Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 12.03.2006 17:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.7.2004
Příspěvky: 3424
Bydliště: kousek od Hradec Králové
Myslíte, že by dvoučlánkový python 80 stačil pro příjemné polétání s těmito letadly od VA models? Viset na půl plynu nepořebuji ;-)
A ještě k samotnému letadlu - je nějaký reálný rozdíl mezi Sharkem a Ultimatem kromě designu? Podle popisů se mi zdá, že ne. Chci s ním létat výhradně venku.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 12.03.2006 17:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2004
Příspěvky: 1227
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
mam sharka 800 a v nem axi 2212/34 a je to super, visi na pul plynu..s tim P80 by to mozna slo, ale na nejakou akrobacku by to moc nebylo, ulti 800 je delany na 80W motor ale s triclankem, shark je na 150W..jaky je tam konkretni rozdil ti nepovim, protoze s ultim sem neletel, ale podle toho jak lita kamos s ultim 1000 tak tam ten rozdil docela je


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 12.03.2006 17:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.7.2004
Příspěvky: 3424
Bydliště: kousek od Hradec Králové
zelda píše:
jaky je tam konkretni rozdil ti nepovim, protoze s ultim sem neletel, ale podle toho jak lita kamos s ultim 1000 tak tam ten rozdil docela je


Zkus ten rozdíl prosím popsat, takhle nevím co si o tom mám myslet (třeba jestli je ten Shark podle tebe spíš lepší nebo horší ne6 Ultimate :wink: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 12.03.2006 18:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2004
Příspěvky: 1227
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
nevim, shark je v pohode, ale je na 150W motor, ultiho jsem videl litat jen 1000 tak nevim..tohle ti fakt nereknu..malej shark lita hodne solidne, kdyz se umi postelovat tak i celkem presne ale nejaky soutezni presnolet ti nepovim..ohledne sharka se ptej na co chces, ale o ultim fakt nic moc nevim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 12.03.2006 20:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.11.2005
Příspěvky: 7119
Bydliště: Vsetín
ja mam ultiho a jsem velmi zpokojen... mam tam nippy black 1210/103 od überal model a 3čl li-xx


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 12.03.2006 20:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2004
Příspěvky: 1227
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
takze obe era jsou skvele!jen si vybrat...tohle rozhodovani znam...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 12.03.2006 20:37 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 6.12.2005
Příspěvky: 27
Modely Shark a Ultimate jsou opravdu koncepčně podobné. Letový projev
je u obou modelů jemně odlišný a je dám celkovou délkou a půdorysem křidel a úhlem šípu. Všimněte si neobvyklého zakončení trupu modelu Shark ve tvaru ploutve s výrazně stabilizačním efektem. Prototypy řady 1 létaly s motory 80W a model musel mít svou váhu, aby se daly řadit do 3D. V současnosti jsou vybaveny motory 150W. Neberte to jako reklamu, ale to vybavení motorem s větším výkonem má své opodstatnění. Modely jsou totiž příjemným a hodným společníkem pro začínající piloty. Ti však velice rychle vyrostou a začnou s akrobacií a pak se výkon hodí. V ceně motorů není žádný rozdíl a tak se pilotní posun obejde bez další investice. Pokud přijmete posouzení obou letadel ode mě jako od výrobce, ale zároveň od člověka, který oba stroje navrhl a zalétal a taky s nimi nalítal dost hodin, tak tady jsou. Shark 800 má větší příčnou stabilitu v Harieru a jde lépe do výkrutů, ale to je dáno výchylkou. Nožový let letí téměř bez řízení a taky na směrové kormidlo je ostřejší. Jinak je projev hodně podobný a docela uhlazený. Ultimate je hodný neutrální model a v řadě 800 splní všechny nároky pilota, Lahůdkou jsou kopané obraty. Oba modely umí daleko víc než většina jejich pilotu, ale taky je hodně naučí a to bylo cílem. Výběr je tedy srdeční záležitostí každého a chybu neuděláte ani s jedním. Co se týče dvojčlánků, tam jsem opatrný a zkušenosti ukazují, spíše na trojčlánek. Proudy u dvojčlánků jsou výrazně výš a to nedělá bateriím moc dobře. Pokud tyto slova nebudete brát jako reklamu ale jako radu, tak Vám modely udělají jistě mnoho radosti.

za VA-models Radek Plánka st.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 12.03.2006 21:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.7.2004
Příspěvky: 3424
Bydliště: kousek od Hradec Králové
Va-models píše:
Modely Shark a Ultimate jsou opravdu koncepčně podobné...


Diky za popis rozdílů, konečně mám trošku jasno. Jestli můžu poradit, dejte to prosím i na své stránky. Co vím, tak podobný problém s posouzením rozdílů řeší plno lidí...
Ohledně toho motoru nejde o to, jaký si koupím, ale o to, že tohoto Pythona už mám a zatím se mi nechce kupovat další ;-) Ale ještě to zvážím, sám pozoruju že volba dvoučlánku má některé nevýhody.

A když už tady jste na fóru tak to využiju ještě k jedné konkrétní otázce - je možné modely objednat bez potisku? I když je ten design opravdu hodně povedený, tak já mám radši možnost individuální úpravy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 12.03.2006 22:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2004
Příspěvky: 1227
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kovboj píše:
Va-models píše:
Modely Shark a Ultimate jsou opravdu koncepčně podobné...


Diky za popis rozdílů, konečně mám trošku jasno. Jestli můžu poradit, dejte to prosím i na své stránky. Co vím, tak podobný problém s posouzením rozdílů řeší plno lidí...
Ohledně toho motoru nejde o to, jaký si koupím, ale o to, že tohoto Pythona už mám a zatím se mi nechce kupovat další ;-) Ale ještě to zvážím, sám pozoruju že volba dvoučlánku má některé nevýhody.

A když už tady jste na fóru tak to využiju ještě k jedné konkrétní otázce - je možné modely objednat bez potisku? I když je ten design opravdu hodně povedený, tak já mám radši možnost individuální úpravy.

to bez potisku kdysi na strankach meli, mozna by to jeste slo...pockej az co ti ale rekne az Va-models


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 7:29 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 6.12.2005
Příspěvky: 27
Kovboj píše:
Va-models píše:
Modely Shark a Ultimate jsou opravdu koncepčně podobné...


Diky za popis rozdílů, konečně mám trošku jasno. Jestli můžu poradit, dejte to prosím i na své stránky. Co vím, tak podobný problém s posouzením rozdílů řeší plno lidí...
Ohledně toho motoru nejde o to, jaký si koupím, ale o to, že tohoto Pythona už mám a zatím se mi nechce kupovat další ;-) Ale ještě to zvážím, sám pozoruju že volba dvoučlánku má některé nevýhody.

A když už tady jste na fóru tak to využiju ještě k jedné konkrétní otázce - je možné modely objednat bez potisku? I když je ten design opravdu hodně povedený, tak já mám radši možnost individuální úpravy.

Bohužel, možnost pořízení modelu bez potisku již není možná. Dříve tato možnost byla, ale jelikož se přešlo k zcela odlišnému způsobu výroby, je v současnosti možné pořídit stavebnici pouze s potiskem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 18:15 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27.1.2006
Příspěvky: 150
Bydliště: Zlin
zelda píše:
mam sharka 800 a v nem axi 2212/34 a je to super, visi na pul plynu..s tim P80 by to mozna slo, ale na nejakou akrobacku by to moc nebylo, ulti 800 je delany na 80W motor ale s triclankem, shark je na 150W..jaky je tam konkretni rozdil ti nepovim, protoze s ultim sem neletel, ale podle toho jak lita kamos s ultim 1000 tak tam ten rozdil docela je

Neni motor jako motor Ja mam pythonna 60,vrt. 8x4 na 3cl.1050
letadlo vazi 280g veskerou akrobaci to zvlada i vis na pul plynu.
Chci se zeptat na toho sharka 800 jak se chova pri slabem vetru. Poohlizim se po nejakem novem letadle a shark se me docela zamlouva. Prvni jsem chtel severe 3d ale ten se prave pri mirnem vetru chova dost nestabilne a navic se cela ocasni plocha prohyba i kdyz je vyztuzena uhlikem(kamos ji ma ja mam momentalne n-ergie ta dela to same takze muzu letat jen v bezvetri nebo pri mirnem vanku a to uz se docela zapotim pri rizeni :D )

_________________
Passion 3D(CMP),mini Funtana-X ,ASP S61A,optik 6,dx6i,serva hitec,GWS,power HD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 18:23 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 6.12.2005
Příspěvky: 27
bergi píše:
zelda píše:
mam sharka 800 a v nem axi 2212/34 a je to super, visi na pul plynu..s tim P80 by to mozna slo, ale na nejakou akrobacku by to moc nebylo, ulti 800 je delany na 80W motor ale s triclankem, shark je na 150W..jaky je tam konkretni rozdil ti nepovim, protoze s ultim sem neletel, ale podle toho jak lita kamos s ultim 1000 tak tam ten rozdil docela je

Neni motor jako motor Ja mam pythonna 60,vrt. 8x4 na 3cl.1050
letadlo vazi 280g veskerou akrobaci to zvlada i vis na pul plynu.
Chci se zeptat na toho sharka 800 jak se chova pri slabem vetru. Poohlizim se po nejakem novem letadle a shark se me docela zamlouva. Prvni jsem chtel severe 3d ale ten se prave pri mirnem vetru chova dost nestabilne a navic se cela ocasni plocha prohyba i kdyz je vyztuzena uhlikem(kamos ji ma ja mam momentalne n-ergie ta dela to same takze muzu letat jen v bezvetri nebo pri mirnem vanku a to uz se docela zapotim pri rizeni :D )

Popravdě jsme s našimi modely ani pořádně v úplném bezvětří moc nelétali, otázkou je, co považujete za mírný vítr? Ve větru jsou některé akrobatické prvky velmi zajímavé a v bezvětří nezaletitelné. Ovšem nemůžete čekat, že Shark 800 bude držet při větru v obratech jako kámen, přece jen nemá hmotnost na to, aby s ním vítr nepohnul, ale žeby byl nějaký výrazný problém ve větru zaletět se říct nedá, stále platí, že veškeré kouzlo spočívá v kniplech a samozřejmě pilotovi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 19:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.7.2004
Příspěvky: 3424
Bydliště: kousek od Hradec Králové
Va-models píše:
Ovšem nemůžete čekat, že Shark 800 bude držet při větru v obratech jako kámen, přece jen nemá hmotnost na to, aby s ním vítr nepohnul, ale žeby byl nějaký výrazný problém ve větru zaletět se říct nedá, stále platí, že veškeré kouzlo spočívá v kniplech a samozřejmě pilotovi.


Treba s Harym od Telinku se da letat za vetru, ze na pul plynu stoji a na minimalce nebo pri plachteni bez motoru couva ;-) Ted jsem koupil Sharka 800 a uvidime jestli si s vetrem poradi stejne, ma prece jen tak o 100 gramu mene.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 19:35 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27.1.2006
Příspěvky: 150
Bydliště: Zlin
Va-models píše:
bergi píše:
zelda píše:
mam sharka 800 a v nem axi 2212/34 a je to super, visi na pul plynu..s tim P80 by to mozna slo, ale na nejakou akrobacku by to moc nebylo, ulti 800 je delany na 80W motor ale s triclankem, shark je na 150W..jaky je tam konkretni rozdil ti nepovim, protoze s ultim sem neletel, ale podle toho jak lita kamos s ultim 1000 tak tam ten rozdil docela je

Neni motor jako motor Ja mam pythonna 60,vrt. 8x4 na 3cl.1050
letadlo vazi 280g veskerou akrobaci to zvlada i vis na pul plynu.
Chci se zeptat na toho sharka 800 jak se chova pri slabem vetru. Poohlizim se po nejakem novem letadle a shark se me docela zamlouva. Prvni jsem chtel severe 3d ale ten se prave pri mirnem vetru chova dost nestabilne a navic se cela ocasni plocha prohyba i kdyz je vyztuzena uhlikem(kamos ji ma ja mam momentalne n-ergie ta dela to same takze muzu letat jen v bezvetri nebo pri mirnem vanku a to uz se docela zapotim pri rizeni :D )

Popravdě jsme s našimi modely ani pořádně v úplném bezvětří moc nelétali, otázkou je, co považujete za mírný vítr? Ve větru jsou některé akrobatické prvky velmi zajímavé a v bezvětří nezaletitelné. Ovšem nemůžete čekat, že Shark 800 bude držet při větru v obratech jako kámen, přece jen nemá hmotnost na to, aby s ním vítr nepohnul, ale žeby byl nějaký výrazný problém ve větru zaletět se říct nedá, stále platí, že veškeré kouzlo spočívá v kniplech a samozřejmě pilotovi.

Max do 20 km/h vice by s tak lehkym letadlem ani nemelo cenu. Jedna se me hlavne o krouceni trupu a kridla jestli se pri vetru objevuje nebo se musi model dodatecne potom vyztuzovat uhlikem.

_________________
Passion 3D(CMP),mini Funtana-X ,ASP S61A,optik 6,dx6i,serva hitec,GWS,power HD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 13.03.2006 20:31 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 6.12.2005
Příspěvky: 27
Při pevnostních testech jsme lítali až v takovém větru, že letadlo téměř nemohlo dopředu. Stání na místě a couvání bude bez problémů.Není ani tak problém stálý silnější vítr, ale nárazový turbulentní.
Model není nutno dodatečně vyztužovat a kroucení trupu nehrozí vzhledem k vícekomorové přihrádkové konstrukci, která je vůči ohybu a torznímu kroucení dobře odolná. Ploché trupy touto nectností trpí a je jedno jak jsou tlusté, je to dáno poddajností materiálu. Pokud slepíte čtyři desky na sebe nikdy nebudou mít tu pevnost jako když budou tvořit krabici a ještě pokud mají středovou výztuhu. Nevýhodou je pracnost.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz