RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
flash http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=11&t=2220 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | dynty [ ned 30.04.2006 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | flash |
chtel bych se zeptat kdo ma visilac flash 5x a ma spalovaky jak zhasina motor pred pristanim moc dik |
Autor: | chopsondick [ ned 30.04.2006 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja osobně zhasínám motor tlačítkem cut. |
Autor: | Tom75 [ ned 30.04.2006 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky zhasínám tlačítkem cut/save, ale koukni jak máš nastavený trim. Když ho mám na minimu, tak tlačítko nic nedělá. |
Autor: | dynty [ ned 30.04.2006 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
a mas vysilac hitec flash 5x???????????? ja tedy nevim ale neprisel jsem ta to jeste !!!!!!!!!!!!!!!! |
Autor: | Tom75 [ pon 01.05.2006 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na téhle stránce http://www.vinklarek.cz/NavodFlash1.htm máš celý návod. Je tam tenhle odstavec: Poznámka týkající se spínače zhášení motoru v akrorežimu: Systém X umožní uživateli naprogramovat kanál 3 pro nastavení spalovacího motoru se žhavící svíčkou nebo benzínového motoru. Při nastavování táhla plynu ve volnoběhu nastavte trim na 30 %. Všimněte si, že při stisknutí tlačítka CUT/SAVE se trim serva plynu zmenší na 0 %. Toto nastavení by mělo odpovídat úplnému stažení plynu a následovnému zhasnutí motoru. Experimentujte s táhlem plynu tak dlouho, až se vám podaří zastavit motor stisknutím tlačítka CUT/SAVE. |
Autor: | Laco [ úte 02.05.2006 7:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz uz je nakousnuty todle tema...funguje mi todle nastaveni perfektne, ale na zemi...jak je ero ve vzduchu tak motor ne a ne chcipnout odpor vzduchu stale toci s vrtuli a to staci aby motor nezdechnul jedna se o MVVS 3,5 - slape jako pila,pekne chyta,prechody plynu lahudka(kolega co ma starsi brno si chrochta...) |
Autor: | dynty [ úte 02.05.2006 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak tam dej vetsi vychylky na to zhasinani at se ti karbec zatahne uplne zkus to |
Autor: | Laco [ úte 02.05.2006 15:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je prave ono-zavre se uplne a chcipne(ale jen na zemi) |
Autor: | ROMI [ úte 02.05.2006 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aj ked to dlhsie podrzis ? (Servo sa vrati, do povodnej polohy ked pustis gombik) |
Autor: | dynty [ úte 02.05.2006 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to mozna spatnem nastaveni karburatoru nebo take je mozne ze tlacitko cut malo drzite, podrzte ho dele a nebo nastavte karburator |
Autor: | Laco [ stř 03.05.2006 6:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
musim podotknout ze nejsem zadny OSEL tlacitko drzim a jak jsem psal vyse tak motor slape jako hodinky-v neutralu jsem sice ot. nemeril,sic nemam cim,ale od cca 11let delam s motory(a neni mi 12... , ale 28) a poznam pravidelny nizky volnobeh kdyz radite seridit karbec,vite aspon jak treba delam neco spatne, ale viz predchozi prispevek si to nemyslim... |
Autor: | j3nda [ stř 03.05.2006 8:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim, ze kdyz jsi tak dobrej, tak jiste vidis, jestli je na tlacitko patricna odezva - tj. uplne uzavreni karburatoru. Pokud ne je to spatne serizene (bud to vysilac malo zavira nebo volnobeh je moc vysoky a vysilac to nedokaze tolik zavrit), pokud ano a motor nezdechne tak ti nekde prisava karburator a musis to nejdriv najit a zacpat. Je naprosta blbost aby ti vrtule otacena vetrem nastartovala motor, ci mu jen branila zdechnuti - kde neni vzduch neni chod motoru. |
Autor: | Tom75 [ stř 03.05.2006 17:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží také na rychlosti a velikosti vrtule. Jednou jsem letěl na plný plyn a po přitažení jsem přišel o křídla. I když mi motor jde normálně zastavit, tak tehdy jsem ho na 50 metrech nezastavil a zapíchl se točící do země. Záleží také jak je motor vyběhaný, ale za určitých okolností se točí i větrem. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |