Oracover řezání

Návody, nápady, postupy, nářadí­...

Oracover řezání

Odeslatod CELERON v 18/7/2014, 10:32

Vážení, nezkoušel jste někdo řezat Oracover na řezacím ploteru? Dostačuje ta dost mizerná adheze k podkladovýmu papíru na udržení fólie? Předpokládám, že malý věci, třeba písmo do 3 cm asi nepůjdou vůbec, co větší plochy?
Orastick a podobný 2D fólie nejdou použít, potah má 3D tvar. Prý ještě existuje na mírnou 3D samolepící Oracal, ten funguje snad opačně než Oracover, při ohřátí se natahuje. Je ale dost tlustý. Nezkoušel jste ho někdo?
Díky
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 560
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Oracover řezání

Odeslatod kamilh v 3/8/2014, 23:46

Sice se na to neptas, ale Oratex a Solartex mi v reklamce narezali bez reci. Prenastavil nuz na tloustku mnou dodane folie a narezal mi zubate porty jedna basen. Oracover, byt je tenci, narezat pujde take, je to jen o ochote obsluhy, ktera presteluje masinu na jiny tlak, nez je jejich vychozi, pouzivany na jejich folie.
Uživatelský avatar
kamilh
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 5
Registrován: 8/6/2013, 23:46
Jméno: Kamil
Příjmení: Hradek
Letiště: LMK Letnany
Hangár: Piper Grasshopper 2,2m, Kunkadlo 2,1m


Zpět na Dílna

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník