Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 05.09.2005 19:50 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 22.9.2003
Příspěvky: 105
Bydliště: Mestec Kralove
Pátrám po údajích a nikde to nemůžu nalést. Zajímalo by mě, jaký je asi poměr hmotnosti modelu ku výkonu motoru, chci-li provézt bezproblémové visení a zalítat s tím cokoliv. Co jsem takhle našel, tak mi to v průměru vycházý 1,75 kg:1 kW. Zajímalo by mě, jestli s tímhle už má konkrétně někdo zkušenosti.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.09.2005 8:38 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.8.2005
Příspěvky: 21
Bydliště: Litvínov-Loučky
co takle AXI 28/26/12 na 4čl Lipol

_________________
support slow&3D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.09.2005 9:15 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.9.2004
Příspěvky: 274
Bydliště: Vlašim
Koukni sem: http://df.linux5.ignum.cz/diskuze/strom ... tec=436713

a nebo sem: http://www.mojehobby.cz/diskuze/strom2. ... tec=437337

Shrnuto:
- při 5g na 1W PŘIKONU letadlo visí (zkušenost Tomáše Ciniburka)
- 3g na 1W Příkonu u F3A je už moc (Ladislav Křivský)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.09.2005 11:28 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 22.9.2003
Příspěvky: 105
Bydliště: Mestec Kralove
Právě, že u elekter a spalováku je to jinačí. Elektra mi vyšla 4 g na 1 W a spalováci, jak uvádím 1,75 g na 1 W. Co jsem se takhle toulal a přepočítával hmotnost ku výkonu u všech modelů mi vyšla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.09.2005 14:07 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.9.2004
Příspěvky: 274
Bydliště: Vlašim
Jenže tady je jeden zásadní rozdíl:
- u Elekter je udáván PŘÍKON do motoru, takže do toho musíš započítat i účinnost motoru
- u oběžek cca 77 - 80% - záleží na vrtuli/otáčkách/proudu
- klasické motory mají větší účinnost, ale zase něco ztratí na převodovce, takže celkově tam ta účinnost bude asi o něco větší, ale hodně záleží na provedení převodovky

- u Spalováků je udáván VÝKON motoru

Takže příkon u elektry si vynásob účinností a jseš na trochu jiných číslech

Tady je hezký článek o konverzi spalováků na elektrolet - http://www.fbest.wz.cz/konverze.html
sice se to nedá přímo použít na visení, ale něco se z toho vzít dá


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz