Autor |
Zpráva |
Vzduchoplavec
|
Napsal: úte 25.04.2006 15:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
karel01: Z autobaterie jsem zatim nenabijel. Nezkousel jsem davat ani nejake velke nabijeci proudy (mam teprve novy akupack). Maximalne jsem daval 0.5C, kdyz jsem potreboval dobit baterky relativne rychle, takze nemohu zatim slouzit.
billicek: Plochu smerovky mam take cca 3nasobnou. Zkusim tedy take ty exponencialni vychylky - to by mohlo zabrat. Diky za tip! Koupil jsem jeste plastove panty, ale nevim, zda by to melo nejaky vyznam - ted mam vyskovku jen prachsproste prilepenou lepenkou.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
SkyLarkMen
|
Napsal: stř 26.04.2006 11:59 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 7.1.2005 Příspěvky: 174 Bydliště: Okres Olomouc
|
Nazdar letci.
Taky mám Ultramat 10 a chystám se ho použít v terénu. Chci se zeptat jestli existuje nějaké desatero jak správně a bezpečně nabíjet nabíječkou připojenou k baterce v autě? A na co si dát případně pozor a čemu se vyvarovat
_________________ Skylark - made in China, Duplex - vlastní konstrukce
Bobík - vlastní konstrukce, JES012, Naro pro, SPEED 400-1:4, vrt. 11/6
TOXI - tvorba plánku
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: stř 26.04.2006 12:24 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 3.5.2003 Příspěvky: 11187 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Nabíječky jsou konstruovány právě pro nabíjení z auta. Problémy nevznikají, přesto je vhodné dodržovat několik zásad:
1. Nikdy nenabíjet při nastartovaném motoru. V takové situaci jsou v palubní síti auta vysokonapěťové špičky a nabíječ by to nemusel ustát.
2. První připojit nabíječ k accu v autě (nikoliv přes zásuvku zapalovače nebo něco podobného), pak teprve k nabíjenému accu.
3. Pokud možno neškrtat vývody z nabíječky o kovové části auta. Některé nabíječky takový zkrat nemusí vydržet.
4. Nabíječku a hlavně nabíjený accu položit na takové místo, aby v případě jeho chytnutí nezfajrovalo celé auto.
5. Sledovat odebranou kapacitu z accu. Už jsme pár lidí na konci letového dne roztláčeli...
|
|
Nahoru |
|
|
Joshuik
|
Napsal: stř 26.04.2006 22:12 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 1.4.2006 Příspěvky: 59 Bydliště: Hradec Králové
|
Ahoj lidicky.....jak ctu tak mate s easy star docela pekne zkusenosti.....ja osobne sem zacinal se samokridlem a nestezuju si akorat to chce maly dohled nekoho zkusenejsiho no... ale jinak take nic sloziteho
|
|
Nahoru |
|
|
billicek
|
Napsal: čtv 27.04.2006 10:47 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 17.4.2006 Příspěvky: 16
|
Mám taky Ultramat 10, byla levná, funguje dobře, jenom mně vadí omezení času nabíjení jen na 5 hodin (to se asi jen tak jednoduše obejít nedá, co?), takže se nedají dobít články do vysílače v kuse 0,1 A. A taky nabíjejí Lipol podivně, ačkoli nabijí na nějakou očekávanou kapacitu, tak kamarád mi na chameleonu dostal do 1550 mAh Lipol(údajně nabité) ještě dalších 400mAh... nebo dělám něco špatně.
|
|
Nahoru |
|
|
billicek
|
Napsal: pát 28.04.2006 15:02 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 17.4.2006 Příspěvky: 16
|
vzduchoplavec: Na easyho směrovku by místo plastových pantů stačilo dát jen ty papírové nebo z čeho to je, normálně se prodávají, protilehlé kusy se jen naříznou a pantík se vlepí tam i tam. Jestli to znáš, tak se omlouvám...
|
|
Nahoru |
|
|
billicek
|
Napsal: stř 03.05.2006 12:23 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 17.4.2006 Příspěvky: 16
|
Schulze Chameleón isl 6-430 d
|
|
Nahoru |
|
|
Vzduchoplavec
|
Napsal: čtv 04.05.2006 10:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Tak jsem pred par dny opet vzletl. Exponencialni vychylky na smerovku byly rozhodne prinos.
Pln euforie z toho, jak mi to jde, jsem se pokusil o let vzhuru nohama. Ovsem nejak se mi to vymklo z rukou a EasyStar to napalil v plne rychlosti po zadech do zeme.
Opet jsem lepil predek a nova semerovka byla na kusy. Kazdopadne jsem vyrizl novou (a lepsi ) z 6mm depronu. Pridelal jsem ji na plastove patny a uz se nemuzu dockat, jak to pofrci tentokrat...
Jen s motorem nejsem spokojen. Vykon nic moc (stoupam velmi velmi ztezka) a take spotreba je dost velka. 7mi clanek NiMH 1050 mAH je vyletany raz dva...
|
|
Nahoru |
|
|
Tibor BK
|
Napsal: ned 07.05.2006 9:03 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 15.1.2006 Příspěvky: 215 Bydliště: Blansko
|
Taky jsem měl problém s létáním na zádech chce to hodně tlačít výškovkou a neustále kontrolovat směrovkou, zatáčky jde létat pouze hodně ploché jinak ti éro sklouzne po křídle.
Tibor BK
|
|
Nahoru |
|
|
Mike K.
|
Napsal: ned 21.05.2006 12:59 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 20.5.2006 Příspěvky: 52 Bydliště: Velvary
|
Ahoj, koupil jsem si Easy Star, ale není mi jasné, jakým způsobem namontovat motor, aby se dal v případě potřeby vyměnit. Když ho podle návodu přilepím, a slepím obě poloviny trupu k sobě, tak ho už bez poškození modelu ven nedostanu. Díky za radu !
|
|
Nahoru |
|
|
Vzduchoplavec
|
Napsal: ned 21.05.2006 14:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Taky jsem nad tim dumal a podle me se to proste bude muset rozlepit / rozriznout spoj, vyndat a zase slepit. Zadne dramaticke poskozeni to nebude.
Kazdopadne v mem pripade jsem zatim motor menit nepotreboval, nebot jsem letadlo poskodil takovym zpusobem, ze nez ho dam do kupy, tak to chvili potrva...
|
|
Nahoru |
|
|
Tibor BK
|
Napsal: ned 21.05.2006 16:09 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 15.1.2006 Příspěvky: 215 Bydliště: Blansko
|
Vteřinákem jsem trup slepil až pod motor, motor jsem měl přilepenej oboustranou lepenkou a zvenku jsem dal pásku se sklem.
Při výměně motoru tenkou jehlou poškodíš oboustranou lepenku a trup opatrně otevřeš.
Měnil jsem takhle 400 za 480 a bez problémů na kráse.
Když jsem montoval oběžku tak jsem na místo motoru nalepil váleček z EPP a uzavřel překližkou asi 1mm a na to připevnil motor šroubky.
Tibor BK
|
|
Nahoru |
|
|
Mike K.
|
Napsal: pon 22.05.2006 10:54 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 20.5.2006 Příspěvky: 52 Bydliště: Velvary
|
Ještě bych potřeboval poradit, jaká kapacita a druh pohonné baterie je optimální pro ten originální motor. Nepotřebuju aby to lítalo nějak svižně, nebo s přebytkem výkonu, spíš aby to mělo výdrž, aby se dalo nabrat výšku, vypnout motor a třeba se pokusit o nějaký plachtění, pokud je toho teda model schopen. (Pořád se mi nechce uvěřit tomu, že skoro 700g model je schopnej se odlepit od země za pomoci čtyřstovky napřímo... )
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|