Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor POT 150 + regulátor od Čemechu?
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 13:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.7.2004
Příspěvky: 3424
Bydliště: kousek od Hradec Králové
Mám regulátor k dvoučlánkovém Pythonu 80 a chtěl bych ho použít k motoru POT150W a napájet to tříčlánkem. Myslíte, že by to mohglo fungovat? Pokud vím, tak ten 18A regulátor pro Čemechy vyrábí snad Jeti, takže bych si tipoval že bude nějak univerzálně kompatibilní i s ostatními motory.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 13:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.11.2004
Příspěvky: 1340
Bydliště: Praha6-Nebušice
jo to pobježí.... zkus to ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 13:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
18A regulator davaji i k python100, ale k python 200 uz davaji silnejsi, nejsem si jisty jestli ti bude stacit ve spickach na 150W motor, pry je to 12A regulator s pridanym chladicem. Navic je vyladeny pro python, ale nevim v cem ta uprava spociva.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 17:32 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2005
Příspěvky: 128
Bydliště: Praha
j3nda píše:
18A regulator davaji i k python100, ale k python 200 uz davaji silnejsi, nejsem si jisty jestli ti bude stacit ve spickach na 150W motor, pry je to 12A regulator s pridanym chladicem. Navic je vyladeny pro python, ale nevim v cem ta uprava spociva.

Nebaví mne pořád takovým jako ty vysvětlovat že ten regulátor je 18A
Jak to mám napsat aby to pochopili všichni
Jarda


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 18:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.7.2004
Příspěvky: 3424
Bydliště: kousek od Hradec Králové
cemech píše:
Nebaví mne pořád takovým jako ty vysvětlovat že ten regulátor je 18A
Jak to mám napsat aby to pochopili všichni
Jarda


Treba ja to nezpochybnuju a osobne jsem s motorem i regulatorem maximalne spokojeny! Ted jsem si koupil triclanek (LiteStorm) a uvidim jestli mi bude ten vykon s dvouclankovym P80 pro Sharka 800 dostacovat.
Nebo je nejaky problem s napojenim tohoto motoru a regulatoru na triclanek? Na webu to normalne uvadite, takze doufam ze je to ok...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 19:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
cemech píše:
j3nda píše:
18A regulator davaji i k python100, ale k python 200 uz davaji silnejsi, nejsem si jisty jestli ti bude stacit ve spickach na 150W motor, pry je to 12A regulator s pridanym chladicem. Navic je vyladeny pro python, ale nevim v cem ta uprava spociva.

Nebaví mne pořád takovým jako ty vysvětlovat že ten regulátor je 18A
Jak to mám napsat aby to pochopili všichni
Jarda
No tak promin, sam mam python 100 s regulatorem a jsem spokojen (az na to, ze nema brzdu), ale nemuzu za to co jsem slysel. Mozna bys zde mohl uvest na pravou miru v cem spociva ono vyladeni pro python.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 20:46 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 6.12.2005
Příspěvky: 27
Osobně si myslím, že regulátory v setech od p. Čecha jsou v pohodě. Jeti model neudělal špatný regulátor a tak i těch 18A je s rezervou a není třeba se bát ani proudových rázů, regulátor si s tím poradí zpomalením rozběhu. Nastavování regulátoru je samostatnou kapitolou a Jeti již upouští i od jednoduché prog. karty a vybavil novou řadu regulátorů jednoduchou klenovací propojkou//jumper// a ostatek si regulátor nastaví sám. Za sebe si myslím, že je to správná cesta. jednoduchý výčet funkce je zde a je použit z firemní dokumentace JETI.


Univerzální regulátory optimalizované pro všechny typy bezkomutátorových motorů. Umožňují použití všech typů akumulátorů bez nebezpečí jejich poškození.
- vhodné pro použití se všemi typy akumulátorů (NiCd, NiMh, Li-polymer, Li-Ion)
- jemná brzda pracující s vysokou frekvencí, s nelineárním průběhem a omezením maximálního brzdného účinku
- nastavení regulátorů se provádí zasunutím zkratovací propojky (jumperu) do pozice Mód 1 až Mód 4.
Mód 1: NiXX – Br. OFF – vypnutá brzda, pohonný akumulátor typu NiCd nebo NiMh, vypínaní postupným
ubíráním výkonu, min. napětí 5 V nebo 0,7 V / článek.
Mód 2: NiXX – Br. ON – zapnutá brzda, pohonný akumulátor typu NiCd nebo NiMh, vypínaní skokově, min. napětí
5 V nebo 0,7 V / článek.
Mód 3: LiXX – Br. OFF – vypnutá brzda, pohonný akumulátor typu Li-Pol nebo Li-Ion, vypínání postupným
ubíráním výkonu, vypínací napětí pro 2-článek je 6 V, pro 3-článek 9 V.
Mód 4: LiXX – Br. ON – zapnutá brzda, pohonný akumulátor typu Li-Pol nebo Li-Ion, vypínání postupným
ubíráním výkonu, vypínací napětí pro 2-článek je 6 V, pro 3-článek 9 V.

Další funkce:
BEC – tento obvod zajišťuje stabilizované napětí 5V pro přijímač a serva z pohonných akumulátorů.
PCO - systém odpojení (redukce výkonu) pohonného motoru. Zaručuje dostatečný zbytek kapacity akumulátorů pro bezpečné přistání a nevybití akumulátoru pod nastavenou mez.
Časování – regulátory jsou vybaveny systémem automatického předstihu, který nastaví optimální předstih pro motory s různým počtem pólů.
Tepelná ochrana – při nárůstu teploty regulátorů nad 100ºC dojde k odpojení pohonného motoru.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Laco a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz