|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Joker
|
Napsal: pon 27.06.2005 14:10 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 10.5.2005 Příspěvky: 888 Bydliště: Žatec
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Zdravím, mám uvedený tříčlánek, koupil jsem ho v Lounech asi před 3 měsíci, zatím chodí dobře, nehřeje se ale je jen do 8C, to zn. jen do 10A. Na běžné polétaní dobré.- Lítám s Moran-solnier ze stavebnice, váha 350 g, jen tak létání 20 minut.
|
|
Nahoru |
|
|
Vendelin
|
Napsal: pon 27.06.2005 15:55 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 7.9.2003 Příspěvky: 14
|
já mám AXI 2212/26 na tříčlánek a je to bomba (zoom zoom)
|
|
Nahoru |
|
|
zelda
|
Napsal: pon 27.06.2005 17:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.10.2004 Příspěvky: 1227 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
|
ja tam ty odbery a max povolene proudy moc nechapu...mohl by mi pros nekdo rict jestli ty baterky vydrzi proudove a dalsi odbery toho motoru???predem moc dik...bude brigada, tak uvazuju ze bych si ho koupil...
|
|
Nahoru |
|
|
PetrL
|
Napsal: pon 27.06.2005 22:51 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 18.4.2005 Příspěvky: 268 Bydliště: Nové Město nad Metují
|
2Zelda: Python 80 tříčlánková verze vrtule 8/4 + tříčlánek Li-pol 1200mAh E-Tech bude to v pohodě ale při lítání 3D bych si dával bacha na prudký přidávání plynu. python by měl sice brát ve výše zmíněné konfiguraci něco kolem 9A což je v pohodě, ale ve špičce (např. přechod z visu do stoupání) si veme přes 15A. Ne že by to zlikvidovalo baterky nebo regl ale sníží se tím podstatně životnost baterek ty Li-polky maj maximální špičkovej proud jen těch 8C což je cca 9,6A.
Já bych koupil Li-polky E-Tech 1250mAh HP 3S sou sice dražší ale snesou toho víc protože maj špičkovej proud 10C což je cca 12A. Ale s tím plynem to platí taky.
|
|
Nahoru |
|
|
zelda
|
Napsal: úte 28.06.2005 11:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.10.2004 Příspěvky: 1227 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
|
PetrL píše: 2Zelda: Python 80 tříčlánková verze vrtule 8/4 + tříčlánek Li-pol 1200mAh E-Tech bude to v pohodě ale při lítání 3D bych si dával bacha na prudký přidávání plynu. python by měl sice brát ve výše zmíněné konfiguraci něco kolem 9A což je v pohodě, ale ve špičce (např. přechod z visu do stoupání) si veme přes 15A. Ne že by to zlikvidovalo baterky nebo regl ale sníží se tím podstatně životnost baterek ty Li-polky maj maximální špičkovej proud jen těch 8C což je cca 9,6A.
Já bych koupil Li-polky E-Tech 1250mAh HP 3S sou sice dražší ale snesou toho víc protože maj špičkovej proud 10C což je cca 12A. Ale s tím plynem to platí taky.
a kdybych ten plyn obcas pridal uplne prudce, vadilo by to tem baterkam moc??jak dlouho by pak zhruba vydrzely??a jeste jeden dotaz:dalo by se nejak vypocitat, jak dlouho s nima budu litat??
|
|
Nahoru |
|
|
Dave0402
|
Napsal: úte 28.06.2005 13:25 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 3.9.2004 Příspěvky: 274 Bydliště: Vlašim
|
zelda píše: a kdybych ten plyn obcas pridal uplne prudce, vadilo by to tem baterkam moc??jak dlouho by pak zhruba vydrzely??a jeste jeden dotaz:dalo by se nejak vypocitat, jak dlouho s nima budu litat??
Baterkám hodně vadí počáteční rozběhový proud - a ten se podle tvrdosti aku může pohybovat na několika násobku max. povoleného (sice jen po krátkou dobu, ale je tam). Více to odnášejí tvrdé aku s malým vnitřím odporem -Ri (Kokamy 15C, 20C), protože jsou schopny dát velké proudy. Naproti tomu měkčí baterky s větším Ri, které takové proudy nejsou schopny dát (E-Tec), jsou vlastně chráněny.
Jinak je dobré, pokud můžeš na reglu nastavit pomalejší akceleraci - např u řady Jeti Hacker Master a mám dojem že i u některých typů MGM Compro.
Aku ti rozhodně poděkují
|
|
Nahoru |
|
|
zelda
|
Napsal: úte 28.06.2005 14:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.10.2004 Příspěvky: 1227 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
|
Dave0402 píše: zelda píše: a kdybych ten plyn obcas pridal uplne prudce, vadilo by to tem baterkam moc??jak dlouho by pak zhruba vydrzely??a jeste jeden dotaz:dalo by se nejak vypocitat, jak dlouho s nima budu litat?? Baterkám hodně vadí počáteční rozběhový proud - a ten se podle tvrdosti aku může pohybovat na několika násobku max. povoleného (sice jen po krátkou dobu, ale je tam). Více to odnášejí tvrdé aku s malým vnitřím odporem -Ri (Kokamy 15C, 20C), protože jsou schopny dát velké proudy. Naproti tomu měkčí baterky s větším Ri, které takové proudy nejsou schopny dát (E-Tec), jsou vlastně chráněny. Jinak je dobré, pokud můžeš na reglu nastavit pomalejší akceleraci - např u řady Jeti Hacker Master a mám dojem že i u některých typů MGM Compro. Aku ti rozhodně poděkují
takze sem to pochopil tak, ze by jim to zas tak moc vadit nemelo(tem e-tecum)..vim, ze tim sice zkratim zivotnost, ale co se da delat..
|
|
Nahoru |
|
|
PetrL
|
Napsal: pát 01.07.2005 13:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 18.4.2005 Příspěvky: 268 Bydliště: Nové Město nad Metují
|
Dělat můžeš to že budeš řídit model jako pilot to znamená že od chvíle kdy odstartuješ nebudeš rvát motor pořád naplno nebo s ním soustavně houpat min -max plyn.
Abych to uvedl na správnou míru baterkám nevadí jen rozběhový proud ale jakákoliv proudová špička. Když budeš s letadlem viset a vystartuješ najednou na plnej knedlík vzhůru do nebes tak si motor bude chtít brát skoro dvojnásobek proudu kterej si bere normálně za letu.
To,že měkčí baterky sou chráněny proti špičkám tím, že nejsou schopny dát takový proud je jaksi zavádějící teorie, ony se totiž ten větší proud snaží dát a vznikne efekt jakobys vývody baterky zkratoval samozřejmě se jedná o dobu v milisekundách takže baterka se ohřeje ale ne na tolik aby se nastartovala chemická reakce vedoucí k výbuchu baterie.
Tak to by byla teorie a teď k věci do jakýho letadla to máš?
|
|
Nahoru |
|
|
zelda
|
Napsal: ned 24.07.2005 16:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.10.2004 Příspěvky: 1227 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
|
mam to do severe 3d od cemechu a ne python 80, ale python 60
|
|
Nahoru |
|
|
majkl
|
Napsal: úte 26.07.2005 7:00 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.10.2004 Příspěvky: 160
|
mám od jara ty 10Céčkový E-tec (modrá folie) 1250mAh dvoučlánek za 749,- a živím s nima dvoučlánkovej Python 80 v "Blejdu". Zatím úbytek kapacity nepozoruju. Po cca 10ti minutách akrobacie jsou vlažný, je ale pravda že jsou na tomhle letadle velice dobře chlazený (zvenku na trupu a ofukovaný vrtulí). Pokud koupíš od Čemechu set - motor i s reguláturem (což asi jo, cena je bezkonkurenční) dej si jen bach na to, že regl nemá vypínání napájení motoru při polesu napětí/ vybití, takže to chce troch citu při lítání a včas přistát, jinak oděláš baterky.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|