Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: flash
PříspěvekNapsal: ned 30.04.2006 12:55 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2006
Příspěvky: 62
Bydliště: hradec kralove
chtel bych se zeptat kdo ma visilac flash 5x a ma spalovaky jak zhasina motor pred pristanim moc dik


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 30.04.2006 13:35 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23.3.2006
Příspěvky: 64
Bydliště: Turnov
Ja osobně zhasínám motor tlačítkem cut.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 30.04.2006 18:38 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.2006
Příspěvky: 118
Bydliště: Háj ve Slezsku
Obrázky: 0
Taky zhasínám tlačítkem cut/save, ale koukni jak máš nastavený trim. Když ho mám na minimu, tak tlačítko nic nedělá.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 30.04.2006 21:32 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2006
Příspěvky: 62
Bydliště: hradec kralove
a mas vysilac hitec flash 5x???????????? ja tedy nevim ale neprisel jsem ta to jeste !!!!!!!!!!!!!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 01.05.2006 20:40 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.2006
Příspěvky: 118
Bydliště: Háj ve Slezsku
Obrázky: 0
Na téhle stránce http://www.vinklarek.cz/NavodFlash1.htm máš celý návod. Je tam tenhle odstavec:
Poznámka týkající se spínače zhášení motoru v akrorežimu:
Systém X umožní uživateli naprogramovat kanál 3 pro nastavení spalovacího motoru se žhavící svíčkou nebo benzínového motoru.
Při nastavování táhla plynu ve volnoběhu nastavte trim na 30 %. Všimněte si, že při stisknutí tlačítka CUT/SAVE se trim serva plynu zmenší na 0 %. Toto nastavení by mělo odpovídat úplnému stažení plynu a následovnému zhasnutí motoru. Experimentujte s táhlem plynu tak dlouho, až se vám podaří zastavit motor stisknutím tlačítka CUT/SAVE.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2006 7:58 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2005
Příspěvky: 404
Bydliště: Hradec Králové
kdyz uz je nakousnuty todle tema...funguje mi todle nastaveni perfektne, ale na zemi...jak je ero ve vzduchu tak motor ne a ne chcipnout
odpor vzduchu stale toci s vrtuli a to staci aby motor nezdechnul
jedna se o MVVS 3,5 - slape jako pila,pekne chyta,prechody plynu lahudka(kolega co ma starsi brno si chrochta...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2006 14:33 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2006
Příspěvky: 62
Bydliště: hradec kralove
no tak tam dej vetsi vychylky na to zhasinani at se ti karbec zatahne uplne zkus to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2006 15:52 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2005
Příspěvky: 404
Bydliště: Hradec Králové
to je prave ono-zavre se uplne a chcipne(ale jen na zemi)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2006 16:02 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2005
Příspěvky: 358
Bydliště: Lučenec
Aj ked to dlhsie podrzis ?
(Servo sa vrati, do povodnej polohy ked pustis gombik)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2006 19:51 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2006
Příspěvky: 62
Bydliště: hradec kralove
je to mozna spatnem nastaveni karburatoru nebo take je mozne ze tlacitko cut malo drzite, podrzte ho dele a nebo nastavte karburator


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 03.05.2006 6:03 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2005
Příspěvky: 404
Bydliště: Hradec Králové
musim podotknout ze nejsem zadny OSEL :!: :D
tlacitko drzim a jak jsem psal vyse tak motor slape jako hodinky-v neutralu jsem sice ot. nemeril,sic nemam cim,ale od cca 11let delam s motory(a neni mi 12... :P , ale 28) a poznam pravidelny nizky volnobeh
kdyz radite seridit karbec,vite aspon jak :?:
treba delam neco spatne, ale viz predchozi prispevek si to nemyslim...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 03.05.2006 8:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
Myslim, ze kdyz jsi tak dobrej, tak jiste vidis, jestli je na tlacitko patricna odezva - tj. uplne uzavreni karburatoru. Pokud ne je to spatne serizene (bud to vysilac malo zavira nebo volnobeh je moc vysoky a vysilac to nedokaze tolik zavrit), pokud ano a motor nezdechne tak ti nekde prisava karburator a musis to nejdriv najit a zacpat. Je naprosta blbost aby ti vrtule otacena vetrem nastartovala motor, ci mu jen branila zdechnuti - kde neni vzduch neni chod motoru.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 03.05.2006 17:01 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.2006
Příspěvky: 118
Bydliště: Háj ve Slezsku
Obrázky: 0
Záleží také na rychlosti a velikosti vrtule. Jednou jsem letěl na plný plyn a po přitažení jsem přišel o křídla. I když mi motor jde normálně zastavit, tak tehdy jsem ho na 50 metrech nezastavil a zapíchl se točící do země. Záleží také jak je motor vyběhaný, ale za určitých okolností se točí i větrem.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz