Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 03.05.2006 8:01 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 10.6.2004
Příspěvky: 263
Bydliště: poblíž Slavkova u Brna
Tak díkec za rady všem. Udělám to stejně před zimou vyjedu 1-2 nádržky se syntetikou jinak teda zůstanu u ricinu ;)

_________________
\_ StanY _/


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 04.05.2006 15:03 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
j3nda píše:
ale prijde to skoro na dvojnasobek, takze bych si to u vetsi kubatury rozmyslel - u myho 7,5ccm jsem to nakou dobu zkousnul, ale uprimne ted co jsem si postavil nove letadlo kde je vyfuk orientovany dolu, koupil jsem si silikonovy natrubek na vyfuk a zase se vracim k ricinu

syntetiku si dam zase na posledni nadrz pred zimnim spankem

to je fakt dílo radit nátrubek na výfuk a ještě k tomu před zimou vyplachovat motor syntetikou když před tím běhá na ricin.No nevím nevím.Taky to tvrzení že je to dobrý pouze na to aby se nezasíralo letadlo mě pobavilo

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 04.05.2006 16:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
co mas proti hadicce na vyfuk? vykon mi sice nepatrne poklesl, ale maximalni vykon jako rekreacni letec nepotrebuju. Jako rekreacni letec rovnez neocenim nepatrne vyssi otacky motoru, ktere se syntetikou muzes dosahnout, takze hlavni prednost syntetiky skutecne vidim v cistejsim letadle. V proplachnuti motoru syntetikou problem nevidim, za jednu nadrz se urcite zadna usazenina neuvolni.

stejne se ma zabihat na ricin a tak bys na syntetiku prejit podle tebe vubec nemohl?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 05.05.2006 8:03 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 10.6.2004
Příspěvky: 263
Bydliště: poblíž Slavkova u Brna
No tak to začíná bejt zajímavý teda, tzn. že vše co se tady doposud řeklo je špatně ??? Začíná v tom bejt pěknej HOCKEY :D:D :lol: :evil:

_________________
\_ StanY _/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.06.2006 9:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.4.2006
Příspěvky: 3536
Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
Hehe, taky jsem sem nakouknul s tim, ze se poucim a vysledkem je, ze mam jeste vetsi zmatek, nez pred tim. Fkatem je, ze kdyz jedu na palivo 80 : 20 ricinu, tak mam letadlo jak natrene sadlem. Ale fakt, ze to bylo po zabihani motoru, kde jsem jel na maximalne bohatou smes.

Doufal jsem, ze az pojede motor na vyladene obratky, tak se bude vse spalovat vic efektivne a z vyfuku uz nepoleti takovy sajrajt...

A jinak napad s prodlouzenim vyfuku nejakym trychtyrem smerujicim spaliny stranou jsem mel taky a myslel jsem, ze to je dobra myslenka. :oops: V cem je to tak spatnej napad?

Jinak da se u ASP 7.5ccm po zabehani prejit na palivo 85:15 ? Oleje by bylo mene a sajrajtu snad take.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 08.06.2006 20:27 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27.1.2006
Příspěvky: 150
Bydliště: Zlin
Vzduchoplavec píše:
Hehe, taky jsem sem nakouknul s tim, ze se poucim a vysledkem je, ze mam jeste vetsi zmatek, nez pred tim. Fkatem je, ze kdyz jedu na palivo 80 : 20 ricinu, tak mam letadlo jak natrene sadlem. Ale fakt, ze to bylo po zabihani motoru, kde jsem jel na maximalne bohatou smes.

Doufal jsem, ze az pojede motor na vyladene obratky, tak se bude vse spalovat vic efektivne a z vyfuku uz nepoleti takovy sajrajt...

A jinak napad s prodlouzenim vyfuku nejakym trychtyrem smerujicim spaliny stranou jsem mel taky a myslel jsem, ze to je dobra myslenka. :oops: V cem je to tak spatnej napad?

Jinak da se u ASP 7.5ccm po zabehani prejit na palivo 85:15 ? Oleje by bylo mene a sajrajtu snad take.

Palivo 85:15 je standartni palivo tak snim muzes klidne vpohode letat. Pokud ti jde s vyfuku olej je to dobre pokud ne tak je v palivu malo oleje.
K tomu vyfuku pokud ho nejakou hadickou napojis nebo nejak odvedes splodiny docilis jen snizeni vykonu motoru.

_________________
Passion 3D(CMP),mini Funtana-X ,ASP S61A,optik 6,dx6i,serva hitec,GWS,power HD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 08.06.2006 20:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
85:15 pelikani pro ASP doporucuji od obsahu 7,5ccm - takze je to na hranici, urcite na nej prejdi az po dukladnem zabehu cca po 10let. hodinach - davej pozor na ojnici

kontroluj olej z vyfuku

co se tyce odvodu spalin, pouzivam 10cm nastavec od qmodel - mam ho vyzkouseny a znatelne snizeni vykonu nepozoruji, ale urcite muze nastat

_________________
P-47 Thunderbolt - Titan ZG 20; SniperV2 - 6s A123; Plackolet - 2,5ccm; EPP Mustang; BF109e; Futaba T7C FASST; Hyperion EOS0610i NET


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz