Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 05.02.2005 22:05 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 5.2.2005
Příspěvky: 1756
Bydliště: SVK, Nitra
Sia ludia. Chcel som sa spytat ci nemate niekto mixer (vsak viete). Teda nie mixer ale schemu nan. Som student a kupovat to nechcem moze byt aj taka schema do visielacky alebo aj do lietadla. Som elektrotechnik a som sikovny tak chcel by som si to skusit spravit. Tak ak mate niekto schemu tak mi ju poslite na e-mail. Popripade ked tu surfuje niejaky starsi modelar a neplanuje uz lietat a ma mixer do samokridla tak nech sa mi ozve (bol by som rad keby mi ho daruje ale taky sa asi nenajde ale ak predsa tak nech napise na e-mail). Tak posielajte schemi ak mate PLEASE. Velmi, velmi, velmi to potrebujem lebo vetrone ma uz nebavia tak chcem zbuchat len tak zosrangy polistakoveho fokaca (kridielka, vyskovka). Popripade mi mozne posielat schemy aj na nieco ine ale hlavne ten MIXER a nech su to schemi iba modelarske. Tak to bolo asi vsetko co som chcel tak uz len mi nieco poslite. Usmívající


Naposledy upravil helbo dne pát 11.02.2005 22:05, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 05.02.2005 23:50 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 14.4.2003
Příspěvky: 360
Obrázky: 0
Blog: Zobrazit blog (3)
http://www.rcmania.cz/elektro/mixer.htm

jinak prosím stejný příspěvek nedávat do dvou různých fór...


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06.02.2005 0:43 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 5.2.2005
Příspěvky: 1756
Bydliště: SVK, Nitra
da sa spolahnut na tu schemu nie ze to podne pocas letu :)
no a skusal si to osobne.............
videl som tam dalsie pridavne clanky bolo ich potrebne tam dat hmmm.....
neda sa to vyviest s baterii co su vo vysielacke..........