Stránka 1 z 1

Žehlení fólie na fólii

OdeslatNapsal: 18/6/2013, 20:50
od japro
Může prosím někdo poradit jakým způsobem žehlit fólii na fólii tak, aby ta horní netvořila bubliny. Stále se mi to nedaří.
Děkuji.

Re: Žehlení fólie na fólii

OdeslatNapsal: 18/6/2013, 22:54
od Radek Gregor
Propíchat tu spodní fólii špendlíkem aby mohl jít vzduch dolů a tam kde bublinka vznikne ,tak ji taky propíchnout a vyhnat vzduch ven .
Asi to jde i tak , že se nastaví nižší teplota , ale moc bych nevěřil tomu , že to bude držet ?

Re: Žehlení fólie na fólii

OdeslatNapsal: 20/6/2013, 01:39
od Olda.Tomsa
Pokud je plocha velká a současně současně povrch ne moc členitý, tak určitě NEŽEHLIT, nýbrž přifénovat a to od středu k okrajům a určitě bude lepší ne moc vysoká teplota (u Oracoveru to bylo tuším do 100 °- ale to je potřeba vyzkoušet). Fakt to funguje, propichování není potřeba.

Další možností je připravit si potah mimo potahovaný díl na rovné lamino desce separované teflonovým sprayem. Více vrstev fólie není problém a v tomto případě to jde žehličkou. Videonávod myslím měli na své stránce Orion Models. Výhoda je velká přesnost a při troše cviku fakt kvalitní práce. :victory:

Re: Žehlení fólie na fólii

OdeslatNapsal: 22/6/2013, 12:59
od japro
Díky za dobré nápady.
Přes víkend vyzkouším.

Re: Žehlení fólie na fólii

OdeslatNapsal: 21/7/2013, 14:43
od CELERON
Tak jak to dopadlo? Taky mě čeká potahování 2,6m a ňák se mi do toho teď za tepla moc nechce.
Jirka