Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: easystar
PříspěvekNapsal: úte 18.04.2006 10:48 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.4.2006
Příspěvky: 16
Jo jo, zlatej Easystar, Bobísi, prostuduj si
http://www.mpx-easystar.de/
tam je v tuningu ohledně easyho spousta nápadů. Já do svého koupil motor 480, stoupá lépe , dokonce ho trápím (s rozumem) i LiPol 3čl. a nic se neděje, jen tahne jako drak. Když motor třeba spálím, tak se zas tak moc nestane, že. Dokonce s velkým úspěchem vozím na palubě digitál a cvakám servem přes 4. kanál, paráda. A ty videosekvence...nádhera!
Stejně tam nakonec narvu stříďák, easy vydrží všechno ...a hlavně nepadá a tak skousne lecjakou skopičinu!


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: a ještě easy
PříspěvekNapsal: úte 18.04.2006 10:53 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.4.2006
Příspěvky: 16
Teď s Easym lítají hlavně mé starší děti (11 a 9 let) a ten 11 let létá nad zemí na zádech, dokáže i základní akrobacii, přemety, výkruty. Hlavně to chtělo výrazně zvětšit směrovku, velmi výrazně! Její plochu jsme snad ztrojnásobili. Zkus ve velké výšce (pro jistotu) potom naplno potlačit a dát plně napravo směrovku! Che! - nelekni se!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 18.04.2006 11:04 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.1.2006
Příspěvky: 215
Bydliště: Blansko
Střídák vám mohu jen doporučit :!: :!: :!:

http://elektromodely.wz.cz/

mám tam sekci EASYSTAR a v odkazech další stránky věnované tomuto letadlu

Tibor BK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: tuning easystara
PříspěvekNapsal: úte 18.04.2006 11:59 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.4.2006
Příspěvky: 16
A helemese, Tibore! Tak Tvé stránky jsem neznal, teď vidím, že jsem ten nápad neměl sám! Střídáky mám i na jinejch érech, ale k Easymu se pořád vracím, hlavně kvůli focení z výšky. Žádné vibrace, fotky ostré i za chodu motoru. Tak půjde stříďák i do něj. Ale není nejlehčí, mám střídavý reg. 12A, a potom až 40A. Tuším, že na easyho to bude chtít střídák s regulací tak aspoň 18A, což!?
Ještě si víc prohlédnu ty Tiborovy pages. Lepu zdar!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 18.04.2006 12:28 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.1.2006
Příspěvky: 215
Bydliště: Blansko
Mám tam reg MGM 12A a čínskej motor za 400Kč MZK2410-9 uvažoval jsem i o 2410-21 má větší točky a taky odběr.
Jedinej problém je velikost vrtule 8/6 a nebo i víc pokud nepoužiješ vysokootáčkovej motor /problém cena/
Budeš muset kuchat trup což mu na kráse nepřidá. Já ho zesiloval uhlíkovíma vláknama 1mm stačí říznou namáčknout a zakapat lepidlem.
Na webu je taky varinta s posazením motoru nahoru ale to jsem se bál klopivého momentu!!!
S baterkama jsem šel nakonec na 10xKAN1050 snad to v létě neschoří!
Do li-pol zatím nejdu mám pocit že bych to snad ani nedovážil.
Vrtule jsem testoval GWS 7 a 8 palců zatím nejlepší do větru se jeví 8/6 na pohodovu jsem testnul Potenského sklopku 200/120.

Tibor BK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 18.04.2006 13:24 
Mazák
Mazák

Registrován: 16.1.2006
Příspěvky: 2222
Tibor BK píše:
Mám tam reg MGM 12A a čínskej motor za 400Kč MZK2410-9 uvažoval jsem i o 2410-21 má větší točky a taky odběr.
Jedinej problém je velikost vrtule 8/6 a nebo i víc pokud nepoužiješ vysokootáčkovej motor /problém cena/
Budeš muset kuchat trup což mu na kráse nepřidá. Já ho zesiloval uhlíkovíma vláknama 1mm stačí říznou namáčknout a zakapat lepidlem.
Na webu je taky varinta s posazením motoru nahoru ale to jsem se bál klopivého momentu!!!
S baterkama jsem šel nakonec na 10xKAN1050 snad to v létě neschoří!
Do li-pol zatím nejdu mám pocit že bych to snad ani nedovážil.
Vrtule jsem testoval GWS 7 a 8 palců zatím nejlepší do větru se jeví 8/6 na pohodovu jsem testnul Potenského sklopku 200/120.

Tibor BK




tak presne tenhle motorm mam v Blade dancerovi, napajim 3cl lipol Yuntong 1000 MAh20C a nejlip na to sedne vrtule GWS oranz 9/7 a 10/8 pripadne 10/6 HD. ero s vahou 430g to v celkem v pohode uvisi. zkousel sem spoustu ruznejch vrtuli a tyhle 3 mi prijdou nejlepsi. lita to pri tyhle kombinaci 10 - 20 min podle toho jak na to "slapes"


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: easystar
PříspěvekNapsal: stř 19.04.2006 9:43 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.4.2006
Příspěvky: 16
Včera jsme honili Easyho mig 480 3čl. Yuntong 1550 mAh a znovu neprotestoval, na plný výkon jen chvilkama, za stálého běhu 20 min ve vzduchu. Čekal jsem, že spálíme motor, ale on byl jen vlažnej!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21.04.2006 12:17 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.1.2006
Příspěvky: 215
Bydliště: Blansko
To bych se ale možná bál o ty baterky!
Mě 480 s sklopkou 6/3 brala přes 12A.

Tibor BK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21.04.2006 14:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.4.2006
Příspěvky: 3536
Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
Tak se musim pripojit k chvale na Easy Stara. Bohuzel pri mem prvnim zivotnim letu foukal strasny vitr a mlatil jsem Easy Starem o zem primo nelidsky (havaroval snad 15x).

Vydrzel toho spoustu. Nakonec se mi ale povedlo prelomit trup vejpul (v oblasti kabiny).

Opravil jsme to pomoci epoxidu a je jako novy. Jen predek ma lehce zdeformovany. Vcera sel opet do vzduchu - bylo perfektni bezvetri a letal nadherne! Bohuzel manzelka mi den pred tim vyzkratovala baterku (NiMH KAN 1050 mAh) a prepalil se tam kontakt. Neslo to moc letovat a nouzovy spoj desne zhavil. Takze se stalo, ze v puli letu se kontakt odpalil a Easystar se poroucel k zemi - nastesti elegantne pristal na bricho.

Jeste jsem se to v terenu nekolikrat snazil nouzove opravit pliskem a izolepou :oops: :roll: , ale vydrzelo to ve vzduchu tak maximalne par vterin, nez se izolepa sezhavila. Takze jsem to nakonec vzdal.

Dnes jdu pro nove baterky a zitra zase hura do vzduchu! :D


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 24.04.2006 8:54 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.4.2006
Příspěvky: 16
Tibor BK píše:
To bych se ale možná bál o ty baterky!
Mě 480 s sklopkou 6/3 brala přes 12A.

Tibor BK


Yuntong - můžou dát až 31 A . Krmim s nima i Axi 2814/12.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Odolnost easystara
PříspěvekNapsal: pon 24.04.2006 9:04 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.4.2006
Příspěvky: 16
Jo,jo mně se zase stalo, když jsem poprvé vyletěl s Easym s digitálem na palubě (100 g navíc!, akumulátory - klasické 1100 NiMH GP červené, jsou fakt dobrý, létám s nima už rok, pořád výborné), že mi spadl na čumák asi ze 20 m. Kýho výra, proč. Byla to strašná pecka, výškovka se prohnula dolů jak luk, čumák na hadry, digitál se utrhl, ležel několik m mezi hroudami...no, uřízl jsem to, co zbylo z čumáku a vyrobil jsem ho z EPP z nějaké výstelky krabice od tiskárny, s pořádným chladicím otvorem vepředu (doporučuji, hlavně v létě!). Vypadá jak strašidlo, létá ale pořád.
A před dvěma dny - létal s ním můj synek(11) a někde kolem 50 m vysoko prasklo táhlo k výškovce (únava materiálu). Kroužil a kroužil a normálně hladce přistál...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 24.04.2006 12:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.4.2006
Příspěvky: 3536
Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
Jak jsem rekl, tak jsem ucinil. U modelare Housky jsem v patek koupil novy akupack a v sobotu hura na pole! Bohuzel opet foukalo, ale nastesti jsem pred tim lehce trnoval na FMS simulatoru a tak me to docela slo. Vazna nehoda ani jedna (lehky potrmelec pres kridlo se nepocita :) )

Dokonce se mi zrejme povedlo prepaleny aku pack nakonec spajet a v pohode jsem na nej odletal "druhou rundu".

Trochu me ale zklamala vydrz baterek. Nevim, zda to bylo tim, ze jsem se neustale "probojovaval" proti vetru na plny plyn, ale velmi brzy oba packy dosly. Mam tam puvodni Permax 400. Stridak by to mozna zlepsil, co myslite?

Pod vlivem webu s modifikacemi EasyStaru jsem jeste zvetsil smerovku (vyroba z tacku od masa). Ale evidentne jsem to prehnal s rozmerem, protoze ted pri kazdem zabrani za packu, letadlu streli zadek jako poblazneny. Zkusim nejdrive jen zmensit maximalni vychylky na vysilaci a kdyz to nezabere, tak ji hold budu muset zmensit... :cry:

Jsou nejaka pravidla, pro velikosti smerovek / vyskovek a vubec kridel, umistovani motoru atd.? Zkratka nejaka "kucharka konstruktera" ?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: easy
PříspěvekNapsal: pon 24.04.2006 12:53 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 20.1.2006
Příspěvky: 41
Bydliště: Hradec Kralovej
easy je fakt easy :) best of na zacatek ... uz se na ni uci 3ti clovek ;O) v soucasne dobe leta na 12V SPEED400 a triclanek vs. jogurtovka ... chystam do ni jeste fotacek :O) prezije snad uplne vsechno ... vcera ulitla , asi z 50ti metru sme ji nasli cca 1,5 km daleko na strome .. dnes je opet ve vzduchu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: směrovka
PříspěvekNapsal: úte 25.04.2006 10:05 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.4.2006
Příspěvky: 16
Co se týče směrovky, plochu mám ztrojnásobenou a nastaven exponenciální průběh směrovky na vysílači.
Na 1100 mAh sedmičl. létá asi 12 min, 1400 mAh(Telink, žluté, AA, 7čl.) o malinko déle, na tříčlánek Lipol 1550 asi 25 min - to vše s 480-kou. Budoucnost patří litiovkám, o tom není pochyb.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 25.04.2006 13:04 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 3.3.2006
Příspěvky: 74
Bydliště: Kladno
V březnu jsem koupil ES a nyní jsem se dostal k prvním letům. Jsem mile překvapen jaký je to pohodový model. Před lety jsem začínal se spalováky - upoutané a pak RC modely. Elektrolet a ES mě chytil a už bych neměnil za spalovák. Na modelu jsem provedl jen to, že jsem připájel kondenzátory proti rušení, podlepil břicho izolepou se skelnými vlákny a uříznul směrovku a nahradil jí po celé délce balsovou 5mm (šířka 35mm) a dal jí na plastové panty.Protože zastávám názor, že model má být barevný, přestříkal jsem trup na žluto + červená špička a směrovka. S akumulátory 7x NiMH 1050mAh vyšlo těžiště přesně bez dovažování. Start i vlastní let po vytrimování bez problémů, zkusil jsem s rozběhem přemet i dvojitý, ale další divočiny jsem už nezkoušel. Počasí bylo chvilku bezvětří a chvilku dost silný nárazový vítr - výdrž 10-12minut (neměřil jsem to přesně ). Bylo i několik tvrdších přistání, ale model je velmi odolný a po nenáročné opravě šel opět do vzduchu.
Jediné co mě kazilo pohodové létání byla moje hloupost při výběru nabíječky.Mám Mega Peak 3000, při nabíjení ze sítě doba 20 minut, při nabíjení z autobaterie více jak hodinu - asi je to dáno tím, že se připojuje přes autozapalovač. Uvažuji o Ultramat 10.
Vzduchoplavec: jak dlouho Ti trvá nabíjení s Ultramat 10 z autobaterie?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz