Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 12.01.2006 21:32 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
I když je tohle půl roku staré téma(a ted ožilo).Musím přídat podobná názor jako p.Bednář.MVVS motory dobré do letadel typu "doprava doleva" kde od toho nic nečekáš ale po letošních zkušenostech s MVVS 160 v F3A je to motor který fakt tak zaslouží zakopat tak tři metry pod zem.A Asp je v tomto "akrobatickém" ohledu spolehlivější (vlastní zkušenost)
Závěrem MVVS 20ccm ve čmelákovi 2200mm spolehlivý motor (ale taky po něm nic nechci)

MVVS do akrobata-už nikdy (a rukama ani palivem to není!)

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2006 12:36 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.6.2005
Příspěvky: 328
Bydliště: Praha 5
Jasné moje řeč .


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2006 19:18 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23.8.2005
Příspěvky: 149
Z mýho okolí jsou zkušenosti s ASP taky výborný-i já jeden mám (2ccm) a je to paráda.

S MVVS je rozhodně víc štelování, ale netvrdím že jsou špatný, jen mně víc vyhovuje ASP, kde jsem po záběhu našteloval hlavní jehlu a od tý doby s ní melu maximálně o 2 zoubky (asi v závislosti na počasí). S volnoběžnou jsem nedělal nic a pohoda. :wink:

btw: Nevíte někdo jestli je taky ASP 3,5ccm? Jednou jsem ji snad viděl na Model Hobby u SCZ, ale jinak nikde, tak si říkám jestli neměli jen chybu v popisku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2006 22:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.12.2005
Příspěvky: 252
Bydliště: Vřeskovice CITY :D
Zlata elektrika :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 14.01.2006 10:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.6.2005
Příspěvky: 328
Bydliště: Praha 5
Bohužel nedělaj je jenom 2,5 a pak až 4 ccm motor.
Jo ale elektrika nedělá VRŮŮŮŮŮŮM .


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 14.01.2006 23:37 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10.2.2004
Příspěvky: 109
Bydliště: LM - KE (SVK)
Prispejem aj ja svojimi skusenostami.
asi pred 6 rokmi som zacal s modelarcenim.
moj prvy motor bol nepouzity motor starsieho data (vyrobca este modela) bola to 3,5 GFR/RC, musim povedat ze nikdy nesiel ako mal, same ladenie, chcipanie, raz som kvoli nemu zlomil kridlo hned po starte.
Potom som zohnal nepouzity MVVS 3,5 GFS/RC, ale tiez starsieho data, chytal o nieco lepsie, ale stale to bolo trapenie. Musim ale napisat ze to bolo pravdepodobne tym, ze som nemal original karbec ani na jednom, s dovodu ze som tie stare karbece nezohnal.. (uchyt mal obdlznikovy prierez, a robia sa uz len s tym okruhlym).
Dalej mam MVVS 6.5 GFS/RC s novyým vybrusom, ale neviem je strasny problem ho nastartovat a je strasne nespolahlivy, a daco o motoroch viem. Karbec je tam novy dvojihlovy, motor je starsej vyroby.
MVVS, ktore sa vyrabaju po inovacii vyroby bohuzial nevlastnim takze nemozem porovnat.
A najnovsie som asi pred 3/4 rokom zakupil ASP 7,5 cm3.
Priznam sa ze som ho kupil, ze skusim nieco ine.
No a bolo, ked som ho prvy krat vyladil a trosku mu porozumel co potrebuje "kazdy motor chce sve", tak som bol ako v siedmom nebi, prvy krat som zazil co je to prechod z volnobehu do plnych ot. bez kuckania a za 2 sek. Proste nadhera :D Volnobeh krasne nizky a splahlivy. Prekvapenim bola pre mna tiez hlucnost, na moj vkus je az prilis tichy :wink:. Palivo klasika 80/20. Ale kupil som aj nitromethan a teraz jede na 75/20/5% nitra. Ked budem mat zase penizky na dalsi Mot. skusim nove MVVS.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 15.01.2006 18:50 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.6.2005
Příspěvky: 328
Bydliště: Praha 5
Když jsem začínal s modelařinou tak jsem napsal ježíškovi o nový motor
v kubatuře 6,5 ccm
Milý ježíšek zašel do nejmenovaného modeláře a pozeptal jse jaký má koupit motor.
Prodejce mu odpověděl že kdybi jse ho zeptal před dvěma roky tak by mu doporučil OS-MAX ale jelikož se ho ptá ted doporučujemu nové motory MVVS s novíma karborátorama.
A tak ježíšek vyrozumněn o výhodné koupi koupi MVVS 6,5
A na vánoce přišla radost z nalezeného motoru. Typu jak je krásný.
A že to bude paráda.
Tak jsem sestavil letadlo zaběhli motor a šlo se lítat.
Motor jsme po chvíly lazení nakopli vyzkoušely ve všech polohách na zemi a dobrý.
Tak a první start vzlet chcípnutí a srážka s kopečkem na konci dráhy.
Tak jsme se rozhodl že požádám o pomoc zkušeného modeláře.
Když vyděl motor s nápisem MVVS vzbudilo to mezi vrtulníkářskými řady smích. ALE CO POMOHL A NALADIL BÝVALÍ PILOT LETADEL. Jědiné co mi radili bylo pomalu po volnoběhu přidávat.
REAKCE Co to je za srá.. když si nemůžu pořádně zacvičit .A štastně jsem odstaroval a po chvíli letu na volnoběch motor chcípl.
To jse opakovalo tak dlouho až jsem éro rozbil po ztrátě rychlosti.
RADA hod to někomu na krk a kup si ASP. nebo Tak jsem si postavil Diablotina a málem šel do kýblu taky.
A tak jse nade mnou jeden vrtulníkář zželel a prodal mi ASP 15 fungl nový za 2 000 kč Jednou se naladil a nemuselo se na něj šáhnout až do doby co jsem zmněnil vrtuli.
A TO JSEM KOUKAL JAK MŮŽU CVIČIT S PÁKOU PLINU VE VYSU a v různých jiných stavech. BEZ TOHO ABY MOTOR CHCÍP. ŽÁDNÉ JAKO U NOVÉHO BRNA HEZKY POMALINKU ABY MI TO NECHCÍPLO :evil:
Z toho plíne že i nové motory od MVVS jsou na hovn...
A tak jsi kup radši ASP: mám 15 ccm A je to perla v letadle nebo Irvaina
Mám 4 ccm v combatu a celé modelářské obecenstvo čubrní jak ten motor šlape a jaký má točky a výkon- JEDEN POZNAMENEl : ( ten se musí snad roztíct va vzduchu jaký má točkym) a už se jal do něj píchat šroubovákem zda už není gumový :D či OS-max nejlépe řadu FX
nemám ale jenom samá chvála.
Tímto vyčerpávajícím článkem bych chtěl upozornit všechny na to at si promyslí co od motoru očekávají než ho zakoupí.

Řada zkušeností PLAVCE


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16.01.2006 0:19 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10.2.2004
Příspěvky: 109
Bydliště: LM - KE (SVK)
No to je presne ono to sa mi stavalo uplne bezne, ze mi motor na dlhy volnobeh alebo po pridani plynu chcipol.
Pocul som vselijake nazory, na nove MVVS, tazko to zhodnotit.
Ale ked tie ASP jedu ako hodinky. Ako je to zo zivotnostou to ukaze az cas a ako je to s vykonom? zevraj MVVS maju vyssie vykony v rovnakej kubature ako ASP (os max), ja som to riesil tak ze som namiesto 6,5 kupil 7,5. hehe
Irvine su fak super motory, ale aj ta cena tomu odpoveda, na moj vkus je vela dat za 4cm3 irvina cca 4000sk, ked mozem mat ASP 4cm3 za cca 2300sk.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16.01.2006 13:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.11.2005
Příspěvky: 7119
Bydliště: Vsetín
Ja mam taky 2ccm asp mel jsem to v takovim malym fun-flyeru a spolehlyvy je dostatecne chcipl me asi jen jednou nabo dvakrat,kamos ho ma v diablotinu hlavou dolu a v pohode je to 15ccm ASP. brno toci jeci ale netahne a zdz jsou jen velky a drahy


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17.01.2006 11:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.6.2005
Příspěvky: 328
Bydliště: Praha 5
no ja koupil toho irvaina za 2500 kč. to ho maj nako to předražený.
a se životností asp to je neuvěřitelný . příklad ASP vydrží 10 let a os max 20 ale když si koupíš po deseti letech nové ASP tak se dostaneš s cenou za dvě ASP JAKO ZA 1 OS MAX a mas nový motor což by se o dvacet let starém os max dalo polemizovat jak by vypadal.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17.01.2006 12:27 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Podivej nejsem odpůrce ASP ale zase brzdi ono to stou kvalitou je opravdu malinko někde jinde než třeba OS nebo Webra ad. řekni mi kdo má ASP 10 let a intenzivně ji těch 10let provozuje??? vždyť ty motory se snad ani tak dlouho nevyrábí

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17.01.2006 17:05 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.6.2005
Příspěvky: 328
Bydliště: Praha 5
Tak čti pořádně a bude ti to jasný .
JE PŘEDTIM NAPSÁNO PŘÍKLAD
NE ŽE TO JE TAK I V PRAXI.
Ale jinak dřív jse ASP motory prodávaly pod značkou Magnum
Kamarád jednoho Magnuma má
a to 18 ccm.
A ten motor už nemá skoro žádnou kompresi, jenom v horní uvrati trochu přidrhává .
A chodí jako. omegy semastry
:D


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17.01.2006 18:05 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Ono jak říkám! ASP jsou dobré motory ale jsou spotřební zboží.Měl jsem možnost porovnat rozebrané motory ASP a Webra cca stejných kubatur.ASP po 2letech intenzivního provozu Webra po 10 letech intezivního provozu.Je to nesrovnatelné jak kvalitou tak samo i cenou.Jinak muj názor na ASP je pro nenáročné rekreační létání a při správném zacházení je to motor na dlouho!je spolehlivý ale jeho cena odpovídá kvalitě použitých materiálů (ložisek ap.)

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2006 12:32 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.6.2005
Příspěvky: 328
Bydliště: Praha 5
to ano nejsou vyrobeny ze zrovna nej materiálů ale jsou spolehlivé. Ale jinak nevis na jake urovni jsou motory DA . Je to sice jiná kubatura konkrétně DA 50 . s porovnání se ZDZ 50
A jak to vypadá v použivání letadel na 50 ku v F3A


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2006 12:44 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
myslím že nějaké zvětšování povolených rozměrů u F3A se zatím neplánuje. V současné době probíhají pokusy s novou "vylehčenou" ZDZ 40 v F3A ale vím se asi dozvíme až na jaro.

Co se týká motorů DA tak v zahraničí se snimi spokojeně létá u náj má DA 100 p. Pavel Švec a co jsem viděl tak ten motor šlape uplně v pohodě a je poměrně tichý

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz