúčam ak to nevie nabíjač. Nabíjač to robí tak, že nechá nabiť pak na 4,2V/čl nastaveným prúdom, potom dá krátky vybíjací pulz prúdom cca 3A a baterky "dotiahne" opeť na 4,2/čl a ukončí nabíjanie. Pokial nabíjač nemá reflexné nabíjanie, tak ti začne znižovať prúd už pri +-4,1V/čl a nič tým nezískaš
HonzaS napsal:Nevím, jestli je to dostatečně tolerantní, ale řídil jsem téměř identické dvě funtany, jedna benzín, druhá elektro. Taky dva 2,16m Yaky, jeden benzín druhý elektro. U toho 2,2m ještě pochopím, že 50ccm někdo chce, to už začíná vypadat jako motor. Ale pod 2m?akorát se s tím uživatel bude trápit.
Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 2 návštevníků