Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor? Baterky?
PříspěvekNapsal: čtv 18.08.2005 16:04 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 1.2.2005
Příspěvky: 58
Bydliště: Považská Bystrica
Mal som osadeneho COOLa AXI 2212/26, JETI Master 18, GWS 10/4,7 ,3xLiPol 1200 a vaha 400g. Vaha dost velka, ale na lietanie vonku v pohode a vykon motora bohato stacil (pri viseni a pridani plynu - raketa do neba). Tuto zostavu som vybral, a osadil do noveho era rozpatie 1000(dvojploch), dlzka 1200 a vaha 420g, len motor som otocil. No ale ta raketa sa stratila. Pri viseni a pridani plynu sa ero len tak-tak skrabe hore a tak po 5min. uz vykon skoro nestaci ani na visenie. S COOLom som lietal 25min. a visel v pohode aj po 15-20 minutach. Tych 20g navise sa mi moc nechce zdat, ze by to az tak ovplivnili. Neviem :?


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 18.08.2005 16:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2004
Příspěvky: 1227
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
nezmekly ti baterky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 18.08.2005 16:35 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 1.2.2005
Příspěvky: 58
Bydliště: Považská Bystrica
Ale zo dna na den? Den predtym som lietal este s COOLom a vsetko klapalo. Bateriek mam tri sady, to by museli odist naraz.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 18.08.2005 16:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2004
Příspěvky: 1227
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
aha...tak tim to nebude...nema to ero vetsi odpor??jako myslim tlustsi profil kridla, mohutnejsi predek a tak...jinak neslo by to tvoje letadlo nejak o tech 20g odlehcit???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 18.08.2005 20:15 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 1.2.2005
Příspěvky: 58
Bydliště: Považská Bystrica
Ten odpor asi bude vacsi. COOL ma kridla z 10mm EPP a "nove" zo 7mm aj ked o 100mm vacsie rozpatie. Trup je uzsi, ale asi raz tak vysoky takze to moze byt v tom. Ja som myslel ci nema vplyv otocenie motoru na vykon. Kedze doteraz isiel opacne, ale ono je to asi dost jedno.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 18.08.2005 20:22 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 20.3.2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Frýdek-Místek
Měl jsem podobný problém . Jeden den éro jak raketa , druhý den jak na 50% výkonu. Nakonec jsem poslal regulátor na opravu a vše ok. V servise mi řekli , že byl špatný jeden koncový tranzistor. Zajímavé ale bylo , že se motor vůbec roztočil. Opravu mi provedl bezplatně pan ing.Dvorský. Zkus jinný regulátor a uvidíš.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 19.08.2005 5:52 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2005
Příspěvky: 404
Bydliště: Hradec Králové
trochu me uved do situace-neznam koncepci omotorovani COOLa
neni mi totiz jasne jak si otacel motor :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 19.08.2005 7:27 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 1.6.2004
Příspěvky: 70
Bydliště: ostrava
nezapominal bych nato,ze motory (nektere) nejedou stejne tlacne a tazne usporadane ... treba stejnosmery :) jsi musel precasovavat aby jely pekne ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 19.08.2005 10:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.9.2004
Příspěvky: 274
Bydliště: Vlašim
Řek bych, že to bude tím, že je to dvouplošník a ještě s větším rozpětím.
2 křídla mají větší odpor než jedno ...

Pro 2-plošníky o rozpětí 1m se používají motory, které mají příkon 200W - koukni na Potenského UZI XXL, případně na Ultimate 1000 od VA models.
Sice jsou ty uvedená letadla o něco těžší, ale pro porovnání to stačí.

Teď jsem si vzpomněl na ještě jeden příklad - Zoom Zoom 4D a Zoombi.
Při stejném pohonu má Zoom Zoom 4D rozpětí 90cm, Zoombi 85cm

Takže - buďto zmenši rozpětí nebo dej výkonější motor a lepší akumulátory.
A možná by stačilo dát jen lepší (tvrdší) akumulátory, které jsou schopny dát více proudu, ale nepředpokládám, že by to vedlo k razantnímu zlepšení.

Otočení střídavého motoru vliv na výkon nemá.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz