Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: baterie pro třístovku
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 15:02 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 1.11.2005
Příspěvky: 57
zdravím pány modeláře.... Měl bych jeden začátečnickej problém.......
mohu stejnosměrnou třístovku krmit ze 3článků lipol v serii??
díky za radu.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 15:20 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 14.8.2005
Příspěvky: 305
No třístovka je asi na 7.2 nebo V, ne? A 3 čl. Lipol mají kolem 11 V, to je dost, takže spíš jen na 2 článek.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 15:21 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 14.8.2005
Příspěvky: 305
Chtěl jsem napsat na 7.2 nebo 8.4 V......Pardon


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 15:59 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2005
Příspěvky: 404
Bydliště: Hradec Králové
...nebo i na 6V...
:roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 17:20 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.6.2005
Příspěvky: 708
Bydliště: ČR
Muzes, ale pujde brzo do kytek. Pokud by jsi se pro to rozhodl, nezapomen patricne dimenzovat regulator a motoru zabezpeci maximalni mozne chlazeni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 18:45 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.12.2005
Příspěvky: 252
Bydliště: Vřeskovice CITY :D
Mam speed 300 s 2čl. li-pol 700mA a řekl bych že je to celkem optimální a není to nijak těžký přece jenom každej článek je znát :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 19:32 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 1.11.2005
Příspěvky: 57
díky za názory. Dolepil sem totiž sopwith pupa a řeším co tam dát za baterky.......dám tam dvoučlánek a uvidím. Teď sem bez akumulátoru na 300g


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 19:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.7.2005
Příspěvky: 19102
Ta 300 bude s převodovkou.-doufám :wink: Jinak mám do sagity(samokřídlo) pohon 300 6V+1:5+8/6 dva články lipol a Tema 8A. :)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 19:38 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 1.11.2005
Příspěvky: 57
jojo je to zpřevodovaný...je tam převodovka MP 4 a vrtule 9x6......regulátor Tema - osmiampérovaj


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 21:58 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20.6.2005
Příspěvky: 52
Bydliště: OSTRAVA
nazdarek..
no ja litam na 3kile a prevodovkou a mam tam 3clanek lipol ono sice maji okolo 11.1V ale po zmereni nikdy nejde cele napezi aku do motoru. takze kdyz mate 2clanky lipolek tak nedaji zech 7.4V primo na motor. jako ono to stejne vice neleti i kdyby ste tam mely lipolek kolik chtely.ale ta jedna lipolka udela sve v tom ze ty baterky "mene trpi" protoze nemuzete litat na plnej ceres ale max na 1/2 plynu, a jde tam stejny vikon jaky jste letely s 2u clankem na plno. a ta jedna lipolka neni az tak teska. ja litam s fokrem na tuto sestavu neco okolo hodiny motoroveho letu. litam tak u druhou sezonu na jedny lipolky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2006 22:53 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.6.2005
Příspěvky: 708
Bydliště: ČR
milosek007 píše:
... po zmereni nikdy nejde cele napeti aku do motoru.


A kampak se to zbyvajici napeti, co tam podle Tebe nejde, teda ztraci :roll: ?

Kdyby to bylo vse, jak Ty pises, tak si myslim, ze vsechny aku sady nad 2S mohou zrusit, taktez spec. 400-ku na 3S ... , nemyslis ?

Rika Ti neco vzorec P=U*I ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 14.02.2006 8:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2005
Příspěvky: 1194
Bydliště: Liberec
FlyerMan píše:
A kampak se to zbyvajici napeti, co tam podle Tebe nejde, teda ztraci :roll: ?
Rika Ti neco vzorec P=U*I ?


Dovolím si odpovědět za kolegu... příkon = napětí * proud (pro DC) jistě platí. Ale tady spíš bylo myšleno (a chybně interpretováno), že dalším zvyšováním napětí (a tedy příkonu) už nezískáme znatelně větší efektivní výkon-tah vrtule při letu - tedy přidáváš plyn a už se jako "nic" neděje :oops:
Hlavní důvod vidím v konstantním úhlu náběhu vrtule - tím jsou dány nejefektivnější otáčky, jejich zvyšováním už není úhlová rychlost po celé délce vrtule stejná, tedy "netáhne" efektivně...
Teď mě roztrhejte :)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz