|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
dt
|
Napsal: úte 22.03.2005 11:22 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2005 Příspěvky: 1151 Bydliště: Hlučín, CZ
|
Jsem nováček co se týče spalovacích motorů, takže prosím o radu ohledně následujícího problému.
Spouštěl jsem nový ASP 7,5 ccm venku při teplotě někde kolem nuly. Nastartovat šel v pohodě, seřídil jsem bohatou směs a šel na vyšší otáčky, ale jakmile jsem otevřel karburátor naplno, po 10-20 vteřinách motor plynule zastavil. To se opakovalo několikrát po sobě s různým nastavením bohatosti směsi a bez ohledu na připojené nebo nepřipojené žhavení.
Použité palivo bylo klasické ricinové 20%, svíčka ASP č. 8.
Když jsem jej zkoušel minulý týden při cca 14 stupních C, běžel v pohodě, vyjel jsem na stojanu 3 nádrže a normálně jej seřídil.
Mohl být problém v té nízké teplotě vzduchu? Znamená to, že si nezalítám v zimě?
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
dt
|
Napsal: úte 22.03.2005 18:26 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2005 Příspěvky: 1151 Bydliště: Hlučín, CZ
|
Pokud jsem si všiml, fórum se jmenuje "Spalovací motory", takže kde by se vzali ti haloletci? Ale dík za tip, zeptám se i tam.
|
|
Nahoru |
|
|
RC-FLYINGTEAM
|
Napsal: úte 22.03.2005 20:31 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 3.2.2004 Příspěvky: 99 Bydliště: Blansko
|
Spalovací motor by měl jet i v zimě bez věčích potiží.Nevím sice přesně čím to může bít,ale já bich zkusil dát palivo 20% ricin+5% nitrometan a dát svíčku s Můstkem (nevím jaká je ta tvá ASP č. .V takovém to uspořádání jel motor MVVS 12.7 bezproblémů i v -6C .
|
|
Nahoru |
|
|
Skorpion
|
Napsal: úte 22.03.2005 21:39 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 3.10.2003 Příspěvky: 305
|
jestli tam mas teplou svicku, tak kup studenou, nebo obracene, nekdo resil stejny problem... ale ted uz bude teplo
|
|
Nahoru |
|
|
dt
|
Napsal: úte 22.03.2005 23:21 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2005 Příspěvky: 1151 Bydliště: Hlučín, CZ
|
RC-FLYINGTEAM píše: nevím jaká je ta tvá ASP č. 8
To já taky ne ale hlavně se nejedná o ASP, ale OS MAX A8, jsem se nechal zblbnout názvem výrobce motoru.
|
|
Nahoru |
|
|
duge005
|
Napsal: stř 23.03.2005 0:15 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 23.3.2005 Příspěvky: 1
|
daj tam studenu sviecku S3 a motor pojde super
|
|
Nahoru |
|
|
zero2
|
Napsal: pát 25.03.2005 6:40 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 2.3.2005 Příspěvky: 8
|
Skus pridat nitrometan 3-10% alebo benzin ktory zvyšuje teplotu tak na 5%.Treba sa pohrať s kompresiou a samozrejme vyskusat aspon 3 rozne sviecky od roznych vyrobcov.
|
|
Nahoru |
|
|
karel14
|
Napsal: úte 05.04.2005 20:49 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 26.12.2004 Příspěvky: 75 Bydliště: Duchcov (okres Teplice)
|
Ja mam ASP 4ccm a v zime se s tim litat neda. V zime sem s tim neudelal jedinej let, aniz by mi nezhasnul motor. A to jeste nebyla ani takova zima, teplota byla urcite nad nulou.
|
|
Nahoru |
|
|
dt
|
Napsal: úte 05.04.2005 22:21 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2005 Příspěvky: 1151 Bydliště: Hlučín, CZ
|
Přišlo se na to během diskuse na mojehobby.cz. Problém byl v tom, že v té zimě ztuhnul olej naprskaný do tlakovací hadičky a tím ji utěsnil. Nádrž se přestala tlakovat a navíc se hermeticky uzavřela, takže motor vycucnul co dokázal a pak zdechnul na nedostatek paliva.
Jinak ten motor prej v zimě normálně jede, povrdil mi to kolega.
|
|
Nahoru |
|
|
oldat
|
Napsal: čtv 07.04.2005 16:11 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 2.4.2005 Příspěvky: 33 Bydliště: Mírovice - Veleň
|
I když už teď řádí jaro, nemůžu nereagovat. Obecně se motory v zimě hůř startují, což je pochopitelné. Místo svíce OS No 8 bych u tohohle "menšího" motoru určitě dal S3( o té mám mimochodem pocit, že je teplá...) Určitě ve velkých mrazech motoru prospěje 5 % nitrometanu nebo "deflektor", ktrerý odstíní proud studeného vzduchu na válec( papírová trubka?). Benzín jsem do paliva nikdy nepřidával, protože bývá agresivní k některým pryžím v nádržích. Nitrometan zase může( ale nemusí) způsovovat korozi na zadním ložisku a klikovce. Proto motor zastavuj po posledním letu na zvýšený volnoběh odpojením palivové hadičky. Všechno palivo se spálí a určitě to prospěje příštímu startování, protože ricin tak nezatuhne. A to platí i v létě:-) Olda
|
|
Nahoru |
|
|
Kabriolin
|
Napsal: čtv 21.07.2005 13:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.7.2005 Příspěvky: 1406 Bydliště: Prague
|
Dlouho jsem řešil problémy s přechodama a startem v zimě.Mám 6,5ccm Thunder Tiger.Nejdřív jsem přidal trochu benzínu 98 do paliva(levnější varianta nitra.. )a přechody byli perfektní, ale starování v zimě pořád bída... Kamarád co už nějakej ten pátek lítá mě poradil vyměnit svíčku a doporučim mě od PM JET čtyřtaktní svíčku.Nejdřív jsem si řek, že je to blbost to rvát do dvoutakta, ale nestačil jsem se divit co to s motorem udělalo!Perfektní starty a to i v zimě jak v pr***.Tahle svíčka je dobrý řešení pro zlobivé motory
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|