Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 159 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2005 20:26 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.7.2004
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno
Co máš za nabíječku? Jakým proudem nabíjí?

_________________
Deklik


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2005 20:51 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.6.2004
Příspěvky: 264
Bydliště: Liberec
Ten konektor je zvlast,takze se da obracet.To je nejaka univerzalni dobijecka znacka Friwo EC 100 NA 3-10 akumulatoru NiCd/NiMH.
70-150mA.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2005 5:44 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.6.2004
Příspěvky: 117
tak easy je doma vyzera fajn este par dotazov
kde presne mas regulator ? Chcem ho dat do kabina len rozmyslam kde aby nerusil primac. Primac bude dole uplne vzdadu. Rozmyslam dat regulator hore na zadnu cast kabiny, vlastne tam kde je vzadu vyrez v kryte kabiny.Ale mam obavy ze budu dlhe kable od regulatora k motoru a ci to nebude rusit.
Dalej co teplo v kabine ? nie je tam ziadne vetranie pre reg a aku. Mam procesorovy jes 020.


deklik píše:
Regulátor mám uložený v kabině, v trupu jsou drážky na vedení kabelů od motoru, motor je přilepenej, ale není problém spoj rozříznout a vyndat ho (už jsem dělal). 3mm je vysunutí motoru z lože, vyosení neřeš, pasuje tam natěsno a nalepit křivě skoro nejde. Křídla mají udělanej zámek, nasuneš je na tyčku a zatlačíš k sobě, zajedou do sebe a drží to úplně bez problémů. Ničeho se neboj, opravdu je to bez problémů, pokud se podíváš na obrázky v návodu a všechno si vyzkoušíš na sucho bez lepidla, tak se na tom NEDÁ nic zkazit. Všechno do sebe pasuje, nic nemusíš upravovat a za jedno odpoledne to dáš dohromady. Lepí se Purexem, ten je na to výbornej, doporučuju Rapid, protože rychle zasychá a nemusíš čekat několik hodin, než můžeš pokračovat dál. Motor přilepíš CA lepidlem, protože Purex by vypěnil a ucpal větrací otvory v motoru! Taky je potřeba sundat z motoru nálepku, mě se po čase uvolnil, protože lepidlo drželo na té nálepce, která se odloupla.


Takže konec diskuzí, seberte peníze a hybaj do modelářské prodejny pro EasyStar!!!! A večer už můžete být ve vzduchu :) Já jsem zase ES po delší době provětral včera a bylo to super polítání.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2005 7:55 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.7.2004
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno
Já mám regulátor taky v kabině, žádný problémy s rušením nejsou. Anténa od přijímače je vyvedená ven, tak by to mělo být v pohodě. Chladící otvory tam taky žádný nemám, a zatím se mě nestalo, že by se něco přehřálo, baterky jsou po letu teplý, regl taky, ale přiměřeně. Celou instalaci elektro mám provedenou stylem "vrabčí hnízdo", tzn. hromada kabelů různě zamotaných do sebe. Udělal jsem to tak ze začátku, abych mohl jít honem lítat, že to potom vylepším. Už je to rok a vypadá to pořád stejně :)

_________________
Deklik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2005 7:58 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.7.2004
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno
RIDER píše:
Ten konektor je zvlast,takze se da obracet.To je nejaka univerzalni dobijecka znacka Friwo EC 100 NA 3-10 akumulatoru NiCd/NiMH.
70-150mA.


Tak to je v pohodě, otoč si konektor, tak jak je v návodu od vysílače a je to. Při nabíjení 70mA vychází doba nabíjení baterek 600mAh cca. 12 hodin.

_________________
Deklik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2005 22:16 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.6.2004
Příspěvky: 264
Bydliště: Liberec
U toho letka je nejak osetrenej ten motor proti ruseni?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2005 22:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.6.2004
Příspěvky: 264
Bydliště: Liberec
U toho letka je nejak osetrenej ten motor proti ruseni?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.05.2005 5:18 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.6.2004
Příspěvky: 117
RIDER píše:
U toho letka je nejak osetrenej ten motor proti ruseni?

podla navodu nieco je ale ja som aj tak dal kondiky. Vcera som dal motor dnu , zlepil trup,VOP a SOP, napajkoval konektory a cak ana dokoncenie.
VOP a SOP kormidla som mal na boku narezat , vsak ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.05.2005 7:13 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.7.2004
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno
Motor je odrušenej od výrobce, aspoň to píšou, já tam nic navíc nemám a žádný rušení se zatím nekonalo. Proříznout na bocích kormidla je OK.

_________________
Deklik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.05.2005 7:18 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.7.2004
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno
Tino, to bys už mohl dneska jít lítat :)
Už ti toho moc nezbývá. Tak hodně úspěchů :)

_________________
Deklik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.05.2005 7:42 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.6.2004
Příspěvky: 117
deklik píše:
Tino, to bys už mohl dneska jít lítat :)
Už ti toho moc nezbývá. Tak hodně úspěchů :)


no je toho este dost a nemam moc casu. Este budem maturovat s upevnenim serv, dal si tam iba Z ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.05.2005 7:47 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.7.2004
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno
Na straně serva Z ohyb, u kormidel blimpy ze stavebnice.

_________________
Deklik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.05.2005 11:52 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.6.2004
Příspěvky: 117
deklik píše:
Na straně serva Z ohyb, u kormidel blimpy ze stavebnice.


ako mas nastaveny regler ? brzdu na on alebo off a skokove alebo postupne znizovanie vykonu pri vybyti aku ?
Ako nalepit vrtulu aby som ju potom mohol dat dole a vymenit za inu ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.05.2005 11:57 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.7.2004
Příspěvky: 99
Bydliště: Brno
Brzdu mam ON, vrtuli jsem nalepil vteřiňákem, když jsem potom měnil za větší, tak jsem to odřízl nožem :)

_________________
Deklik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26.05.2005 11:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.2005
Příspěvky: 728
Obrázky: 1
ze se vmesuji... :-) ohledne chladicich otvoru a vrabciho hnizda :-) pred 2 lety v období parného leta jsem letal s ES kazdy den a o dovolene i nekolik hodin denne. Obcas se mi stalo ( za vetsich dennich teplot ) to. ze se mi motor rozebehl na plne otacky a nesel stahnout. Musel jsem krouzit naplno do vybití baterek a rychle pristat . Po cachrech s prijmaci -. coz nepomohlo - jsem udelal diru nad regulatorem a v dalsi ES - resp po koupi noveho trupu - aby ES vypadal trosku fajnověji jsem tam udelal trosku hezči nasavani ( obdoba P40 :-) . Od toho okamziku se zadne problemy s motorem naplno neopakovaly. Laicky tedy to prisuzuji prehrati reglu . Ohledne pridavných otvorů na chlazení je plno prispevku na RC groups , Detract... takze asi to nebude ojedinele. Pravda , obcas jsem tam soupnul osmiclanek - a to byl jiny bzukot ( nejlepsi sedmiclanek je osmiclanek :-) Ohledne vrabciho hnizda - ja bych to nepodcenoval, jednou jsem v nezrizene pyse dal stylem vrabci hnizdo do ES vyskomer Alti - abych se mohl vytahovat grafy ( a to presto - ze se pise na strankach pana Sysaly - nedavat do blizkosti prijimace:-) a to pak byla sestupna vyvrtka a hledani ES po poli :-)))) Myslim si za na vseobecnych doporuceni ohledne umisteni reglu, prijimace a serv toho bylo napsano dost. Pravda funguje to i pri nedodrzeni techto pravidel ale podle mne to nestoji za to riziko. Par minut prace - ucesani kabelu a urovnani komponent v trupu a mas trosku jistotu ze za to mohou pouze olsove ruce :-))) Nicmene docela chapu nedockavost jit to co nejdriv hodit :lol: :-) ...... ty svrbici prsty....
Ohledne teoretického prehrívaní - ES je podle mne delana pro regulator na zadnim cele motoru a tim padem je tento reg ofukován zepredu a vzduch odsáván okolo motoru. Tim padem neni nutno chlazení do trupu. Situace se ale tedy muze zmenit - pokud pouzijes samostatny reg a soupnes ho na baterky ...
Ohledne odruseni - pozor - podle mych informaci NENI permax 400 odrusen - a proto tam dava multiplex ty kondiky!!! Speed 400 by jiz odrusen mel byt. Opet - podle mne plati vyse zminene - radsi par minut prace navic s letovanim - nezli spekulace proc mi to spadlo nebo skube...
Ohledne upevneni vrtule - po problemech s jogurtovkami - viz ES - zejmena pri zapnuti brzdy na reglu - idealni - viz rada od Nucleara. je pouzit unasece vrtule od firmy Horejsi ( pozor pouze horejsi - ne MP jet ) na hridel 2,3 mm / M4 na coz pasuji prave jogurtovky. Toto ti umozni pozdeji cachry s jinou vrtuji, výměnu vrtule apod ) je pouze problem to sehnat, po cele praze to nemaji - vsude pouze MP jet, ktery vsak zacina na M5 a je zbytecne mohutny. Nakonec jsem to koupil v Euromodels -- korunní


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 159 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz