Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Chcete začí­t s akrobacií­, nebo máte první­ho obří­ka? Ptejte se tady.

Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod Symplex v 22/4/2013, 13:56

Potřebuji poradit s výběrem rozsypu od Nesnídala - Orion model. Jsem v 3D létání začátečník a nyní vybírám nový model na motor 50ccm. Po přečtení příspěvků v Akroforu jsem nabyl dojmu, že nad rozsyp od Nesnídala není. ( pokud se mýlím opravte mě ) Napište mi prosím praktické zkušenosti s Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m - letové vlastnosti,
doporučte palubní vybavení ( doporučená serva pro tuto velikost letadla - analog, digitál, standart nebo 7,4V, nutnost rozvodné desky, napájeni - baterie, případně zdvojení zdrojů a.j.)
Nechci aby se tady uživatelé hádali co je lepší. Chci jen praktické zkušenosti majitelů těchto modelů, případně pokud víte v této kategorii rozpětí o jiném modelu v rozsypu uvítám zkušenosti i o jiném modelu. Děkuji.
Symplex
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 19
Registrován: 27/3/2009, 21:53
Jméno: George
Příjmení: Symplex

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod Sysring5515 v 22/4/2013, 14:50

Tato otazka mohla padnut tak o mesiac, dva!
To uz bude po zalete model - Katana 2,2 m spominanej, pozadovanej velkosti.

http://www.akroforum.cz/viewtopic.php?f ... 140#p22234

Katanu ponuknem, ako stavebnicu v rozsype, v cene do 200 eur. Samozrejme, ak sa podari naplnit
ocakavania z testovania vzorky, ktora je uz na 95 percent dokoncena.
Uživatelský avatar
Sysring5515
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 258
Registrován: 9/3/2008, 23:03
Bydliště: Vyšná Šebastová
Jméno: Pavol
Příjmení: Vojtek
Letiště: Vyšná Šebastová, Ražňany - SR
Hangár: Christen Eagle II - 26ccm,
Edge 540 - elektro,
Katana SYSring 2,2m

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod václav v 22/4/2013, 19:17

Vážený kolego,mám Veloxe 2,2m je to špičkový model ten můj mi slouží již pátou sezonu má za sebou 520 letů i přistání lítám s motorem ZDZ50NG.Všechno je OK jenom jestli lítáš na trávě tak je nutno zpevnit uchycení podvozku který se mně i kolegovi při přistání vylomil možná že už to ve výrobě upravily.Václav
václav
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 23
Registrován: 16/1/2012, 16:16
Jméno: václav
Příjmení: valach
Letiště: kde koliv
Hangár: velox 2200mm

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod pavelxy v 22/4/2013, 22:00

A seš si jistej, že Nesnídal ještě funguje? Když sem kupoval Veloxe já, tak říkal, že s výrobou končí...:(
Uživatelský avatar
pavelxy
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 5
Registrován: 7/1/2012, 22:30
Jméno: Pavel
Příjmení: Dobeš
Hangár: YAK54 2,16m

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod Boro v 22/4/2013, 22:53

Veloxa 2,2,rozsyp, som kupoval od Nesnidalov v novembri 2012.Zatial neletel.Ale maximalna spokojnost s kvalitou spracovania a premyslenostou konstrukcie.Ak by som mal volit dalsi eroplan,tak opat Nesnidal.

Boro
Uživatelský avatar
Boro
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 6
Registrován: 27/12/2012, 00:04
Jméno: Borivoj
Příjmení: Kunc
Letiště: Buzica
Hangár: JAK 55 1870 DLE 30
VELOX 2,2 DLE 55
RCF RS 352 1,2; 1m Crack Jak 0,8

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod Symplex v 22/4/2013, 23:15

pavelxy napsal:A seš si jistej, že Nesnídal ještě funguje? Když sem kupoval Veloxe já, tak říkal, že s výrobou končí...:(


V pátek mě poslal ceník na všechny tři letadla, kdyby nefungoval nereagoval by na E-mail.
Zatím píšou jen majitelé Veloxe - i mě se dle toho co slyším a čtu zdá dobrá volba. Počkám snad má někdo i další výše uvedená letadla. A co vybavení do 2.200 mm. Díky.
Symplex
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 19
Registrován: 27/3/2009, 21:53
Jméno: George
Příjmení: Symplex

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod R.a.d.i.m v 23/4/2013, 11:28

Velox má poměrně malá a tím i málo učinná křidélka.
Je dobrý a stabilní na malých rychlostech taková hračka na 3D blbnutí na vyšších rychlostech na klasickou se ale tak dobře nechová
V případě stavby doporučuju zpevnit lože podvozku a motordomek

Jinak pokud bys chtěl mohu ti toho mého přenechat má asi 10 startů a uplně mě nenadchnul
Radim
Uživatelský avatar
R.a.d.i.m
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 388
Registrován: 8/2/2007, 09:25
Bydliště: Hodoní­n
Jméno: Radim
Příjmení: Hnilica
Letiště: Letiště Holíč
Hangár: EF EXTRA 300 125"
Elanor 2015 F3P
Fokker EIII 3000mm

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod HonzaS v 23/4/2013, 16:34

On ani na to 3D blbnutí není zrovna ideální. A kolega který ho má (na víc kusů, protože se rozpadl) teď v Nesvačilech mlsně obdivoval Extreme Flight Extru. Jiný kolega prodal Orioňáckou Extru, protože má i tu Extreme Flight a ta lítá líp a je udělaná líp. Třeba se jeden z nich přizná veřejně :-)))
Opačná směrovka na zádech je nejsilnější síla ve vesmíru!
Uživatelský avatar
HonzaS
VIP člen Akrofora
VIP člen Akrofora
 
Příspěvky: 818
Registrován: 20/5/2007, 17:13
Bydliště: Týn nad Vltavou
Jméno: Jan
Příjmení: Špatný
Letiště: Bechyně
Hangár: Pilot RC Extra 2,25, Hacker
Badan Vertigo 2m, Hacker
RCFactory Edge 540 V3

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod aja v 23/4/2013, 21:27

Asi před rokem a půl jsem se rozhodoval úplně stejně. Chtěl jsem zásadně rozsyp abych si přes zimu zastavěl. Moc toho na výběr nebylo, ještě nějaké další Extry a pak Sbachy. Záměrně jsem šel do Yaka 55, chtěl jsem nějaký vzhledově jiný éro než typu Extra, Velox, Katana. Teď jsem spokojenej, Yak vypadá docela zajímavě. Stavba byla pohodě. Kamarád má Veloxe, zdá se mi že Velox si nechá víc líbit. Velikost křidélek se mi zdá u všech Orioňáckej letadel stejná, čiže menší ne je dnes u 3D zvykem (třeba Yak od GB je má výrazně větší). Na moje létání jsou ale i křidélka od Orionu dostačující a pokud nechceš 3D brutal tak si myslím že Ti taky budou stačit. Zpevnění podvozku bylo taky nutné. Extreme Flight Extra byla taky v úvaze, chtěl jsem ale rozsyp a i ta cena byla trošku vyšší, i když to nebylo až tak rozhodující. Kdybych se měl dneska rozhodovat a vzhledem k tomu že je jaro a je třeba létat tak bych asi koupil hotového Yaka od GB nebo Extreme Flight Extru.
Uživatelský avatar
aja
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 92
Registrován: 17/10/2010, 13:30
Bydliště: Blansko
Jméno: Aleš
Příjmení: Skoták
Hangár: Extra EF 91",
Yak 55M 2.2 m,
Extra EF 48",
Sbach 342 EPP 1 m

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod majkles v 23/4/2013, 23:15

A proc neni Honzo ideal na 3D? tys ho mel? http://www.youtube.com/watch?v=tnwz0_lyq2A
Uživatelský avatar
majkles
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 197
Registrován: 8/5/2009, 21:54
Jméno: Michal
Příjmení: Matuska
Letiště: Brno medlanky
Hangár: Yak54 depron 2,2m
Katana krill 33%

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod Honzisk v 25/4/2013, 16:55

Má malou plochu křidýlek, tím pádem menší účinnost na minimálkách. Mám Veloxe 2,6 od OM a ten je má taky malý a i plochu kormidla VOP by snesl větší podle mého. Dneska se dělá plocha křidýlek v poměru k celkové ploše křídla skoro dvojnásobná než před cca 8 lety, kdy začali Orioni malýho veloxe vyrábět
Obrázek
Uživatelský avatar
Honzisk
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 147
Registrován: 8/2/2007, 21:59
Bydliště: Praha 1
Jméno: Jan
Příjmení: Novotný
Letiště: Lupenice
Hangár: OM Velox 2,6m
Z-24 Krajánek 4m (ve stavbě)

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod Dzordzik v 27/4/2013, 20:18

HonzaS napsal:On ani na to 3D blbnutí není zrovna ideální. A kolega který ho má (na víc kusů, protože se rozpadl) teď v Nesvačilech mlsně obdivoval Extreme Flight Extru. Jiný kolega prodal Orioňáckou Extru, protože má i tu Extreme Flight a ta lítá líp a je udělaná líp. Třeba se jeden z nich přizná veřejně :-)))


Přesto že většinou rád podpořím českého výrobce, v tomto případě bych šel asi do Extry od Extreme Flight, je nadmíru povedená. Modely od Orionů mi připadají až přespříliš odlehčené a trošku poplatné době vzniku, což je už pár let a styl létání se mezitím dost změnil. To bych ale nepovažoval za chybu, spíš vlastnost. Ono taky záleží na co to kdo chce. Někdo rád styl hozená motyka, někdo přesnou, někdo potácení se na minimálce ...

Za mě není co řešit:
http://www.youtube.com/watch?v=m1N-r7jcsLw
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 954
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod andy1pl v 27/4/2013, 20:54

HonzaS napsal:... Jiný kolega prodal Orioňáckou Extru, protože má i tu Extreme Flight a ta lítá líp a je udělaná líp. Třeba se jeden z nich přizná veřejně :-)))

Jojo, je to tak., mel jsem OM Extru - byla super, plachtila, lehka, obratna, horsi na vis, kopace... (nebo jsem to nedokazal) .. byla perfektni.. az do doby nez jsem vzlitnul Extreme Flight.... nekdo rekne- no jo, ma 1kg vice, ... ale letove vlastnosti jsou UPLNE NEKDE JINDE :jester: Honza mne videl letat jak OM tak i EF - a bylo jasne co zustane doma.

OPRAVDU ocenil jsem konstrukce a letove vlastnosti EF pri pomalem letu, 8-bodovym vykrutu,plohe vyvrtce, etc... ale to jak dokazala plachtit po vysazeni motoru - ero dokazalo vice nez moje nervy.... NIC proti OM - kazdy najde sve + a - :victory: pro mne volba je jasna crazyp

Pilot co koupil Extru 300 OM - je velmi stastny, libi se mu letovy projev, robusny vzhled, obratnost - je to rekreacni akrobaticky pilot a je max spokojen ;) OM oceniuji za servis, dostupnost dilu- VZDY mi podali pomocnou ruku - Lukasi jsibuh

Andy
Extra 260 " SP-KAM " ; Extra 300 " SP-FAM "
http://www.lmk-castkovice.cz
Uživatelský avatar
andy1pl
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 348
Registrován: 29/9/2008, 22:01
Bydliště: Vysocina
Jméno: Andy
Příjmení: Migus
Letiště: Částkovice u Pelhřimova
Hangár: ExtremeFlight Extra 300 Extra 260 2,2m
Cessna 152 2,1m
Mini Diablo JR ; Flash EPP, SU26 EPP

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod majkles v 27/4/2013, 22:43

Za mě není co řešit:
http://www.youtube.com/watch?v=m1N-r7jcsLw[/quote]



A ja tu extru prodal :cry: a koupil OM :-)
IMG_2558.jpg
Uživatelský avatar
majkles
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 197
Registrován: 8/5/2009, 21:54
Jméno: Michal
Příjmení: Matuska
Letiště: Brno medlanky
Hangár: Yak54 depron 2,2m
Katana krill 33%

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod HonzaS v 27/4/2013, 23:02

skvělý design! Jak vypadají křídla? jsibuh
Opačná směrovka na zádech je nejsilnější síla ve vesmíru!
Uživatelský avatar
HonzaS
VIP člen Akrofora
VIP člen Akrofora
 
Příspěvky: 818
Registrován: 20/5/2007, 17:13
Bydliště: Týn nad Vltavou
Jméno: Jan
Příjmení: Špatný
Letiště: Bechyně
Hangár: Pilot RC Extra 2,25, Hacker
Badan Vertigo 2m, Hacker
RCFactory Edge 540 V3

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod majkles v 28/4/2013, 09:25

Dik!
IMG_7000.JPG
Uživatelský avatar
majkles
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 197
Registrován: 8/5/2009, 21:54
Jméno: Michal
Příjmení: Matuska
Letiště: Brno medlanky
Hangár: Yak54 depron 2,2m
Katana krill 33%

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod honz74 v 29/4/2013, 13:19

Majkles, ten tvůj Velox ale není 2,2m, to je trošku větší pták.
honz74
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 66
Registrován: 5/1/2012, 12:55
Jméno: Jan
Příjmení: Hala
Letiště: Borovník
Hangár: YAK 54 2,7m
YAK 55M 37%

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod Dzordzik v 29/4/2013, 14:37

Hezké zbarvení, osobně se mi VElox vůbec ale vůbec nelíbí, ale to je všechno subjektivní. Kabátek si mu ale udělal moc pěknej. Zajímalo by mě proč někdo prodá Extru od EF a vymění ji za Veloxe, tomu fakt nerozumím. Lepší letové vlastnosti myslím nemá, lepší konstrukci taky ne, koncepce je dneska už spíš zastaralá ... Lepší přístup k ND beru jako jasné plus, ale kromě toho moc jiných plusů nevidím.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 954
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod majkles v 29/4/2013, 14:56

Diky, jj velox je takova hranata krabice,chtel jsem new vetsi stroj na 90ZDZ+v rosypu, extra mela 2m, az budou prachy pujdu do 2,6 EF extry :-D
Uživatelský avatar
majkles
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 197
Registrován: 8/5/2009, 21:54
Jméno: Michal
Příjmení: Matuska
Letiště: Brno medlanky
Hangár: Yak54 depron 2,2m
Katana krill 33%

Re: Velox Revolution II 2,2 m, Extra 300S 2,2 m, Yak 55M 2,2 m

Odeslatod H1N1 v 29/4/2013, 17:52

Já mám také Veloxe od OM 2600mm, musím souhlasit s oběma stranama, konstrukce je už trochu starší, atd atd... ND sou rychle doma. podle mě pro start do větších akrobatů na nějaký trenink dobré. Tak jsem to pojal já. Jako další krok bych to viděl na Vertigo od Badana nebo si vemu Sučko od Krilla.
H1N1
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 42
Registrován: 4/7/2011, 11:59
Jméno: Ondřej
Příjmení: Havlíček
Letiště: Velká Dobrá u Kladna
Hangár: Bellanca decathlon 40
Bellanca decathlon 1:4
Extra 300 S
Ryan 120
Manta F3K
ISIS F3K

Další

Zpět na Začátečník

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník